* 1F = BASISSCHOOL * 2F = VMBO * 3F = HAVO & MBO
ER ZIJN 4 TOETSAFNAMES. AFNAMEMOMENTEN LIGGEN VAST. 1 TOETS VERPLICHT IN LEERJAAR 3. GEEN COMPENSATIEMOGELIJKHEDEN. VOOR BB LEERLINGEN AANGEPASTE 2A TOETS
WEL OP EXAMEN MAAR GEEN DIPLOMA! AANKOMENDE JAREN MOET ER STEEDS EEN HOGER CIJFER WORDEN GEHAALD (=6) DIT SCHOOLJAAR IS EEN 5 VOLDOENDE!
MOGELIJKHEID OM EEN AANGEPASTE TOETS TE MAKEN = ER TOETS
LEERLINGEN MET DYSCALCULIEVERKLARING. LEERLINGEN AANGEWEZEN DOOR DE SCHOOL. BEIDE GROEPEN MOETEN VOLDOEN AAN DE WETTELIJK VASTGELEGDE EISEN.
OP DE BASISSCHOOL AL REKENPROBLEMEN. EXTRA ONDERSTEUNING GEHAD. ZELF VOLDOENDE INITIATIEVEN GETOOND. GOEDE INZET. SCHOOL MOET EEN REKENDOSSIER BIJHOUDEN.
OP CIJFERLIJST KOMT EEN AANTEKENING BIJ HET BEHAALDE RESULTAAT. KAN CONSEQUENTIES HEBBEN VOOR VERVOLGOPLEIDING(EN).
VERPLICHT NOGMAALS DE 2F TOETS OM HET CIJFER TE VERBETEREN. CIJFER OP 2F TOETS >7: DEELNAME 3F ER TOETS GEMAAKT: 2F PROBEREN
WETTELIJKE VERPLICHTING OM HET REKEN - NIVEAU OP PIJL TE HOUDEN. ZEER HOGE UITZONDERING DUS ALLEEN IN OVERLEG!
VOOR LEERJAAR 1 T/M 3: SCORE LEERJAAR 4: 2F WERKBOEK SCORE: DIGITAAL PROGRAMMA OM THUIS TE OEFENEN EN VOOR OUDERS TE VOLGEN!
Hoeveelheid water: 600 m3 per seconde
ER IS MAAR 1 UUR REKENEN PER WEEK. GROOT VERSCHIL IN NIVEAUS. LEERLINGEN MAKEN TE WEINIG (HUIS)WERK. LEERLINGEN DENKEN DAT HET WEL MEEVALT MET DE EVENTUELE CONSEQUENTIES. LEERLINGEN KOMEN NIET NAAR EXTRA REKENLESSEN.
* MONDIALSITE *