Op naar een MFA in het gemeentehuis? Stuurgroep MFA Informatiebijeenkomst 23 januari 2017
Waar staan we nu? Wat is er gebeurd? Onderzoek uit 2009, bureau BMC, nieuwbouw van de Huif Onderzoek 2011-2012, Infradomus, Kulturhus de Huif Onderzoek 2013, bureau ZET, De Huif en een toekomstbestendige De Nieuwe Huif Onderzoek naar de huisvestingsvraag van de Huif, Bint, bibliotheek en de gemeente 2016, Draaijer en Partners
Waar staan we nu? Wat is besloten? Raadsbesluit 7 juli 2016 De raad besluit te kiezen voor het verder uitwerken van het gemeentehuis als locatie voor de Huif nieuwe stijl.
Waar gaat er gebeuren? Er zijn 3 sporen Businesscase Gebruikers Gebouw Er zijn 3 fasen Fase 1, tot april 2017 GO-NO GO Fase 2, tot oktober/november 2017 GO-NO GO Fase 3, tot medio 2018
Op naar een MFA in het gemeentehuis?
Projectorganisatie Stuurgroep voorzitter, bestuurlijk opdrachtgever: Koos Loose Projectteam voorzitter, ambtelijk opdrachtgever: Ton Hanegraaf Werkgroep financiën: o.l.v. Peter van de Brand Werkgroep gebruikers: o.l.v. Rita van de Wouw Extern Kwartiermaker: Rita van de Wouw Extern adviseur huisvesting: Roland Zollinger Projectmanager: Jan Goossens
Onderwerpen werkgroepen Jeugd Ontmoeten Cursussen & vrije tijd Facilitair horeca en veiligheid ICT Zorg en Ondersteuning
Werkgroepen MFA Ontmoeten Facilitair, horeca en veiligheid Bijeenkomst 1: 31 januari 2017 van 16.00 uur tot 18.30 uur Bijeenkomst 2: 14 februari 2017 van 16.00 uur tot 18.30 uur Jeugd Bijeenkomst 1: 31 januari 2017 van 19.30 uur tot 22.00 uur Bijeenkomst 2: 14 februari 2017 van 19.30 uur tot 22.00 uur ICT Bijeenkomst 1: 2 februari 2017 van 16.00 uur tot 18.30 uur Bijeenkomst 2: 15 februari 2017 van 16.00 uur tot 18.30 uur Ontmoeten Bijeenkomst 1: 2 februari 2017 van 19.30 uur tot 22.00 uur Bijeenkomst 2: 15 februari 2017 van 19.30 uur tot 22.00 uur Zorg en ondersteuning Bijeenkomst 1: 7 februari 2017 van 16.00 uur tot 18.30 uur Bijeenkomst 2: 21 februari 2017 van 16.00 uur tot 18.30 uur Cursussen en vrije tijd Bijeenkomst 1: 7 februari 2017 van 19.30 uur tot 22.00 uur Bijeenkomst 2: 21 februari 2017 van 19.30 uur tot 22.00 uur