Online Personal Branding. Professie: Trainer / Mindset Reprogrammer & Personal Braning Coach Geboren: Nederland (43 jaar) Passie: Commerciele Talenten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Advertisements

“Hoe kom ik aan klanten?”
Mijn gegevens op het web!?
Welkom bij de 4e workshop over:
Workshop ter voorbereiding van de 2 e Beursvloer IJmond Noord 15 november 2012.
Netwerken werkt! woensdag 17 maart 2010
Communicatie met de klant
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Hoe doe je dat? Actief Zendingswerk
Strategie en Indelingsprincipes
Naam:Melvin Lansink Klas: B4 Jaar: 4 de jaar’s
1. Levensbeschouwing en communicatie
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Persoonlijke en sociale vaardigheden van de commerciële professional
Personal Branding.
PRESENTEREN KUN JE LEREN
Startdag Fondsenwerven? Hoe doe je dat? Het geld ligt op straat…
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Nagels Hou jij ook zo van het lakken van nagels?
 Laura Elsman  E-see Video  Bedrijfsvideo zakenvrouwen  Camera Coaching  Styling, visagie, haar  Authentiek, aantrekkelijk, geloofwaardig.
CanDo Coaching.
Dit FotoFolio is van Steven Gort.
Workshop werken met de Rapucation ‘hulpmiddelen’.
Ken je kracht…Deel je kracht…
Over erkenning geven en Luisteren,Samenvatten,Doorvragen
Workshop werken met de Rapucation ‘hulpmiddelen’
Filmpje 1: Lisa Ramkema, winnares NK Evelator pitch 2011
Workshop klassenmanagement
CREATIVE MARKETING WC 5, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
De ondernemende student Hoofdstuk 3Persoonlijke presentatie en reflectie.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
Even voorstellen .
UVW LinkedIn Presentatie
Blok 3. Gesprekstechnieken, 2 uur
The POWER of
I skateboarden Hou vol. De aanhouder wint.
Ben jij je eigen databaas? Aangeboden door
Welkom bij de Week van het Succes! Workshop Elevator pitch
COACHEN; zelf aan het werk! HELICON MBO Den Bosch W43
Waarom? Je hebt de afgelopen lessen je interesses, vaardigheden en persoonlijkheid in kaart gebracht. Waar dat samenkomt, daar ligt je passie. Dat.
Marketing Coen van Wetering
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
Training: Effectief communiceren op de werkvloer
Talentgebieden – Interesses –Leervoorkeuren
Bijeenkomst 2. Terugblik  Wat is er tijdens de eerste bijeenkomst besproken?  Wat is ondernemerschap?  Wat hebben jullie geleerd?  Is het gelukt met.
Workshop Plannen. Welke associatie heeft u bij het woord plannen? Uitstippelen, ordenen, voorzien Vooruit kijken, inrichten, bedenken, creëren.
Workshop: StemPresentatie Presenteren vanuit stem, adem, klank, houding, expressie. Vergroot de impact van jouw pitch!
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Zin!Ja Hasselt 21 april  Informatie die de ontvanger aan de zender overdraagt in reactie op de communicatieactiviteit van de zender  Een.
Jouw bedrijf in 10 seconden 1 Aleid Overbeek | Businesscoach 45+ | jouwbedrijfin10sec6okt2015.
Sterk door je netwerk zet jezelf op de kaart!. Even voorstellen 21 mei 2016 in TilburgTRIVALENT LOOPBAANEVENT 2 mens & werk.
Workshop ‘Echt netwerken, werkt echt!’ Bert Breukers, ondernemersadviseur en trainer ROZ.
INSPIRATIEWORKSHOP AANGEBODEN DOOR ASERTO TRAINING BERNADETTE VRIJLING
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Aanwijzingen voor een bezinning in kleine of grote kring.
Hoe profileer ik mezelf digitaal? -minilecture-.
OPMERKING: To change the image on this slide, select the picture and delete it. Klik vervolgens in de tijdelijke aanduiding op het pictogram Afbeeldingen.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
WELKOM! Workshop … een bok op de haverkist 18 maart 2016
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf presenteren!
Workshop ‘netwerken, samenwerken, delen en verbinden in de praktijk’
LOB Presenteer je stagebedrijf
Welkom bij het leernetwerk Ouderen in het Vizier!
Acquisitie en PR– les 1.
Training communicatie
Leidinggeven Communicatie.
Zichtbaarheid Creëren
PERSONAL BRANDING HET NUT VAN .. HOE? TIPS
Transcript van de presentatie:

Online Personal Branding

Professie: Trainer / Mindset Reprogrammer & Personal Braning Coach Geboren: Nederland (43 jaar) Passie: Commerciele Talenten commerciele handvatten aanreiken doormiddel van Training & Coaching. Naam: Jörgen Power Even voorstellen In Suriname sinds: 1 juni 2013

Referenties...

Een Elevator Pitch is een korte, maar krachtige presentatie waarin je jezelf, of een product/dienst in seconden presenteert. (ritje in de lift) In dit tijdsbestek moet het verhaal af zijn en de kernboodschap duidelijk! Wat is een Elevator Pitch?

Yesss !!!

De wereld in transitie...

Industriele Tijdperk

Intrede van de Computer...

Informatie Tijdperk

Traditionele Media No School like the Old School

Communicatie Oude stijl...

New Media Welcome to the new reality...

Communicatie nieuwe stijl...

Krachtig zonder te schreeuwen! Internet is een perfect middel om je boodschap op een krachtige manier over te brengen zonder te schreeuwen!!

Het draait allemaal om balans!

Buzz Marketing

C OMMUNICATIE COMMUNICATIE De eerste stappen naar een sterk merk

Communicatie is het uitwisselen van informatie tussen twee of meerdere personen. Wat is Communicatie?

Zender Ontvanger Boodschap Interactie/ Feedback Communicatiemodel...

Wat is het belangrijkste om een boodschap goed over te brengen? A.Woord > Lichaamstaal > Toon B.Lichaamstaal > Toon > Woord C.Lichaamstaal >Woord > Toon A.Woord > Lichaamstaal > Toon B.Lichaamstaal > Toon > Woord C.Lichaamstaal >Woord > Toon

 Verbaal  Non-verbaal  Stemklank

Bijdrage Communicatiekanalen...

Vs You Know What? I`m Happy! You Know What? I`m Happy!

Pitchen In 60 Seconden

BEGIN BIJ JEZELF

Welke Successen heb ik de afgelopen 2 jaar geboekt? (Schrijf er 10 op) Welke Successen heb ik tijdens mijn gehele carriere geboekt? (Schrijf er 2 op) Welke Persoonlijke kenmerken van mij hebben deze successen tot stand gebracht? De eerste stappen naar een Pitch

Wie ben ik?Wat doe ik?Hoe doe ik datWaarom doe ik het?Voor wie doe ik het? De eerste stappen naar een Pitch MAXIMAAL 2 ZINNEN PER PUNT!!

Leg niet uit wat je doet, maar wat je voor de persoon kunt betekenen. Maak de klanten nieuwsgierig door niet volledig uitleg te geven over je werkzaamheden. Gebruik woorden die indruk maken en lang blijven hangen! Maak concreet wat je doet Hou het positief!!!!!!!! TIPS

Te vaak zie ik dat klanten machteloos moeten toezien hoe klantontvriendelijk ze worden behandeld. Ik ben Jörgen Power (eigenaar van XL- Solutions) en ik hou mij hoofdzakelijk bezig met het aanreiken van commerciele handvatten aan commerciele talenten door middel van Training & Coaching. Zowel kleine, als grote bedrijven zijn u naar tevredenheid voorgegaan (voorbeeld:Digicel, Health Control, Sport winkel van Letitia Vriesde) hetgeen een heilzame werking heeft gehad op hun personeel en uiteraard op de bedrijfsresultaten. Graag zou ik eens met u van gedachten willen wisselen om samen te bekijken wat XL-Solutions voor u kan betekenen. Fantastisch!!!! Alsjeblieft, Vertel me meer!!! Mijn Elevator Pitch

Maak een Elevator Pitch Maximaal 100 woorden

Innovatief Houdbaar Exclusief Modern Gegarandeerd Risicoloos Wetenschappelijk Gevoelig Getest Tijdbesparend Gratis Waardevol Nieuw Optimaal Misschien Eventjes Eigenlijk Een beetje Wellicht Mogelijk Waarschijnlijk Ik denk Een beetje Ik hoop Eventueel Ik zou graag…

Open Sterk! Open Sterk! Wees authentiek Wees authentiek Praat alsof je een normale, natuurlijke conversatie voert. Praat alsof je een normale, natuurlijke conversatie voert. Ken je doelgroep Ken je doelgroep Focus op wat belangrijk is Focus op wat belangrijk is Denk aan het einddoel Denk aan het einddoel Maak connectie met je (potentiele) klant Maak connectie met je (potentiele) klant Gebruik geen vakjargon Gebruik geen vakjargon Tell, don’t Sell Tell, don’t Sell Houdt de mogelijkheid open om de conversatie te vervolgen Houdt de mogelijkheid open om de conversatie te vervolgen Wees vooral enthousiast !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wees vooral enthousiast !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tips Tips Tips Tips Tips Tips Tips

Let`s get started!!! Pitch your Brand...

Oefenen Oefenen

Tel: (+597) of Adres: Frederik Derbystraat 137 b Website: