Wandelnetwerken Zeeland Promotie recreatieve wandelnetwerken Routebureau Zeeland Janine Wrench 21 april 2010.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Logo Gemeente Laat Kracht en Pracht van (lokale) Sport zien! Datum 2012 Presentatie Sprekers:
Advertisements

RECLAME OP INTERNET ASCC Clubmiddag 15 april 2014.
Al meer dan 30 jaar uw partner en leverancier voor al uw entertainment product. Algemeen Wie is STER?
Campagne 5001redenen - zomeractie 2010
Ontdekzondag 2013 Kerk vol kleur
ZAPPcity Project ZAPPcity • alle evenementen onder één publicitaire paraplu • 28 augustus – 14 september • kunst, cultuur, sport, media • locaties.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
SAUNAVOORDEELPAS Jamal Atide
Dorpstuintjes in Heusden?. Wat?  Volkstuin = Samentuin = Dorpstuin  Een ruimte waar burgers op 1 locatie een groentetuin op een ecologische wijze bewerken.
Marketingcommunicatiemix
MOBILE MARKETING. Definitie  “Alle activiteiten die men onderneemt om via mobiele toestellen met klanten te communiceren met als doel de verkoop van.
Kennismaking.
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
Zo eenvoudig is het. Kies uw product Controleer uw bestelling.
15 – 9 – 2006 Technocentrum Twente FIRST LEGO® League 2006 Martijn Roelofs.
Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.
© Flipside On-Line Reserveringssysteem Reserveren via uw eigen site, snel en eenvoudig.
Welkom bij de cursus Handig met Internet! Handig met Internet -Wat doet u al met internet? -Wat wilt u nog meer met internet doen? -Hoe kunt u beter.
Hoe maak ik een Adwords campagne? Adwords campagne.
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Marjan den Ouden november 2008, P4959 Kwaliteit van bereik versus effectiviteit dagbladreclame.
Denken Durven Doen Eenheid StadThuis Presentatie Werk & Inkomen 24 april 2007.
Waarom lid worden van BVB ? 1 Toegevoegde waarde voor u & voor uw onderneming / administratie / instelling.
Waarom lid worden van BVB ? 1 Toegevoegde waarde voor u & voor uw onderneming / administratie / instelling.
Presentatie Themafeest Back to the sixties
Reportmanager Eenvoudig en snel inzicht in hoge verbruikskosten
Waar één + één meer is dan twee
Met de complimenten van Lien
Uitdaging De Museumvereniging wil het mogelijk maken dat zo veel mogelijk inwoners van Nederland toegang hebben tot allerlei interessante musea. Musea.
Hom Com Ledenvergadering 18/05/2015. Solar nds-zonnefietspad-levert-meer-energie-dan- verwacht/?google_editors_picks=true.
OPDRACHT B. ING BANKIEREN APP Omschrijving: Altijd en overal uw particuliere en uw zakelijke bankzaken regelen via uw mobiel of tablet. Download deze.
Intro/Context Niemand weet exact hoe het Google algoritme werkt Echter, de belangrijkste factor zit hem voornamelijk in de kracht van andere websites die.
Opvang asielzoekers: een menselijk en daadkrachtig beleid 04/09/2015.
Het opladen van gegevens naar Peridos Mieke van der Est-Kraan, kwaliteitsadviseur Nicolette Ursem, wetenschappelijk adviseur.
Ontwerpen & ontwikkelen
Evaluatie. Aanleiding: In het jaar van Sail Amsterdam en Europees Jaar van het Industrieel Erfgoed de Zaanstreek beter op de kaart zetten; feest der verbinding.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Project "Innoverend Leren" Middelburg, 11 november 2010 Esther de Beer Guido Aerts.
Bibliotheekdag SFB; 31 maart 2008 WELKOM NAMENS DEDICON!
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
20 april 2010 GTGW ‘meer dan een soap’ Wouter Schelvis Zet.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Benefit shop Ervaringen vanuit de medezeggenschap Hans Hartgers Eric Sikma 28 mei 2009.
Hoe zijn we ontstaan? In 2008 met groot deelnemersveld strategische visie en missie ontwikkeld voor toerisme en recreatie om: Het noorden van Limburg.
Netwerken en streekproducten Hubrecht Janse. De Heerlijkheid van Wolphaartsdijk Familiebedrijf: – Circa 60 hectare akkerbouw – Landschapscamping met 75.
 Zoekmachine marketing  Zoekmachine optimalisatie  Affiliate marketing  marketing  Mobile marketing  Display advertising  Real targeting.
Wandelnetwerken in Brabant -een basis voor meer omzet Bram Timmers Routebureau Brabant.
100% Winterswijk Imke te Selle Informatiebijeenkomst over evenementen in Winterswijk 26 januari 2016.
Fonds 1818 Corien Bosch & Michel Nivard. Vermogensfonds Regionaal Financiële steun aan maatschappelijke projecten zonder winstoogmerk Kennis, netwerk.
Welkom bij de KAN regio bijeenkomsten! Jelle Bosch Marc
Waarom InDrenthe? Wie kijkt er naar een livestream? Wat betekent InDrenthe voor uw evenement? Wat kost InDrenthe? Welke andere mogelijkheden biedt InDrenthe?
Naar een succesvolle en duurzame samenwerking in uw regio! Ajoeb Mohamedajoeb.
Communicatie Gezondheidsmonitor. Aanleiding Nieuw: grootschalig gelijktijdig onderzoek Kansen en risico’s.
Maatschappelijke waarde en vrijwilligers
WELKOM! bij de kick-off van het toeristisch jaar 2016 in Salland!
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Een goed product maken is niet genoeg …
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Convenant Stedelijke ontwikkeling.
Escape Room 60: PERS OPDRACHTEN. Escape Room 60: PERS OPDRACHTEN.
Fairtradegemeente Schijndel
Samen de psychische gezondheid in Nederland verbeteren
Fiets/snelfietsroutes in provinciale akkoorden
WAAROM ADVERTEREN IN NEWSBRANDS?
Leer mij de oudere kennen! Rotterdam, 26 april 2018
Infoavond ondernemers asbestdaken
Achtergrond Wat hebben we geleerd uit de bevraging van de handelaars:
1.2 massamedia en internet
Actualiteiten Huurprijzen o.a. Huurverhoging 2019
Lange-Afstand-Wandelen Feiten & cijfers over LAW-wandelingen (+15 km)
Transcript van de presentatie:

Wandelnetwerken Zeeland Promotie recreatieve wandelnetwerken Routebureau Zeeland Janine Wrench 21 april 2010

Routeontwikkeling Overzichtskaart Themaroutes Distributie Informatieproducten, Zakboekje ‘Sporen in de Zak’

Promotieactiviteiten Algemene Zeeland Promotie. In 2009 een free publicity waarde van € 1,4 miljoen met een totaal bereik van 62,5 miljoen Websites en Give aways: gratis bidon met kompas bij aankoop van een wandelkaart Wandellabels

Promotieactiviteiten TV Maximaal Specifieke advertenties voor wandelnetwerk: Recreatiespecial PZC Zeeland special, Algemeen Dagblad Libelle Balance GezondNU & Body en Mind Wandelsportmagazine Landelijk wandelprogramma KNBLO Zeeland Magazine 2009 Routebrochure ‘In Zeeland’

Uitbreidingsmogelijkheden Thematiseren binnen het netwerk Versterken van de beleving (belevend wandelen, mobiele diensten, informatiepanelen) Extra diensten (bagageservice, wandelrouteplanner) Wandelcafés in aansluiting op de fietscafés Routeontwikkeling (GPS, MP3)

Wat kunt u doen? Wandelarrangementen Routekaarten verkopen/weggeven Gasten wijzen op de mogelijkheden van het wandelnetwerk, bijvoorbeeld in uw promotie Informatie - overzichtspanelen SMS/MP3-routes