Aanpassing Klachtenregeling. Je hebt een klacht, wat kan je doen? Je kan direct een klacht indienen bij de klachtencommissie Je kan praten met verschillende.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Workshop Klachtherkenning
Advertisements

Weet je toevallig hoe laat het is ?
Programma Introductie Casusbespreking Tips Afsluiting.
Bijeenkomst Senioren Veiligheid 27 februari 2014
Voorstellen.
Als je kijkt in de straten….
Veilig Internet Geef antwoord op de vragen en ontdek of jij veilig gebruik maakt van het internet!
Initiatief Bijstellen Analyse Evaluatie Probleemstelling Netwerken
Kennismakingsavond 24 september 2013 Even voorstellen ! Welkom in de groep.
Werken met onbewuste delen
Ter gelegenheid van het ske symposion  1350 per jaar  Daarvan ca 850 in raadkamer ◦ 300 ingetrokken ◦ 240 niet ontvankelijk ◦ 310 ongegrond.
Kweekverslag van de sitta europaea
Training Omgaan met service Les 3: klachten
Hey wij zijn hajar louiza . En wij maak deze meidenmagazine
Recht op veiligheid? 14 november 2009 Brenda Frederiks VUMC.
Het leven.
Assisteren bij werkcolleges Wiskunde. Taken docent  Bepalen lesstof  Bepalen werkcollege opgaven  Maakt tentamens  Bepaalt normering  Algehele supervisie.
Social Media en Internet “webweerbaarheid”
Meertalig opvoeden Elke Burkhardt.
11 manieren om beter met uw medemens om te gaan. Voor u iets zegt, vraag u eerst deze 3 zaken af: 1. Is het wel waar? 2. Is het lief? 3. Is het wel nodig?
Inleiding Komende periode gaan we het hebben over kinderen die ziek-zijn: Verzorging, Het herkennen van de symptomen/de klachten Wat kun/moet je doen.
Gelukkig nieuw jaar!.
Liefde is... Liefde is... Liefde is... Liefde is...
Boudewijn De Groot Verdronken Vlinder.
GEKOZEN TOT BESTE VAN HET JAAR
JAARVERSLAG 2003 Ombudsman Jean Dreezen. 2 Wat is een klacht in het ZOL? Klacht =… iedere uiting van ongenoegen of ontevredenheid omtrent het zorgproces.

Zaterdag 20 september 2014 Training Omgaan met Service Les 3: klachten.
Spreekbeurt titel.
Les 3 Deze les duurt 90 minuten
Een echte ( )-vriend(in)
WIJ ZULLEN VOOR ALTIJD VRIENDEN ZIJN ...
Gaat een soa altijd vanzelf over?
Patiëntveiligheid Wij doen er alles aan om uw behandeling zo veilig mogelijk te doen verlopen. Zelf kunt u hieraan ook bijdragen. Hier volgen 6 tips wat.
Welkom bij Chronisch zieken en gehandicapten platform met vandaag als onderwerp Slechthorendheid.
SBARR VSV
Heel interessant !.
Vriendschap.
Hoofdstuk 4 Geluid Sharon Huwel – 1GMB.
Het verschil tussen telefoon en . Telefoon Telefoon is het communicatiemiddel waarmee je elkaar met een telefoon kan oproepen en zo met iemand kan.
‘NLP Vervolgcursus Je ongekende vermogens nog beter ontwikkelen’
Onderzoek Nationale Ombudsman Wsw'ers uit beeld bij gemeenten Gemeenten moeten hun verantwoordelijkheid nemen Ze sturen nu te veel op financiën Staan ver.
15 feiten die u nog niet wist of waarover u nog niet nagedacht heeft.
Woordenschat Toets Nederlands
Het Geluk.
Limito TOTAAL OPLOSSING OM GEBRUIKERS TE BEPERKEN.
Belangrijke tips voor een spreekbeurt
Pesten Nee, dat doen wij niet..
Kom in actie tegen eenzaamheid!
Plan voor uitvoering. Gebruik je boek Begin bij 8.4 de innovatiecyclus Stap 1 is eigenlijk het onderzoek wat je al gedaan hebt Je begint je ontwerp met.
Noodoproep.
Workshop Portret Fotografie. Tips voor betere portretfoto’s 1. Stel scherp op de ogen 2. Gebruik een grote diafragma opening 3. Fotografeer op ooghoogte.
ICD ICD = implanteerbare cardioverter defibrillator Een ICD kan nodig zijn bij gevaarlijke hartritmestoornissen, zoals kamertachycardie en kamerfibrilleren.
Beter omgaan met ruzies
Hoe maakt u de juiste keuze?. Drie populaire begrippen die bij elke demonstratie genoemd worden…
SFEERIMPRESSIE TRAININGEN Wij geloven dat het echt anders kan! Wij, Mariel Koopmans en Jan Wijnand Hoek, oprichters van TrainingenLean.nl, werken dagelijks.
Titia Lekkerkerk Goede zorg, klachten en geschillen: wat verwacht u?
Ouderraad RKBS Willibrord. Organogram Bestuur Voorzitter (Nathalie Eberharter) Stelt samen met de secretaris de agenda op voor de vergaderingen Zit de.
Verslag Bestuursgesprek tussen Philadelphia en de Inspectie.
Instructie inloggen leerling via distributeursportaal.
Klachtenafhandeling GGD 2015Klachtafhandeling GGD Haaglanden 1.
Ouderbetrokkenheid 3.0 Uw kind Onze leerling.
Wat gaan we doen in 2012? We zoeken nieuwe oplossingen. En we vertellen er over.
Opmerking: Deze brochure is ontworpen om te worden afgedrukt. Maak eerst een afdruk op gewoon papier om na te gaan of het document op de juiste positie.
CONCEPT!.
Wat doen wij op school tegen pestgedrag?
POGGL Themadag 11 november 2014
Kwaliteitskader 2017 Stichting de Parel.
Praat eens met iemand die hetzelfde heeft meegemaakt.
Opleidingskalender.
Transcript van de presentatie:

Aanpassing Klachtenregeling

Je hebt een klacht, wat kan je doen? Je kan direct een klacht indienen bij de klachtencommissie Je kan praten met verschillende personen om het op te lossen

Je kan een klacht indienen bij de klachten commissie Direct door contact op te nemen met Marlies Siblesz Zij zal je klacht doorgeven aan de klachtencommissie Dit kan altijd al, staat alleen nog niet duidelijk in de klachtenfolder

Beter om eerst te praten Beter om eerst te praten met iemand die je vertrouwt - begeleider - belangenbehartiger - klachtenfunctionaris - vertrouwenspersoon

Klachtenfunctionaris Iemand van Philadelphia Jan Boudewijn Vertrouwenspersoon Iemand buiten Philadelphia Manny Frederiks Telefoon:

Probeer er eerst samen uit te komen Probeer met elkaar de klacht op te lossen Als er echt niet naar je wordt geluisterd kan je alsnog de klacht indienen bij klachtencommissie: Marlies Siblesz Telefoon: