ROC West-Brabant meets. Facts en Figures Vinden.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Samen werken aan inzetbaarheid en mobiliteit 1. Grote veranderingen • Jeugdzorg heeft te maken met grote veranderingen: • Transitie • Gemeenten worden.
Advertisements

Voorbij & Do Met enkele foto’s van Giovanni.
Social media gebruiken om een baan te vinden
FULLFILL YOUR DESTINY! EXPAND YOUR SOCIAL STRUCTURES! LIVE YOUR DREAM! CONNECTING TRIBES! Welkom bij CONNECTING TRIBES. CONNECTING TRIBES is jouw online.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · l e r e n · d o o r · d o e n · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · De structuur van LINK2 Domein Thema’s Boxen.
Social Media én 50 Plus? Presentatie kunt u vinden op Frits Veenstra | november 2011.
Succesvol netwerken met LinkedIn Een wereld van verschil
Training jaar 2 Mei 13. Filmpje: LinkedIn Bron: Hyperlink.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Lieve vriend(in)!.
Lezing door Kick de Wolff
Van de juridisch dienstverlener
HAAL MEER UIT LINKEDIN Natalie Rohlof Marketing en Communicatie Consultant Conclusion Corporate & Public Communication
PRESENTEREN KUN JE LEREN

NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
5 e /6 e leerjaar Vul hier je school in LES 2 - Krabbels van een onderzoeker.
Ken je kracht…Deel je kracht…
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Het nieuwe solliciteren:
Word Succesvol via LinkedIn
5.3 Heb je werk? De arbeidsmarkt is het geheel van vraag en aanbod naar werk. De vraag van arbeid komt van werkgevers. Het aanbod komt van de beroepsbevolking.
Een expeditie waarin Social Media worden ingezet om U beter te presenteren EN gevonden te worden.
VOORBEREIDING LERENDE ORGANISATIE
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Iedereen gebruikt social media.
Arbeidsmarkt Als je op de markt loopt zie je om je heen verschillende kopers en verkopers. De vraag naar een product bestaat uit de mensen die een product.
UVW LinkedIn Presentatie
Wie ben ik?. Hoe goed ken jij je unieke zelf? Wie ben ik? Wat is hieraan af te lezen?
1 : De sollicitatie-brief + Curriculum vitae 2 : Het sollicitatie-gesprek 3: Vervolgprocedures SLC21 : Solliciteren.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Waarom? Je hebt de afgelopen lessen je interesses, vaardigheden en persoonlijkheid in kaart gebracht. Waar dat samenkomt, daar ligt je passie. Dat.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
Kiezen voor keuzedelen
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
FINISH PROFILES GEMAAKT DOOR: MERLE, JULIAN, JARNO, KIM,ZENNA.
Social Intranet: een ‘ver van mijn bed’-show Intranet Congres Sonja de Vries - ilionx.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Sociale media bij HR & jobs
OPVALLEN EN JEZELF ONDERSCHEIDEN ALS PROFESSIONAL.
Sterk door je netwerk zet jezelf op de kaart!. Even voorstellen 21 mei 2016 in TilburgTRIVALENT LOOPBAANEVENT 2 mens & werk.
1.Account aanmaken 2.Eerste stappen van je profiel 3.Profielgegevens beheren 4.Vrienden zoeken en toevoegen 5.Pagina's en groepen toevoegen 6.Je startpagina.
INSPIRATIEWORKSHOP AANGEBODEN DOOR ASERTO TRAINING BERNADETTE VRIJLING
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Medezeggenschap Nu & Toekomst Landelijke Cliënten Raad 6 september 2014.
Workshop Baukelien van Minnen. LinkedIn  LinkedIn – 5,9 mio profielen in Nederland op een beroepsbevolking van 6,1 mio (mbo+)  78% van de mensen op.
Hoe profileer ik mezelf digitaal? -minilecture-.
YELLOW BIJ DE GEMEENTE GRONINGEN 2 JUNI zzp’ers voor Nieuw !
Sollicitatietraining
Waar moet je op letten? Om een goede stageplaats te hebben moet je er zeker van zijn dat het bedrijf waar je naar toe wil ook onze school een beetje kent.
Stage zoeken bij Entree-opleiding
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Introductie social media
Case Triple Double Factor: ING ‘Samen staan we sterk achter Oranje’
Inleidende Module Waarom Web 2
Welkom Dames!.
ASAP-TIPS VOOR DE HR-PROFESSIONAL
Sollicitatietraining
Vacatureteksten schrijven
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Solliciteren met Social Media
Twitter • LinkedIn • Facebook
SCOUTING OP JE CV Masterclass Scouting op je CV.
Stage zoeken bij Entree-opleiding
Waar moet je op letten? Om een goede stageplaats te hebben moet je er zeker van zijn dat het bedrijf waar je naar toe wil ook onze school een beetje kent.
Social media voor statenleden/politici
Transcript van de presentatie:

ROC West-Brabant meets

Facts en Figures

Vinden

Facts en Figures Vinden Verbinden

Facts en Figures Vinden Verbinden Verzilveren

Hoe groot is de beroepsbevolking in Nederland?

7,25 miljoen

Hoe groot is de beroepsbevolking in Nederland? 7,25 miljoen Hoeveel accounts zijn er in Nederland?

Hoe groot is de beroepsbevolking in Nederland? 7,25 miljoen Hoeveel accounts zijn er in Nederland? 5,4 miljoen

Hoe groot is de beroepsbevolking in Nederland? 7,25 miljoen Hoeveel accounts zijn er in Nederland? 5,4 miljoen Hoeveel Nederlandse bedrijven staan er op Linkedin?

Hoe groot is de beroepsbevolking in Nederland? 7,25 miljoen Hoeveel accounts zijn er in Nederland? 5,4 miljoen Hoeveel Nederlandse bedrijven staan er op Linkedin?

Hoe groot is de beroepsbevolking in Nederland? 7,25 miljoen Hoeveel accounts zijn er in Nederland? 5,4 miljoen Hoeveel Nederlandse bedrijven staan er op Linkedin?

Hoe groot is de beroepsbevolking in Nederland? 7,25 miljoen Hoeveel accounts zijn er in Nederland? 5,4 miljoen Hoeveel Nederlandse bedrijven staan er op Linkedin?

En hoeveel ken jij er van? Of beter gezegd, hoeveel personen/bedrijven kennen jou?

Volgen van bedrijven op/via

Groepen (connecties en activiteit) Word lid van groepen vanuit je eigen vakgebied en Zoek groepen op waar jouw mogelijke nieuwe werkgever zich in begeeft. Kijk naar branche, soort dienstverlening, specialisme

Technische vindbaarheid Op welke keywords wil jij gevonden worden? Is je functietitel marktconform? Staat deze in het huidige beschreven?

“Vinden” op Linkedin Wie is jouw doelgroep? - Vakcollega’s - Managers - HR / Recruiter Bij welke organisaties? Gebruik deze button: Boolean Search

“Vinden” op Linkedin

Volgen van bedrijven Top 25 van targetbedrijven opzoeken Maak gebruik van de updates die ze publiceren (netwerkgesprek, voorbereiding sollicitatiegesprek) Check hoe je al verbonden bent met dit bedrijf en maak daar gebruik van!

Elton Backx Linkedin trainer