Secretary Plus. Wie zijn ze? ● Marktleider ● leveren maatwerk ● nemen een adviserende rol ● zowel benchmark als referentie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
“Die verzuimdossiers kosten mij teveel tijd”
Advertisements

Groot Composiet II Houtkoolschets Europa investeert in uw toekomst uit het Europese fonds voor regionale ontwikkeling II.
Visie op HNW juni Belang van een Visie Een Visie op Werken is de overkoepelende beschrijving hoe een organisatie werk in de toekomst ziet. De visie.
Kwaliteit met beleid Petra Verhagen
Welkom 1.
Invloed vanuit de cliëntenraad
Binden en verbinden van mensen of personeel…
Organisatie en beheer Week 2.
Benchmarking Publiekszaken 2005 Benchmarking Publiekszaken Stuurgroepbijeenkomst 29 juni 2005 Den Haag.
MBO passend onderwijs
Werkplaats wordt steeds meer ‘leerplaats’ Veranderende visie op leren.
Business Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bvBusiness Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bv.
: taakgericht & responsive Rein Zijlstra Wethouder, o.a. dienstverlening en ICT.
H1 – Welkom in de marketingwereld WAARDE CREËREN EN LEVEREN
Reclameontwerp: boodschapstrategieën en creatieve uitwerking
Inleiding tot marktonderzoek
Dia 1 van 12 Mensen binden aan Balls. dia 2 van 12 Inhoud Hoe groot is het verloop? Waarom is dit een probleem? Wat zijn de oorzaken van het verloop?
Ambassadeurs voor Maatwerk i.o.v. Nederlandse Taalunie.
Marketing 1.1 Introductie 12 november Marketing Wat is marketing? Schrijf voor jezelf 5 kernwoorden op die te maken hebben met marketing.
Leiderschap bij verandering of verandering in leiderschap
J. Zonjee Toegevoegde waarde. Marktwaarde en toegevoegde waarde Overheid Bruto en netto.
Doelen Soorten vormgeving.
Dat zouden we vaker moeten doen…
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Management & Entrepreneurship 4 6 oktober 2014 Karen Sikkema
september 2009 Aanbevelingen van Compliance professionals
Wie zijn wij?. Visie: 3d printen zal onze wereld veranderen op gebied van product design, ontwikkeling en produceren. Door de steeds vernieuwende technologie.
Werken in een arbeidsorganisatie
5.2 Hoe kom je aan die broek? Voordat een product in de winkel ligt gaat er veel werk aan vooraf. © Noordhoff Uitgevers
Van profielen naar “zorg en service” –paden Ahaus, Van Offenbeek, Broekhuis en Van der Laan, Oktober 2010 Netwerk Ouderenzorg Regio Noord.
Visie Missie Analyse fase SWOT analyse Strategische fase Operationele
Joep Lobée 31 oktober 2013 De 7 principes en mijn ervaring.
Boekhouding H2 Financiële feiten Logistiek supervisor.
Evenwicht in sturing.
Samenwerken in een divers team Veerle Depauw & Stephanie De Wulf.
Werken in een arbeidsorganisatie
Werken in een arbeidsorganisatie
Goedegebuure tandtechniek Ons bedrijf. 2 augustus 1976 Goedegebuure tandtechniek Historie  1976: Bart en Paul Goedegebuure starten Goedegebuure tandtechniek.
Wat reist er met je mee !? Over reflecteren op jouw professionele identiteit.
Kompas voor het diplomalandschap. Ik vind het belangrijk om te weten wat het verschil is tussen de diploma’s van Wetenschap & Technologie Internationaal.
Projectgroep deskundigheidsbevordering Meerjarenbeleid Kerndoel 5.2. Het ontwikkelen van een nieuw systeem van deskundigheidsbevordering, dat uitgaat.
JUNIOR COMPANY TRAINING LEERLINGEN. MISSIE Jongeren inspireren en uitdagen te bouwen aan een ondernemende toekomst.
I TRUST U, WERKEN VANUIT VERTROUWEN Lezing 19 april 2010 SMT, Tica Peeman.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Huisartsen-nascholing in Friesland DHV = opgeheven SDHF WDH ( noord) ROS.
GROEIEN MET JE IDENTITEIT. EVEN VOORSTELLEN… WAT IS EEN KLANT?
KLANTWAARDERING Gabrielle Luhrman 21 maart 2016.
Wie vindt er beter wat ze zoekt? Volwassenen (bij genoeg knoppenkennis) Vinden beter wat ze zoeken. Letten beter op betrouwbaarheid van wat ze vinden.
Nederlandse Dalton Vereniging Strategisch Fundament
Rol van werknemers? “Wil een bedrijf ook in de toekomst succesvol zijn, dan moet het: zijn CO2-uitstoot, energie- en materiaalverbruik verminderen; zorgen.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Klantrelevantie Product
Collectiviteit van ambities Consensus- en conflict-bereidheid
Toekomstige veranderingen:
Bedrijf – adres – postcode – plaats – telefoonnummer – - website
Hoofdstuk 1 De marketing van diensten – inleiding
Team CorCom presenteert:
Visieontwikkeling Les 5: 7 juni 2017.
Bedrijfseconomie, Ondernemerschap en Financiële Zelfredzaamheid
KNOWING ME, KNOWING YOU Een unieke conferentie ijsbreker nodig? Dan is Knowing me, Knowing you hét ideale concept. Leer elkaar op een leuke manier beter.
Visie Team VZ Onderwijs op maat.
Bedrijf – adres – postcode – plaats – telefoonnummer – - website
Werken in een arbeidsorganisatie
“Omgeving in beweging”
Zero Accidents Netwerk Nederland Voorjaar 2014
Gepresenteerd door [Naam]
Heb jij ballen voor scrummen?
Workshop – teamgroei begrijpen
Wij zijn ‘One PPG’ Ons doel We protect and beautify the world
Transcript van de presentatie:

Secretary Plus

Wie zijn ze? ● Marktleider ● leveren maatwerk ● nemen een adviserende rol ● zowel benchmark als referentie

Wat doen ze? ● vindt de ideale functie ● bespreekt eerst je ambities en vaardigheden ● koppelt die aan de juiste functie in het juiste bedrijf

Hun waarden ● Entrepreneurship ● Commitment ● Growth oriented ● Acknowledgement ● Team Spirit

Hun visie ● creatieve manier producten en diensten blijven afstemmen op de veranderende behoeften

Geïnteresseerd? ● Website ● ons/TabId/345/Language/nl-BE/Default.aspx ons/TabId/345/Language/nl-BE/Default.aspx