BUSINESS INFORMATIEMANAGEMENT/ FUNCTIONEEL BEHEER MIDDAG GEBRUIKERSONDERSTEUNING VOOR FB BESTELAANVRAGEN
1. HOE ZORG JIJ/JE TEAM ALS FUNCTIONEEL BEHEERDER(S) ERVOOR DAT JE DE STEM VAN DE GEBRUIKER BENT? Er zijn mogelijkheden voor feedback 2 contactpersonen voor de applicatie Periodieke gesprekken tussen Inkoop en klanten Front-office (Operationele Inkoop) Projecten m.b.t. klanttevredenheid Feedback van gebruikers wordt gestimuleerd Oplossingen worden kort voor de implementatie gecommuniceerd richting de gebruiker(s) die de wens hebben geopperd en degenen die er baat bij hebben Nieuws-mailingen Gebruikers worden betrokken bij oplossingen en tests Oplossingen voor ingrijpende wensen worden met een relevante groep gebruikers besproken en getest Gebruikersondersteuning FB Bestelaanvragen
2. WAAR BEN JE TROTS OP EN WIL JE MET ONS DELEN? Communicatiemiddelen die we inzetten om feedback van onze klanten (gebruikers) te stimuleren geeft input voor de verdere optimalisatie van de applicatie Technische ondersteuning en advies die we geven over het gebruik van de applicatie binnen een bepaalde groep/afdeling vergroot onze kennis van de organisatie en de klantbehoeftes Gebruikersondersteuning FB Bestelaanvragen
3. ZIJN ER TOOLS OF HANDVATEN DIE JE MIST? WAT ZOU JE NODIG HEBBEN OM HET NOG BETER TE DOEN? Vooral behoefte aan het uitwisselen van ervaring, best practices en tips met andere functioneel beheerders: Periodieke bijeenkomsten met gebruikers? Feedback mogelijkheden uitbreiden? (bv. feedbackformulier in de applicatie) Gebruikersondersteuning FB Bestelaanvragen
4. HOE WEET JE OF JE GEBRUIKERS TEVREDEN ZIJN? Minder klachten/meldingen Door de applicatie ter sprake te brengen tijdens gesprekken met klanten Soepele implementatie van de applicatie Gebruikersondersteuning FB Bestelaanvragen