7E-model Template. Opdracht: Bedenk minstens 3 originele manieren om je doelgroep te informeren, waardoor ze denken: “aha, goed om weten”, “interessant,

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Naar een krachtige samenwerking tussen ouders en school
Advertisements

Het is toch merkwaardig hoe sommige dingen in elkaar zitten.
Interactum Lectoraat Kantelende kennis
Acceptatie Thema-avond voor De Piloot, maart 2011 Antoinette Loenen
Sociaal emotionele ontwikkeling en groepsgedrag
Samenwerken aan “rechtstreeks toegankelijke hulp”.
MBO-HBO DOORSTROOMASSESSMENT voor een bewuste stap naar het hbo
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
Ferluci.
Een kruikenverhaal Een waterdrager vervoerde twee kruiken welke op een stuk hout over zijn schouders hingen. Maar één van de twee had een barst. Terwijl.
VUmc Basispresentatie
Wat is het geven van feedback?
Dialoogdag Ouderswerking Vlaams-Brabant
Een man zit in de trein met een zak roze garnalen.
Marketing Werkgroep 6.
Kracht.
Iedereen coach naar Jef Clement.
Pasen 24 april 2011 Ontmoeting in de tuin
Leiderschap en zelfbedrog:
Afkomst en Afkomst Waar kom ik vandaan?.
Doelstellingen formuleren
WELKOM! Bij de Workshop “Blik op jezelf” Oftewel BLIK OP IK..!
SOCIALE COMPETENTIE Jacqueline Blaak-Venneman.
Persoonlijke en sociale vaardigheden van de commerciële professional
A WAY OF LIFE René Blok. Ideamanagement is een middel om alle medewerkers op een creatieve manier te laten meedenken met het bedrijf.
plaats datum naam trainer
Praktische adviezen voor de onderwijssituatie
Interpreteren van data
KIJK! voor groep 1-2 Informatie voor ouders.
Mijn ideale manier van actief en samenwerkend leren Geraldine van Herk
Deel anders, mijn organisatie
Hoe brei een team?.
Een Antilliaanse vrouw komt binnen om een uitkering aan te vragen
H3. Communicatie Gesprekstechnieken.
CanDo Coaching.
Veranderprofiel-scan
Ken je kracht…Deel je kracht…
Presentatie resultaten monitor landelijk versus lokaal maart 2014.
Reflecteren met leerlingen tijdens kunstzinnige en culturele activiteiten. Hoe motiveer je leerlingen om te reflecteren, zodat zij inzicht krijgen in hun.
Visie & Strategie.
De handicap.
Dit is Albert. Welke producten zou hij kiezen?vakantiehuisje.
Blok 6.
Situatie 1 Ik ben iemand die graag zelfstandig blijft, maar heel veel informatie over de veranderingen gaat tegenwoordig met de computer en ik heb geen.
Meer zeggenschap bewoners Wat kan de corporatie doen? Samen op zoek naar de juiste voedingsbodem! Congres Corpovenista, 17 maart 2015, 1931 Congrescentrum.
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
Fase 2 Het product.
Hoe leert de ruiter NHB DEURNE.
Bijeenkomst 2 Ethiek 3, Normatieve professionaliteit
Evaluatie Orientatieweek opleiding verpleegkunde Schooljaar
Communicatie 2 – kw 2 Les 4.
Te gek voor woorden. Verwijswoorden FilipEmanuelle  hij  zijn  hem  de man  de arme man  haar echtgenoot  de gewonde man  de pechvogel  zij.
Basisstof 1 Orgaandonatie Wat vind jij ervan?
Het kwetsbare vertrouwen van ouders in de jgz Justine Pardoen Ouders Online.
Digitale portfolio´s Volgende. Waarom? Heb je ook niet zo vaak gehad dat een kind in de klas zoiets moois maakte dat je dacht, het is wel jammer als we.
Welke God? De drie-enige God Occultisme Afgoden Allah = God?
Effectief communiceren en samenwerken: geen discussie, maar dialoog! 11 en 12 november 2014 Conferentie Passend onderwijs en (hoog)begaafdheid.
INHOUD LES: “LEREN” Wat is leren? Hoe kunnen we leren? Verschillende leertheorieën; Klassieke conditionering Operante conditionering Leren door imiteren.
Creatief schrijven.
Workshop ‘netwerken, samenwerken, delen en verbinden in de praktijk’
3. Dus zonder probleem, heb je geen ideeën?
Communicatie 3e les.
De schrijver mee op Reis
Praktische adviezen voor de onderwijssituatie
Design Thinking Immo Dijkma
Les 3 Hoe onderzoek je de samenleving?
Ik wil jongeren in mijn bedrijf
Transcript van de presentatie:

7E-model Template

Opdracht: Bedenk minstens 3 originele manieren om je doelgroep te informeren, waardoor ze denken: “aha, goed om weten”, “interessant, dat wist ik nog niet” 1. … 2. … 3. …

Opdracht: bedenk minstens drie acties waardoor je doelgroep enthousiast / vrolijk / emotioneel betrokken raakt bij het idee dat een ander gedrag haalbaar en beter is 1. … 2. … 3. …

Opdracht: bedenk minstens drie goede praktijkvoorbeelden / voorbeelden die je zelf als zender stelt waardoor je doelgroep concreet inzicht krijgt in wat hij of zij ook kan doen om het andere gedrag toe te passen. 1. … 2. … 3. …

Opdracht: bedenk minstens drie incentives waardoor je doelgroep denkt: “als ik dat krijg, dan wil ik mijn gedrag wel aanpassen.” 1. … 2. … 3. …

Opdracht: bedenk minstens drie praktische oplossingen die je je doelgroep kan aanreiken die hem/haar faciliteren (facile, makkelijk maken) bij het andere gedrag 1. … 2. … 3. …

Opdracht: bedenk ‘samen uit, samen thuis’ acties of bepaal een verrassend ambassadeursgezicht waardoor je doelgroep zegt: “wauw, als die dat kan, dan kan ik dat ook”. 1. … 2. … 3. …

Opdracht: bedenk minstens drie ideeën waardoor je doelgroep na haar eerste ervaring met het ‘andere’ gedrag zegt: “wow, dat verhaal klopt helemaal. Dat wil ik nog eens meemaken”. 1. … 2. … 3. …