Maak foto’s van kinderen die tegenstellingen uitbeelden. Opdracht: 1. De kinderen gaan in tweetallen een tegenstelling bedenken die zij willen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
PSO wordt spannend gemaakt!
Advertisements

Lente van der Stel 1H, Scala Rietvelden. De aller eerste les De 1 e opdracht was: ‘Zet je onderwerp in allerlei poses.’
Meervoudige intelligentie
M IJ N I M M E R S I V E S P A C E ( s y n o p s i s )
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Kinderarbeid.
Fotografie - Beeldaspecten
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
1 van 4 51 Maatfles ontwerpen Opdracht 1: Overleg met elkaar in welke van de zes voorwerpen jullie denken dat het meeste water kan. Maak dus een schatting:
Les 1: Het Heden Wat weet jij van het kanaal?. Wat weten we? 3 minuten: schrijf zo veel mogelijk waar jij aan denkt bij het Apeldoorns kanaal. 4 minuten:
Buur Natuur in Beeld… Pasar Regio Oostende-Westhoek
M IJ N I M M E R S I V E S P A C E ( Scenario ). Beschrijf de wereld die je wilt maken Wat is jouw visie op die wereld? Wat wil je overbrengen? Maak je.
Z I U E K M.
De schaapherder We doen mee met Woordvoerders van de Natuur. We geen een hele dag de natuur in en daarna gaan we in de klas daar iets mee doen. We gaan.
Portfolio Presentatie
Spreekwoorden, de digitale fotocamera en PowerPoint
Les 2: Mijn beeld Schrijf je verhaal en maak je eigen beeld …
Reclame Masters | Ik en reclame!
Module ‘Ouderbetrokkenheid’ AD opleiding ‘Pedagogisch educatief medewerker’ Week 1 Pascal van Schajik
Fantasiedieren Beeldende Vorming donderdag
DE NIEUWSGIERIGE KLEUTER IN DE SLOOPHOEK
Mobile Fun Hoi, ik ben Mobie en ik ga samen met Ronnie jullie deze PowerPoint presentatie presenteren. Op de volgende dia staat wat deze opdracht inhoud.
Derving.
Schokkende beelden in de media Media begrip week
Weblog. Waarom?? Ouders de school in halen Kinderen over ervaringen laten schrijven en tekenen Samen werken aan een eindproduct ICT bij jonge kinderen.
Lesmateriaal bij Wat de vakman?! Aflevering 1: Marc Mulders (glas) i.s.m. De Pont museum Lesmateriaal bij Wat de vakman?! Aflevering 1: Marc Mulders (glas)
Lesbrief – Woezel & Pip Op zoek naar de Sloddervos!
Lichtschilderij Genesis 1:3-5
Waarom moet je naar de website: luka-en-vince.webnode.com gaan?
H4 Bij welke groep hoor je?
Portret in beeld THTEX.
Wat is internet? Vandaag gaan we ontdekken wat internet is? Hoe vaak zijn de leerlingen online? Welk apparaat gebruiken ze? Stel ze eens wat vragen en.
Modellen Maartje Buijsse 2VA.
Les 2 “Drie methodieken” thema 9.3. en 9.4.
Hier gaan we het levende-dia-spel doen!
Wat is internet? Vandaag gaan we ontdekken wat internet is? Hoe vaak zijn de leerlingen online? Welk apparaat gebruiken ze? Stel ze eens wat vragen en.
Vul in wat persoonlijke en niet persoonlijke gegevens zijn
Bekijk en bespreek dit filmpje. Kunt u het filmpje niet afspelen Bekijk en bespreek dit filmpje. Kunt u het filmpje niet afspelen? Gebruik dan de.
Pictionary 1 Korintiërs 12:19-20 Opdracht:
LOB Waar ben je trots op?.
Project-les “de ontkieming”
© UNIEK IN DE KLAS.
Van Opdracht tot Website
Made by : Levi, Ruben, Bram, Morris
Museum Bezoek Wat moet je in het museum doen om een week later een goede presentatie te kunnen geven?
Iedereen heeft z’n eigen locker om
Bedrijvigheid in Je Buurt
KEUZEVAKKEN ECONOMIE & ONDERNEMEN voorlichtingsavond S. Alibasic
Film: Nederland is een democratie
Iedereen heeft z’n eigen locker om
Optie om de toolbox uit te breiden
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Iedereen heeft z’n eigen locker om
Wat doet media? Hoe wordt media gebruikt?
Iedereen heeft z’n eigen locker om
De schatkamer! 1 Hermitage Amsterdam.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Wat is dit? Discussie Wat doet een satelliet?.
Art& Design Leerjaar 1 Productvormgeving.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
IS EEN WALVIS WEL EENS BANG IN HET DONKER? LES 7 : DIEPSTE PLEK.
FILOSOFEREN LES: LEEFT AARDE?.
Methodisch handelen Week 2. Methodisch handelen Week 2.
SHOWTIME EARTH ROCKS.
KUN JE BOOSHEID ALTIJD ZIEN?
Presentatievormen.
foto 1:(kasteel) foto 2: torenkamer foto 3: foto 4: Nummer t/m 24.
Foto 1:(appartementengebouw) balkon in vorm van schip Foto 2: foto 3:
Transcript van de presentatie:

Maak foto’s van kinderen die tegenstellingen uitbeelden. Opdracht: 1. De kinderen gaan in tweetallen een tegenstelling bedenken die zij willen uitbeelden. 2. De kinderen bedenken wat zij nodig hebben om de tegenstelling zo mooi mogelijk in beeld te brengen (denk aan kleding of materialen). 3. De kinderen tekenen de tegenstelling op een tekenblaadje. 4. De kinderen fotograferen elkaar als zij hun deel uitbeelden. 5. Maak een powerpoint met de foto’s. Je kunt ook een filmpje (laten) maken van de foto’s met windows moviemaker.