Klachtenafhandeling GGD 2015Klachtafhandeling GGD Haaglanden 1
2015Klachtafhandeling GGD Haaglanden 2 Klachtenregeling GGD Haaglanden 2015, gebaseerd op de WKCZ (Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector) Regeling en procedure klachten GGD Haaglanden 2015
2015Klachtafhandeling GGD Haaglanden 3 Jaarverslag klachten GGD Haaglanden 2014 internbemiddelingmediationformeel totaal aantal klachten67 totaal doorverwezen of niet ontv.8 totaal in behandeling59waarvan49307 totaal aantal op tijd44waarvan38204 totaal aantal te laat15waarvan11103 openstaand0waarvan0000 percentage op tijd totaal75% internbemiddelingmediationformeel 78%67%nvt57% totaal aantal professioneel handelen27 totaal aantal bejegening21 totaal aantal organisatie18 totaal aantal informatievoorziening0
2015Klachtafhandeling GGD Haaglanden 4 Halfjaarlijks overleg directie- klachtenfunctionaris Kwartaalrapportages Inhoudelijke klachten en afhandeling Analyse, conclusies (tot op functionaris niveau) en acties Input voor kwaliteitsverbetering
Bestuurlijke verantwoordelijkheid AB Jaarverslag Aanbieden jaarverslag aan wettelijke partijen: IGZ minister van VWS Patiëntenorganisatie Zorgbelang 2015Klachtafhandeling GGD Haaglanden 5