Campagneplan Fiets Telweek 2017

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Gaat u scoren met het WK-voetbal in Brazilië?. Hallo, wij zijn Scorito! Fijn dat u met ons wilt kennismaken. Scorito levert online sportgames op het gebied.
Advertisements

Update Rivierenproject Commissie M&W Westervoort, 11 april 2013.
Fiets filevrij Een activerend thema in communicatie.
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
We’re social, now what?. Hoe belangrijk is social media/online?
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Bordboeken Van .pdf naar HTML5.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
Citymarketing Hilversum 2006
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Communicatie Participatiewet
In gesprek Naast de online enquêtes zijn we dit jaar ook gestart met klantenpanelavonden. Dit heeft voor ons veel mooie inzichten, verklaringen en bruikbare.
Waarom het ouderportaal?
Bovenkamer on tour Presentatie BOJOG september 2014.
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
Aanvraag transformatie- en innovatieplannen SW-bedrijf
Loyaliteit begint met een warm welkom
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
Basisscho ol Op De Horst Ervaringsgerich t Onderwijs Afstemming.
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
PR & Communicatie BIG Challenge BIG Challenge deelnemers uit de veehouderij en andere agrarische sectoren die samen fietsen en strijden tegen kanker.
Ouderavond Mediawijsheid Basisschool ‘t Rendal 20 januari 2014.
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Introductiedag Inhoud Tot zomervakantie – AMN test – Intakegesprek – Onderwijsovereenkomst – Schoolnota – Boeken & studiemateriaal – Laptop.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
U bevindt zich op de website gbkwaliteit.nl. U kunt hier uw project beoordelen met de digitale scoreformulieren van Preffi 2.0 of het EKI. Maar: hoe werkt.
In gesprek met de stad: de 1 e ronde. Doelen communicatie Bevorderen van de participatie van en samenwerking met partners en burgers aan het collegebeleid.
Werkplaats Communicatie Optimaal communiceren: Hoe doe je dat ? Uitwerking aspect “communicatie rondom burgerinitiatieven” Presentatie werkplaats communicatie.
Communicatie Gezondheidsmonitor. Aanleiding Nieuw: grootschalig gelijktijdig onderzoek Kansen en risico’s.
Nieuwe kansen voor groei van de handbalsport Slagkracht verhogen op: individueel niveau clubniveau landelijk niveau.
GGD Dichtbij Idee Marta Pape Verpleegkundige soa / sense.
Team LSZW In opdracht LA / Kleine Vlootraad Sedert Opdracht organiseer zeilwedstrijd competitie in een weekend. Winnaars uit door RA georganiseerde wedstrijd.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
PR & Communicatie BIG Challenge 2017
Terugblik & stand van zaken Vluchtelingenopvang Amersfoort
Whatsapp Hey there! I am using WhatsApp 29 januari 2017.
Klanttevredenheidsonderzoek
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
Campagne taalvaardigheid
Middenstand en horeca Wat kun je zelf met het evenement? Ideeen?
Campagne-middelen Hoe in te zetten? Yvonne Polman Relatiemanager.
Communicatie(beleids)plan Prot. Gemeente Badhoevedorp-Lijnden
Workshop Kernboodschap Gebiedsgericht Werken 14 oktober 2016
Praktische informatie Oversampling WoON 2018
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Jan Hendrik Hooghiemstra 31 augustus 2017
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Sociale media.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Activiteiten 2013, gericht op de uitvoering van het
Digitale documenten woensdag 19 september 2018.
PR & Communicatie BIG Challenge 2018
2 juni 2018 PROFILERING LAND VAN MAAS EN WAAL OPEN MAAS EN WAAL
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Communicatie CAR Tonté Chow – Dienst Communicatie Voorstelling:
Achtergrond Wat hebben we geleerd uit de bevraging van de handelaars:
Het nieuwe Meldpunt.
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
Dienstverlening Krikke Consult
Redactiekwartier 23 augustus 2018
Handleiding Prodas-app
Methodisch handelen Week 2. Methodisch handelen Week 2.
Tel mee met Taal: Meer samenwerken voor minder laaggeletterdheid
The Future Teacher 3.0.
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

Campagneplan Fiets Telweek 2017 Bij deze ontvang je het campagneplan voor de Nationale Fiets Telweek 2017. We nemen jullie mee in het campagneconcept, fases van de landelijke campagne en de toolkit. Daarnaast beschrijven we een aantal acties om de Fiets Telweek ook bij jullie in de regio onder de aandacht te brengen. Op naar zoveel mogelijke deelnemers!

Opzet campagne 2017 “Wij tellen mee” Fiets Telweek 2017 is alweer de derde editie! Zoals ieder jaar meten we hoe Nederlanders zich op de fiets verplaatsen, met welke snelheid, op welke tijdstippen, met hoeveel tegelijk en waar de grote vertragingen zitten. Dit jaar inventariseren we ook wat de deelnemers van hun fietsroutes vinden. Door de mogelijkheid om de route te beoordelen (via rating). Daarnaast kunnen deelnemers hun aandachtspunten over de route met ons delen. De deelnemer kan zelf kiezen om wel of niet met deze ‘pro-versie’ mee te doen. Zo richten we ons op zowel de ‘gewone’ als ‘actieve’ fietser.  We trappen af met tellen tijdens de Fiets Telweek in de derde week van september. Daarna meten we verder. We tellen het hele jaar rond! Deelnemers kunnen dan de app nog blijven gebruiken. Want hoe meer we weten, hoe meer we onze fietspaden kunnen verbeteren.

Campagne fases Juli/augustus Augustus 28 aug – 16 sept 18 – 24 sept sept-okt PILOT Sneak preview en testfase. Update Fietstel-app Fietstel-app in store. OPSTARTEN 14 augustus: Versturen online toolkit + kalender. Website live Optioneel: ontwikkelen middelen op maat. CAMPAGNEPERIODE Online advertising Persbenadering Mailing panelleden Benaderen ‘fietsvrienden’ via partners. Start communicatie via regio’s. FIETSTELWEEK Persmoment 18 september. OPVOLGING Resultaten delen via social media en pers. ACTIES REGIO’S Vanaf 28 aug. Delen middelen en nieuwsberichtjes uit toolkit via eigen kanalen. Activeren gemeenten en partners. Delen posts landelijke campagne. Delen persberichten landelijke campagne. Optioneel: eigen initiatieven opzetten om extra downloads te werven.

Campagnekalender

Toolkit Dit jaar ontwikkelen we een online basis toolkit, passend bij het nieuwe concept. Regio’s, gemeenten en partners kunnen dit naar wens inzetten. De toolkit bevat: 2x statische advertentie (voor social media), 2x carrousel (voor Facebook), flyer (digitaal), kernboodschap, nieuws- en persbericht, animatie met uitleg over de app. Sneak preview

Menu-kaart De toolkit bevat geen middelen op maat (gepersonaliseerd). Maar heb je een speciaal verzoek, laat het ons weten. Dan overleggen we wat we voor jullie kunnen doen. Onderstaand overzicht geeft inzicht in de kosten. Voor aanvraag of afstemming kunt je contact opnemen met Erika Sollie, per mail esollie@beaumontcommunicatie.nl of telefoon 06-41374673. De doorlooptijd voor de ontwikkeling van middelen op maat is 1,5 week. Houd daar bij de aanvraag rekening mee. Middel op maat (invulling van plaatsnaam) Kosten (excl. btw) Statische advertentie voor Facebook, Instagram of Twitter. € 85,- per advertentie €185,- (voor 3 kanalen) Carrousel (Facebook) €170,- Flyer  Heb je een ander verzoek? Neem gerust contact op dan kijken we samen naar de mogelijkheden.