Producttraining voor het vastelijnabonnement van ACN

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Mijn Inburgering Hoe werkt dat?.
Advertisements

CISCO 7940/60 IP PHONE 產品商標.
Automatic Delivery Rewards Basisprincipes. Automatic Delivery Rewards •Automatic Delivery Rewards of ADR is een programma waarvoor Distributeurs en Klanten.
MUSITEL SIMBOX GSM gateway voor
Jonas Pauwels 1 BaSwC.  Carpooling  Wat is Carpooling?  Hoe werkt het?  Carpooling is te regelen naar eigen wensen .Cambio-autodelen  Wat is cambio-autodelen.
Installatie en Beheer Xelion Phone System
WapliX Contact Center New generations of applications.
XELION HOSTED PHONE SYSTEM
Een korte introductie…. Wanneer u zich op onze business to business website registreert, ontvangen we hiervan direct een melding.
Automatic Delivery Rewards Tutorial. Wat is ADR? Automatic Delivery Rewards (ADR) is voor u de gemakkelijkste manier om uw favoriete producten te ontvangen.
Waarom op afstand samenwerken? Omdat het ….. Ronald Scherpenisse Information Worker Microsoft B.V.
© Flipside On-Line Reserveringssysteem Reserveren via uw eigen site, snel en eenvoudig.
Welkom op de presentatie voor nieuwe medewerkers
Wat is Certipost?.
INFOSESSIE STAGE & STAGEREGISTRATIE
Training voor Microsoft® Lync™ 2010 voor antwoordgroepen
KMO-portefeuille. Stappenplan: Registreer bevoegd persoon Registreer onderneming Koppelen Inschrijving bij erkende dienstverlener Subsidieaanvraag Mail.
TELEFONEREN MET SKYPE 11/01/2011
Participatie en een Klantenraad
WapliX Financiële Planning New generations of applications.
Financiële Planning. Financiële planning  Goede oudedagsvoorziening. Is uw pensioen en AOW wel toereikend?  Inkomensvoorziening bij arbeidsongeschiktheid.
Telfort Postpaid Buitenlandbundels - live op 28 juli
Snelzoekgids voor audiogesprekken
Reportmanager Eenvoudig en snel inzicht in hoge verbruikskosten
Zijn uw patiënten tevreden over uw bereikbaarheid?
Hoe toegang aanvragen ?.
Waar terecht met welke vragen / wie doet wat binnen nieuwe Wmo?
Instructie inloggen docent
Lync-vergaderingen Deelnemen aan een Lync-vergadering
DEMO: Hoe werkt de nieuwe registratieprocedure van BEA?. De demo loopt automatisch, u moet niet klikken om verder te gaan.
Snelle naslag voor © 2012 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Lync Web App Deelnemen aan een Lync-vergadering met computeraudio Als u niet.
Het verschil tussen telefoon en . Telefoon Telefoon is het communicatiemiddel waarmee je elkaar met een telefoon kan oproepen en zo met iemand kan.
Snelzoekgids voor © 2013 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Het startscherm van Lync In het startscherm van Lync bevinden zich in de hub.
Datingapplicatie Iphone
Subsidie individueel vervoer:
ICT-management 2/12/2003Wellens Evi ADSL. ICT-management 2/12/2003Wellens Evi Inhoud n Geschiedenis van ADSL n Wat is ADSL? n Hoe snel is ADSL? n Wat.
Uw eigen App Communiceer via uw website de App aan al relaties. Uw klanten beschikken altijd (ook offline) over uw en andere geregistreerde gegevens.
Nelleke Flick Directeur
Interpunctie, Veghel WEB-CURSUS.
KVC WESTERLO JEUGD SAMENWERKING KVC WESTERLO (-) ING
Procesbeschrijving zakelijk overstappen Versie 21 augustus 2015
Wmo zorg & ondersteuning in 2015.
3CX Telefoon Centrales. 3CX Products – 3CX Phone System 3CX Phone System.
Handleiding Mijn Amersfoortse. Inhoud 1.Inloggen Mijn Amersfoortse 2.Overzicht Mijn Amersfoortse 3.Inzien en wijzigen gegevens –Gegevens contracthouder.
DS WebShop presentatie. DS WebShop beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact real-time.
Klassikale opleiding 01/03/2016
1 WELKOM AGENDA Voorstellen Basisconcepten Toestel Softphone Smartphone app Standaard functies van centrale zelf Vragen en Opmerkingen.
TCR SCHOOLPAS De TCR schoolpas gebruik je om op school te printen en kopieeren. Na je plaatsing ontvang je automatisch een met alle informatie om.
Instructies eerste gebruik
Renault Merchandise Webshop – Gebruiksaanwijzing
Rolf Winter 30 maart
Help, ik zoek een huis!.
Gebruik van Video en het Prospectrapport
website pakket Je Bedrijf Onbezorgd Online!
Rolf Winter 28 maart
Instructie inloggen docent
GOUD is geld de rest krediet
ADR's & SCAN CARDS.
Proces Opnames analyse
Subsidie individueel vervoer:
Welkom bij de nieuwe versie van PowerPoint
Welkom bij de nieuwe versie van PowerPoint
Huishoudelijke hulp toelage (HHT)
iDEALnet.nl rekencentrum
Welkom bij de nieuwe versie van PowerPoint
iDEALnet.nl rekencentrum
Wft vakbekwaamheidsbouwwerk
Wft vakbekwaamheidsbouwwerk
KLANTENWERVING.
Instructie inloggen docent
Transcript van de presentatie:

Producttraining voor het vastelijnabonnement van ACN Nederland

Inhoud Mogelijkheden en voordelen Geboden diensten Extra diensten Klanten aanmelden Aansluiting

Mogelijkheden en voordelen Populatie: 16,34 miljoen Aantal vaste lijnen: 5,75 miljoen Voordelen voor klanten Slechts één maandelijkse factuur voor alle telefoondiensten Eén contactpersoon van de klantenservice Voordelen voor vertegenwoordigers Toename van klanten van vaste telefoondiensten met een vastelijnabonnement in één pakket Hogere omzetmogelijkheden voor commissie Klantentrouw neemt toe

Geboden diensten Concurrerende prijzen voor vastelijnabonnementen voor analoge lijnen en ISDN-lijnen Beschikbaar met CPS Beschikbaar voor ALLE belpakketten van ACN. Het belpakket ACN 24 is beschikbaar in combinatie met het vastelijnabonnement van ACN, vanaf de introductie daarvan Extra diensten Vaste termijn van 12 maanden

Extra diensten Inclusieve diensten, zonder extra kosten: Doorschakelen (direct of vertraagd) - u kunt uw oproepen aannemen waar u ook bent Blokkering nummerweergave - uw telefoonnummer wordt niet weergegeven aan de persoon die u belt Nummerblokkering- u kunt verschillende soorten uitgaande gesprekken blokkeren Permanente blokkering nummerweergave - u kunt uw telefoonnummer afschermen voor alle gesprekken Collect Call - u kunt de kosten betalen voor een inkomend gesprek

Extra diensten Diensten met een maandelijkse of een eenmalige bijdrage: Wisselgesprek - u krijgt een signaal wanneer u tijdens een telefoongesprek door iemand anders wordt gebeld Nummerweergave - u kunt het nummer laten weergeven van degene door wie u wordt gebeld Raadpleeg het document Extra diensten op MijnACN voor vertegenwoordigers voor meer informatie

Extra diensten Wanneer de klant de diensten Nummerweergave en/of Wisselgesprek in zijn/haar pakket heeft, worden deze overgedragen naar ACN. Zo kan de klant gewoon van deze diensten gebruik blijven maken. Als de klant deze diensten momenteel niet gebruikt maar dat wel graag wil, kan hij dat aangeven op de TSA of het bestelformulier nieuwe lijn voor nieuwe ACN klanten, of hij kan contact opnemen met de klantenservice. Deze diensten zijn automatisch inbegrepen bij het vastelijnabonnement van ACN voor ISDN-lijnen Extra diensten die worden aangevraagd, worden na circa 12 werkdagen na de activering van het vastelijnabonnement geactiveerd

Klanten aanmelden Op een paar uitzonderingen na, kunnen de meeste standaardvastelijnabonnementen van KPN, Tele2 en Pretium worden overgedragen naar ACN. Klik op de koppeling ‘Kan de huidige dienst van de klant worden overgedragen naar ACN?’ op MijnACN voor vertegenwoordigers. De klant moet de algemene voorwaarden van zijn/haar huidige vastelijnabonnement bestuderen, met name met betrekking tot de vaste termijn, voordat hij/zij zich aanmeldt voor het vastelijnabonnement van ACN

Klanten aanmelden Vul samen met de klant de TSA (Telefoon Service Aanvraag) of het bestelformulier nieuwe lijn voor nieuwe ACN klanten in. TSA Voor bestaande klanten van CPS van ACN en nieuwe klanten die wel gebruik willen maken van het vastelijnabonnement van ACN maar geen nieuwe analoge lijn wensen Bestelformulier nieuwe lijn voor nieuwe ACN klanten Voor bestaande klanten van CPS van ACN en nieuwe klanten die gebruik willen maken van het vastelijnabonnement van ACN en ook een nieuwe analoge lijn wensen

Klanten aanmelden De TSA en het bestelformulier nieuwe lijn voor nieuwe ACN klanten kunt u downloaden via MijnACN. Raadpleeg voor het invullen van de TSA of het bestelformulier nieuwe lijn voor nieuwe ACN klanten met de klant de instructies, die u vindt op MijnACN voor vertegenwoordigers

Klanten aanmelden Voor nieuwe klanten die kiezen voor CPS in combinatie met het vastelijnabonnement en voor bestaande gebruikers van CPS van ACN die zich willen aanmelden voor het vastelijnabonnement moet het selectievakje Vastelijnabonnement met CPS in deel 6 worden aangevinkt Wanneer klanten zich aanmelden voor ons analoge vastelijnabonnement, kunnen zij in dit deel ook aangeven gebruik te willen maken van nummerweergave en wisselgesprek

Klanten aanmelden De klant moet ons annuleringsbeleid goed begrijpen en de volgende documenten ontvangen: Een kopie van de ondertekende TSA of het ondertekende bestelformulier nieuwe lijn voor nieuwe ACN klanten De Algemene voorwaarden De prijslijst voor het gekozen belpakket en het vastelijnabonnement (te vinden op MijnACN voor vertegenwoordigers en www.acneuro.com)

Aansluiting De aanvraag en de activering van het vastelijnabonnement van ACN duurt circa 24 werkdagen De klant ontvangt een brief van de huidige aanbieder ter bevestiging dat het vastelijnabonnement is overgedragen naar ACN Vervolgens stuurt ACN een welkomstpakket met alle informatie die de klant nodig heeft om optimaal gebruik te kunnen maken van onze dienst