Verkoop en service Hoofdstuk 3 Calamiteiten. Inhoud 1Artikelen verkopen 2Klanten helpen 3Calamiteiten 1.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
3T Nask1 Hoofdstuk 1 Elektriciteit
Advertisements

Blue Turtle Business Partners Samen bouwen aan een sterkere en betere onderneming.
Maandag 14 juli 2014 Training Omgaan met service Les 2.
CASE VDAB: Als een vonkje vuurwerk wordt …
VCA – HOOFDSTUK 6 BRAND.
BHV Medisch Centrum de Burgt
Eerste Hulp Bij Ontruimen DE TABLE-TOPOEFENING
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Ondernemer detailhandel.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Filiaalmanager.
Wat is MultiBel? MultiBel is een alarmerings- en communicatiedienst.
DE ARBOWET In deze presentatie zal worden ingegaan op de hoofdlijnen van de Arbeidsomstandighedenwet (Arbowet), zoals deze er uit ziet na de wijziging.
VACCM H4 Calamiteiten Manager Handel.
Verkoop en service H1 Assortiment- en artikelkennis Assistent verkoopmedewerker.
Goederen H5 Derving Verkoper.
Goederen H4 Derving Eerste verkoper.
Verkoop en service H3 Calamiteiten Assistent verkoopmedewerker.
Wat is MultiBel? MultiBel is een alarmerings- en communicatiedienst. U bent in staat om met een paar simpele handelingen tot wel duizenden personen tegelijk.
functies detailhandel
DE ARBOWET In deze presentatie zal worden ingegaan op de hoofdlijnen van de Arbeidsomstandighedenwet (Arbowet). In deze presentatie wordt geen aandacht.
Presentatie ontruimingsplan
Wat is MultiBel? MultiBel is een alarmerings- en communicatiedienst. U bent in staat om met een paar simpele handelingen tot wel duizenden personen tegelijk.
1. Onderzoek jezelf en je werkomgeving 2
ken de detailhandel paragraaf 1.6 verkoopsystemen systeem in verkoop
Verkoop en service Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 6 Hoe ziet jouw product eruit?
Werken in een arbeidsorganisatie
Deel 1 Oriëntatie op het starten van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 1 Wat voor ondernemer ben ik?
Hoofdstuk 4 Netjes houden van de werkplek en werkomgeving.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 4 Waar is het gat in de markt?
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 5 Het ondernemersplan.
Deel 3 Besluiten of ondernemen als toekomstperspectief past Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 8 De knoop doorhakken.
4/27/2017 BHV en ontruiming 8 september 2015 NVAO - in a nutshell.
Universiteit Leiden Marc Fluttert Arbo & Milieu Dienst (AMD) Faculteit der Wiskunde & Natuurwetenschappen Universiteit Leiden RISICO’S EN PROCEDURES.
Alarmeren en hulpverleningsregels
Hoofdstuk 3 Presentatie van artikelen in de winkel.
Hoofdstuk 2: Organiseren van het werk Werken in een arbeidsorganisatie.
Verkoop Hoofdstuk 4 De verkoopafhandeling. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 2 Klanten ontvangen en benaderen.
Hoofdstuk 4 Elektriciteit. Weerstand van een draad weerstand in een draad.
11. Ongevallen 11.1 Wat te doen bij incidenten?
Help!!!!! Een klacht.
Veilig en verantwoord werken
Veilig en verantwoord werken
Veilig en verantwoord werken
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Veilig en verantwoord werken
Verkoopt en handelt verkoop af
Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen
Hoofdstuk 1 Communicatie in de winkel
Goederenstroom Hoofdstuk 4 Derving.
Overval wat nu?.
Webcare Amber en Emma Webcare is het verlenen van service via Social media. Je gebruikt hierbij Social Media om vragen van klanten te beantwoorden maar.
Hoofdstuk 3 Wat kom ik tegen tijdens het verkoopgesprek?
Hoofdstuk 2 Klanten helpen
Verkoopt en handelt verkoop af
De supermarktmedewerker
11. Ongevallen 11.1 Wat te doen bij incidenten?
KAM – Integrale kwaliteitszorg
Presentation-Skills H4 Promotie en service.
De supermarktmedewerker
Veilig en verantwoord werken
Hoofdstuk 4 De winkel is open
Supermarkt Winkelcriminaliteit.
Veilig werken in de logistiek (KAM)
H5 Onderhouden van het exterieur en interieur
Transcript van de presentatie:

Verkoop en service Hoofdstuk 3 Calamiteiten

Inhoud 1Artikelen verkopen 2Klanten helpen 3Calamiteiten 1

Bekijk het filmpje 2 ► Stroomstoring ► Alle apparaten en machines op elektriciteit doen het niet meer. ► Klanten proberen te helpen. ► Geen nieuwe klanten meer toelaten. Hoofdstuk 3 Calamiteiten

3 ► Brand

Hoofdstuk 3 Calamiteiten 4 ► Ontruimingsplan

Hoofdstuk 3 Calamiteiten 5 ► Bedrijfshulpverlening ► eerste hulp verlenen bij ongevallen ► beperken en bestrijden van beginnende brand ► in geval van nood de winkel ontruimen ► communiceren (met slachtoffers of hulpverleningsdiensten)