Garagesoftware & ICT | Eigentijds ondernemen doe je digitaal.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Tips en praktijk opstellen businesscase
Advertisements

- Administratie - Analyse - Actie -
Koepels: keuzes die de Intermediair kan maken SBR voorlichtingsbijeenkomsten 2011 Vanaf 1 januari 2013 is SBR de standaard voor financiële rapportages.
Hoe om te gaan met mobile commerce?. Iedereen heeft een mobiele telefoon… Consumenten kopen al via mobiel… 2010 Expected 2011 > 2 billion.
Wordt klein elektrische vervoer een succes? Jan Schoormans TUDelft/IO.
Digitaal factureren/Digipoort Enschede
Alumni-portals gezien vanuit een ICT-perspectief Robert van ‘t Sant.
DRUPAL. By Sogeti..
Kostprijzen PLATO – 5 mei 2009.
Start de gehele presentatie
PreSoft [relatiebeheer] Het centraal beheren van relaties en contactgegevens is de basis voor veel dagelijkse werkzaamheden. PreSoft [relatiebeheer] is.
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
Stel u voor: Navigator op uw telefoon!. Maak kennis met Mobile Navigator – altijd en overal!
Het opzetten van een kwaliteitssysteem
De kracht van MySolution
Bedrijfsactiviteiten R.P. de Jong DIV. & B en A Advies, Uw adviseur voor Bibliotheek- en Archiefzaken n Consultancy n Interim-management n Projectmanagement.
Een startersgids voor innovatie
eTwinning - De online community voor scholen in Europa
Open Text - Unisys gebruikersdag 19 november 2007
Zorg-op-Afstand: co-creatie centraal in aanpak Congres GGZ Centraal 2 oktober 2012 Tom Bos.
Digitale Rotonde.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
Auteurs: Howard Moskowitz & Alex Gofman Presentatie: Kelly van Loon & Twan Burghouts Books Inside out 22 oktober 2009 Kelly van Loon en Twan Burghouts.
02/ / 18 Kwaliteitsmanagementprincipes -Algemeen- Om een organisatie met succes te kunnen leiden en te laten functioneren is het nodig deze.
DBS Talent & Salaris voor PIM klanten
Werkplaats Aandoeningspecifieke kwaliteitscriteria
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing CRM contentmanagement Website applicaties marketing.
WapliX CRM New generations of applications. Wat is WapliX CRM?  Contact Information Management Organisaties, contactpersonen en projecten worden beheerd.
Exposantentool Handleiding. Stap 1: Start ! Ga naar de link die u via ontving van Sylvie Buydaert. Login met uw: Gebruikersnaam Wachtwoord.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Hoe werkt ProfielKluis? Profiel Kluis ProfielKluis is een on-line systeem, bedoeld voor u als Clareo-gebruiker en uw klant (consument) ClareoConsument.
Aan de slag met de BETERapp
Copyright © 2005 AICN Automatisering - Presentatie Virtueel Boeken (4.0) Vanaf de website van de recreatieonderneming kiest de gast voor ‘online boeken’.
van informatiemodel naar informatiemanagement
Imago het beeld dat van een persoon, een organisatie of gebied bestaat; reputatie.
19 juni 2008 E-depot: de Rotterdamse praktijk Josje Everse Projectleider E-depot.
Welkom bij digiDUIF! Jouw school heeft gekozen om gebruik te maken van digiDUIF. Deze korte animatie helpt je met het aanmaken van jouw account en het.
Wat is MultiBel? MultiBel is een alarmerings- en communicatiedienst. U bent in staat om met een paar simpele handelingen tot wel duizenden personen tegelijk.
Introductie Speedbooks Doelgroepen Werking Speedbooks
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
ONTSLAGREGELEN.nu Gemakkelijk samen het ontslag regelen.
Centrum Jeugdgezondheid – Ursula Letschert Informatiebank Jeugdgezondheidszorg Kenniskring Jeugdgezondheidszorg 26 mei 2008.
Wat is MultiBel? MultiBel is een alarmerings- en communicatiedienst. U bent in staat om met een paar simpele handelingen tot wel duizenden personen tegelijk.
Theresialyceum. OriëntatieTheorievormingOntwerpplanExperimentVerwerkingRapportagePresentatie Onderzoekscyclus Experiment.
Bewonerscommunicatie Ilse van den Berg, dinsdag 13 oktober 2015.
Het project. Vandaag Tussenstand projecten Hoofdstuk 3 Projectvoorstel SWOT begin.
Informatie management HC2
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 6 Hoe ziet jouw product eruit?
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 4 Waar is het gat in de markt?
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Doel 1: Actieplan Leerbanen ‘top of mind houden’ loopvermogen zonder uitbreiding versterken Contacten warm houden Contactmomenten uitbreiden Van 100 naar.
De WKR in de zorg: zorg voor belastingvoordeel Datum:6 juni 2014 Door:Martijn Thissen – Commercieel Manager.
MICROSOFT OUTLOOK instellen. STAP 1. Open Outlook 2010 Klik linksboven op Bestand.
Een werkbladensysteem voor het stap-voor- stap uitvoeren van taken op de boerderij.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 2 Mijn idee!
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Intelligent Consumer Systems
Jos Post en Clemon Tonnaer
“Evaluatie en CV”​.
Heb je vragen voor het Facilitair Bedrijf:
Webinar voor ambassadeurs
Je stroopt je mouwen nog eens en kijkt om je heen, je collega’s zitten allemaal geconcentreerd naar hun computerscherm te kijken. Je voelt de spanning.
Creatief Ketengericht Ondernemen
Digitale transformatie is de sleutel tot een nog succesvollere samenwerking Sven Eijck, 14 november 2017.
ON THE CUTTING EDGE OF E-HEALTH
Samenwerken voor publieke waterinformatie
SLA MUNT UIT UW DMS. SLA MUNT UIT UW DMS Agenda Optimaliseer uw logistieke proces Afname van handmatige acties Nieuwe functionaliteiten TruckVision.
Sierteelt, digitaal snel op weg
Hoofdstuk Wat heeft een onderneming nodig
Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen
Transcript van de presentatie:

Garagesoftware & ICT | Eigentijds ondernemen doe je digitaal

Even voorstellen…

Hein Balesar Huidige werkgever

Zicht op de markt Aantal APK’s Bron: RDC

Zicht op de markt Totaal vs Bron: RDC

Prijsinstrument als marketingmiddel

De strijd om de (uw) klant is begonnen

Vetrekredenen Bron: consumentenonderzoek “MarketResponse”

Vetrekredenen Bron: consumentenonderzoek “MarketResponse”

Hoe gaat u de strijd winnen?

Stilzitten GEEN OPTIE! MOVE 2 IMPROVE

Sleutel tot succes: ICT & Automatisering

Basis: GarageManagementSysteem (GMS) Bron: RDC n=200 Gebruik systemen onder universelen TOP 15 TOP 10 TOP 5 CarSys Driver Autotaal Autoflex Wincar Automaat Snelstart Gaston Commerce D. Innovam Eva Simpel Gar. Company Finpak

Volgens u het belangrijkst aan het pakket Bron: Rosla / BOVAG onderzoek

Belangrijke functionaliteit: CRM / CLM

Eerste eis: zuiverheid van klantdata Bron: RDC onderzoek (n=800) 31% correcte data

Eerste eis: zuiverheid van klantdata

Stap1: Start eerst met schonen van je data

Het proces van schonen + aanvullen van je data KLANT / BERIJDER NAWT adres Mobiel nummer Geboortedatum Tweede auto Gezinssamenstelling Vakanties etc. Permissiemarketing!

Het proces van schonen + aanvullen van je data HET VOERTUIG APK vervaldatum Tenaamstellingsdatum Inruilmoment Commerciële uitv. Kilometerhistorie Winterbanden etc.

Stap 2: Automatiseer de schoning Je hoeft het niet altijd zelf te doen, koppel met partijen!

Stap 3: Bepaal je communicatiekanalen Responsive

Stap 4: PERSONALISEER alle berichten

Ideeën op basis van de datasets APK-herinnering Afspraakbevestiging Grote / kleine beurt APK verstreken Verjaardagskaart 13 maanden niet gezien APK elders Klanttevredenheid

Alternatieve oplossingen NAW-check Voertuigcheck Gepersonaliseerde s opstellen Gepersonaliseerde sms Automatisch de juiste boodschap, naar juiste doelgroep, juiste moment

Tips voor morgen

Vragen?

Hartelijk dank voor uw aandacht! Veel succes met de info van VANDAAG voor MORGEN! Hein Balesar