BUSINESS INFORMATIEMANAGEMENT/ FUNCTIONEEL BEHEER MIDDAG GEBRUIKERSONDERSTEUNING VOOR FB BESTELAANVRAGEN.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
Advertisements

Onze missie: “Wij voorzien onze opdrachtgevers en partners van simpele, praktische, kosteneffectieve en kwalitatief hoogwaardige oplossingen”.
Brigitte van der Burg voorzitter NTN Ondernemerschap Disseminatie en mainstreaming: kunst of koud kunstje?
BC bijeenkomst 1 september Politie Haaglanden Innovatie 2 Historie: Werkplan BKI  Beter benutten ondersteuningsstructuur  Stimuleren innovatief.
Leer- werkplaats MPG aanpak
De kracht van GAC Business Solutions
Studie- en beroepsorientatie
Business Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bvBusiness Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bv.
Functioneel Ontwerp.
Project Jongeren en Rouw Rouwbegeleiding voor en door jongeren.
Toetsbeleid en digitaal toetsen casus HvA
Beleidsinformatie Jeugd
Introductiebijeenkomst Waardigheid & trots. Programma Korte introductie Themacoördinator Dialoog met vertegenwoordiger Ministerie van VWS Deel 1 pitches.
Mind Us INCLUSIE Voorwoord De Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) veronderstelt dat iedereen mee kan doen in de samenleving. Maar hoe vanzelfsprekend.
Masterclass Duurzame inzetbaarheid & Mobiliteit. Werkgroep DI waarin management, staf en ARBO waar verbinding van de organisatie op het gebied van DI.
Introductiebijeenkomst Waardigheid & trots. Programma Korte kennismaking Vraaggesprek vertegenwoordiger Ministerie van VWS Deel 1 pitches deelnemende.
Introductiebijeenkomst Waardigheid & trots
Start Inhoud introductie BiSL Informatiesysteem, gegeven Informatiebeleid Positionering: Beheer informatiesystemen BiSL als informatiearchitectuur.
Functies Rollen Taakcluster … Taakcluster 1 Taakgebied… Taakgebied 2 Taakgebied 1 Taak … Taak 2 Taak 1 Rol … Rol 2 Rol 1 Functie … Functie 2 Functie 1.
DE UT EN JOIN LISA Business Information Management & Recordmanagement Petra de JongeDecos- 1.
2013ASL BiSL Foundation Professionaliseren met BiSL ®
Gebruikers- ondersteuning Require- ments man. Educatie Monitoring Data- beheer Management- informatie Operationeel support Tactisch support Strategisch.
6 Leerhotel Het Klooster 23 mei Doorontwikkelen BRON; Wat is het ? Technische vernieuwing Vervangen van gegevensuitwisseling op basis van bestanden.
Gebruikers- ondersteuning Change support Tactisch support Strategisch support Management support Monitoring Educatie Management- informatie Behoefte- management.
Salesforce Partner van Ordina Flexibel 3 Schaalbaar van 1 tot gebruikers Gebruik naar behoefte Eenvoudig aan te passen.
Testen Realisatie Ontwerp Require- ments man. Gebruikers- ondersteuning Educatie Monitoring Data- beheer Management- informatie Operationeel support Tactisch.
Masterclass Digitaal Toetsen Juni 2016 Michiel van Geloven.
Bepalen verandermogelijkheden Bepalen veranderbehoefte Bepalen toekomstige computertechnologie Bepalen toekomstige bedrijfsprocessen Bepalen huidige “Gap”
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Gebruikersondersteuning Gebruikersondersteuning functioneel beheer HR Door: Hariët ter Horst-Mulder (HR-HRIA)
Change support Tactisch support Strategisch support Management support Monitoring Educatie Management- informatie Data- beheer Behoefte- management Contract-
Change support Tactisch support Strategisch support Management support Monitoring Educatie Management- informatie Data- beheer Behoefte- management Contract-
Procesverbetering in de Zorg
Business Informatie management / Functioneel beheer middag
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Leren is ‘uit’ – leveren is ‘in’ Leren & presteren in één adem
Gebruikersondersteuning
Business Informatie management / Functioneel beheer middag
Functioneel Beheer Gebruikersondersteuning MISUT Onderwijs
Gebruikersondersteuning
Meldingen registratie business information management
Algemeen schema Strategisch support Management support Strategie
Gebruikersondersteuning
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Gebruikersoverleg Functioneel Beheer FEZ
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Mogen. Willen. Kunnen. Durven. Doen
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Lectora als ontwikkeltool voor interactieve multimedia programma’s
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Taakcluster … Taakcluster 1 Taakgebied… Functies Rollen Taakgebied 2
Samenwerking waterbeheerders
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Harmonisatie Bedrijfsvoering (BV) & Dienstverlening (DV) door ISHW
Business Informatie management / Functioneel beheer middag
Functioneel beheer middag
Taken en verantwoordelijkheden LOB-Specialist (decaan/LOB-coördinator)
Functioneel beheer middag
Business Informatie management / Functioneel beheer middag
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Algemeen schema Strategisch support Management support Strategie
Taakcluster … Taakcluster 1 Taakgebied… Functies Rollen Taakgebied 2
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Algemeen schema Strategisch support Management support Strategie
Bouwen aan succesvolle teams LSD en Casuïstiek
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
100% Subsidie Ontwikkeladvies 2019.
Transcript van de presentatie:

BUSINESS INFORMATIEMANAGEMENT/ FUNCTIONEEL BEHEER MIDDAG GEBRUIKERSONDERSTEUNING VOOR FB BESTELAANVRAGEN

1. HOE ZORG JIJ/JE TEAM ALS FUNCTIONEEL BEHEERDER(S) ERVOOR DAT JE DE STEM VAN DE GEBRUIKER BENT?  Er zijn mogelijkheden voor feedback  2 contactpersonen voor de applicatie  Periodieke gesprekken tussen Inkoop en klanten  Front-office (Operationele Inkoop)  Projecten m.b.t. klanttevredenheid  Feedback van gebruikers wordt gestimuleerd  Oplossingen worden kort voor de implementatie gecommuniceerd richting de gebruiker(s) die de wens hebben geopperd en degenen die er baat bij hebben  Nieuws-mailingen  Gebruikers worden betrokken bij oplossingen en tests  Oplossingen voor ingrijpende wensen worden met een relevante groep gebruikers besproken en getest Gebruikersondersteuning FB Bestelaanvragen

2. WAAR BEN JE TROTS OP EN WIL JE MET ONS DELEN?  Communicatiemiddelen die we inzetten om feedback van onze klanten (gebruikers) te stimuleren  geeft input voor de verdere optimalisatie van de applicatie  Technische ondersteuning en advies die we geven over het gebruik van de applicatie binnen een bepaalde groep/afdeling  vergroot onze kennis van de organisatie en de klantbehoeftes Gebruikersondersteuning FB Bestelaanvragen

3. ZIJN ER TOOLS OF HANDVATEN DIE JE MIST? WAT ZOU JE NODIG HEBBEN OM HET NOG BETER TE DOEN?  Vooral behoefte aan het uitwisselen van ervaring, best practices en tips met andere functioneel beheerders:  Periodieke bijeenkomsten met gebruikers?  Feedback mogelijkheden uitbreiden? (bv. feedbackformulier in de applicatie) Gebruikersondersteuning FB Bestelaanvragen

4. HOE WEET JE OF JE GEBRUIKERS TEVREDEN ZIJN?  Minder klachten/meldingen  Door de applicatie ter sprake te brengen tijdens gesprekken met klanten  Soepele implementatie van de applicatie Gebruikersondersteuning FB Bestelaanvragen