Met Walking Dinner Party voor nog meer persoonlijk contact!

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Advertisements

Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
6 e Open bedrijven nacht 6 november 2013, Technologiecentrum aan het Europaplein in Aken.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Sponsordossier op de VVOG-website. Deze demo toont Een intro over het aantal bezoekers op onze website en verder 1 Hoe uw bedrijf opgenomen kan worden.
Stichting Dijk van een Kust
Presentatie Cees Schipper - GHkh Koen van Kampen - GHBT Workshop beheer eigen pagina.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
Green Farming Kenya Programma informatie Introductie Green Farming Kenya is een programma voor Nederlandse tuinbouw toeleveranciers die actief zijn in.
NAAR DE VAKANTIEBEURS Communicatie rondom de Vakantiebeurs.
Advergames Door: Max van Zeeland, Jeroen Hoebe, Michael Nigbur, Jesse Eikema, Rick Borgeld.
Hoofdstuk 5 Onderhandelen over toegang en onderzoeksethiek Methoden en technieken van onderzoek, 5e editie, Mark Saunders, Philip Lewis, Adrian Thornhill,
Afstudeerkringen Supply Chain Management 14 oktober 2005.
Wat is UNIZO?  UNIZO = Unie van Zelfstandige Ondernemers  Doelstelling: meer kansen voor ondernemers creëren, in het belang van de hele.
“Packaging Your Future”
Ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling Professioneel-Kritische Instelling Dag 1.
Social Media.
Workshop WK Veldrijden 2014
Thuis en Actief in Kleurrijk Almelo, wie maakt het verschil? Ondertekening Integratiepact In de Burgerzaal.
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
De Marketingroute In vijf stappen naar succes. Thema marketing leeft bij veel ondernemers Project De ToekomstBedrijven: 1281 termen COMMERCIEEL bij 774.
Log InGuest. Username Password New account Agenda Docu- ments Themes Search Contact De European Researsch Network on Learning to Write Effectively is.
Waar één + één meer is dan twee
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
Incentive days the perfect key value to return-on-message.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 12 Promotie.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Rotterdam, 00 januari 2007 Project 3 Vrijdag 21 november 2014 Verzamelen, analyseren en presenteren van gegevens.
TFG en DGT. TFG Erasmus+ aanvraag afgewezen in 2015 –Geen UK partner –Zwak op disseminatie –Zwak op exacte cijfers voor aantal bereikte mensen.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Greenfee4you Een innovatief klant relatie programma voor “ Uw Organisatie “
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Hansa Green Tour Winter Edition 2016 World Sustainable Energy Days.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Komt u zich ook presenteren? Open Dag Wijkplatform Oosterboer- Ezinge 24 september 2016.
EKC-NASCHOLING januari 2013 – olv Eveline Floor PAM.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
WELKOM Bij deze eerste AGP KIS dag Klant Informatie Sessie Door Frank Neefs.
Welkom! Nationale Sportweek Programma: 17:45Ontvangst 18:00Update Nationale Sportweek Utrecht 18:15Maatwerksessies 19:30 Afsluiting.
| pagina 1/x | Afdeling Communicatie Gezondheidszorg: hoe houden we langdurige zorg betaalbaar? Druk op Esc om terug te keren Press Esc to return.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Instructies eerste gebruik
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
Gemaakt door: Zoë van Aken MCE2D.
Leren is ‘uit’ – leveren is ‘in’ Leren & presteren in één adem
Burgerhout Bruist Editie 2017.
Inhoud Train the Trainer Wat is ERP? MS Dynamics NAV.
Northwind traders Wie wij zijn Ondertitel brochure of bedrijfsslogan
doek Sponsorpakket 2016 Bekijk onze mogelijkheden! website nieuwsbrief
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
What will you do to change the
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Dinsdag 10 juli 2018 Haarlem EventStreet |.
Bedrijfsnaam Producten en services
Anti-dopingbeleid, een taak van alle verenigingen
Anti-dopingbeleid, een taak van alle verenigingen
Banenafspraak Plan van Aanpak Garantiebanen sector waterschappen.
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Gastgemeente gezocht! | 28 Oktober 2019
Gastgemeente gezocht! | 28 Oktober 2019
PROJECTEN.
Rijk van Nijmegen Bondgenotenbijeenkomst
Anti-dopingbeleid, een taak van alle verenigingen
Sponsorpakket BouwKennis Jaarbijeenkomst 2014
De website.
Transcript van de presentatie:

Met Walking Dinner Party voor nog meer persoonlijk contact! Vernieuwde opzet! Met workshops! Met Walking Dinner Party voor nog meer persoonlijk contact!

Golfbaaneigenaren- en managers Over Het Nationaal Golf Congres & Beurs wordt in 2017 voor de 22e keer georganiseerd. Dit is het jaarlijkse netwerkevenement voor de aanbodzijde van golf in Nederland. Kom in contact met uw branchegenoten en andere beslissers in de markt en laat u bijpraten over tal van ontwikkelingen in de sector. Bezoekers 65% 250-300 Golfbaaneigenaren- en managers

Thema Promotie Netwerk Het congres staat de komende editie in het teken van de krachtige combinatie van sport en sociaal. Het thema is ‘Like to play, Love to stay’. Hoe houden we nieuwe en bestaande golfers langer actief in golf door de inzet van de combinatie van sport en sociaal? Sociaal, sportief, succes staat voor de verbintenis tussen sociaal en sportief en de noodzaak om deze te combineren om zo successen te behalen. Promotie Netwerk U kunt uw bedrijf, product, dienst en merk prestenteren aan de deelnemers op de beursvloer. Tevens is de beurs de gelegenheid om in contact te komen met potentiele nieuwe klanten en nieuwe golfbaanmedewerkers. Benut de standruimte om uw product ten overstaan van de vele deelnemers te presenteren. Waarom deelnemen als supporter? Het Nationaal Golf Congres & Beurs biedt de mogelijkheid om in contact te komen met de beslissers in de golfbranche. In 2017 zijn we terug bij de best beoordeelde locatie van de afgelopen 22 jaar: DeFabrique, Utrecht.

Programma 09.30u Ontvangst en opening beursvloer 10.30u Opening congres 12.10u Lunch 13.45u Workshops 15.30u Break 16.15u Ideeënmarkt, afsluiting 17.30u Walking Dinner Party

4 1 1 1 1 Walking Party Network Dinner - supporter Marketing Voor meer informatie & prijzen kunt u contact opnemen via info@nvg-golf.nl of 020 330 61 03 Marketing 4 Toegangskaarten, inclusief lunch, break, walking dinner, toegang tot plenaire sessies, workshops en beurs 1 Programmaboek Artikel voor in de goodie bag 1 Sponsorstand op onze beursvloer (o.a. ruimte op de stand voor een statafel een roll-up banner Nieuwsbrief 1 Specifieke vermelding voorafgaand en tijdens het Walking Party Network Dinner 1 Pagina grote advertentie in het programmaboek Website Goodie bags

3 1 1 1 1 Lunch - supporter Marketing Programmaboek Nieuwsbrief Voor meer informatie & prijzen kunt u contact opnemen via info@nvg-golf.nl of 020 330 61 03 Marketing 3 Toegangskaarten, inclusief lunch, break, walking dinner, toegang tot plenaire sessies, workshops en beurs 1 Programmaboek Artikel voor in de goodie bag 1 Sponsorstand op onze beursvloer (o.a. ruimte op de stand voor een statafel een roll-up banner) Nieuwsbrief 1 Specifieke vermelding voorafgaand aan de lunch 1 Pagina grote advertentie in het programmaboek Website Goodie bags

2 1 1 1 1 Break - supporter Marketing Programmaboek Nieuwsbrief Voor meer informatie & prijzen kunt u contact opnemen via info@nvg-golf.nl of 020 330 61 03 Marketing 2 Toegangskaarten, inclusief lunch, break, walking dinner, toegang tot plenaire sessies, workshops en beurs 1 Programmaboek Artikel voor in de goodie bag 1 Sponsorstand op onze beursvloer (o.a. ruimte op de stand voor een statafel een roll-up banner) Nieuwsbrief 1 Specifieke vermelding voorafgaand aan de break 1 Pagina grote advertentie in het programmaboek Website Goodie bags

2 1 1 1 Beurs - supporter Marketing Programmaboek Nieuwsbrief Website Voor meer informatie & prijzen kunt u contact opnemen via info@nvg-golf.nl of 020 330 61 03 Marketing 2 Toegangskaarten, inclusief lunch, break, walking dinner, toegang tot plenaire sessies, workshops en beurs 1 Programmaboek Artikel voor in de goodie bag 1 Sponsorstand op onze beursvloer (o.a. ruimte op de stand voor een statafel een roll-up banner) Nieuwsbrief 1 Pagina grote advertentie in het programmaboek Website Goodie bags

2 1 1 Supporter Basic Marketing Programmaboek Nieuwsbrief Website Voor meer informatie & prijzen kunt u contact opnemen via info@nvg-golf.nl of 020 330 61 03 Marketing 2 Toegangskaarten, inclusief lunch, break, walking dinner, toegang tot plenaire sessies, workshops en beurs 1 Programmaboek Artikel voor in de goodie bag 1 Pagina grote advertentie in het programmaboek Nieuwsbrief Website Goodie bags

Heeft u vragen. Neem contact op met de NVG: Martijn Scholte, tel Heeft u vragen? Neem contact op met de NVG: Martijn Scholte, tel. 020-3306103 of e-mail info@nvg-golf.nl