De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Omgaan met Klachten bij de VRT Registreren Rapporteren Onderzoeken Behandelen Actiepunten Evalueren Kwaliteitsverbetering.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Omgaan met Klachten bij de VRT Registreren Rapporteren Onderzoeken Behandelen Actiepunten Evalueren Kwaliteitsverbetering."— Transcript van de presentatie:

1 Omgaan met Klachten bij de VRT Registreren Rapporteren Onderzoeken Behandelen Actiepunten Evalueren Kwaliteitsverbetering

2 Klachten Eurosong Verkiezingen (*) WK (*) Taalklachten over teksten in de stemtest

3 Beleidsaanbevelingen Klachtenrapport Taal Wedstrijden Programmering EPG communicatie programmaplanning

4 Wedstrijden Algemeen wedstrijdreglement Interne richtlijn Nazorg van wedstrijd – Intern versus extern

5 Evaluatie EPG-klachten Actiepunten stand van zaken 1024 programmeringsklachten in 2014 Pijnpunten in kaart brengen Actiepunten voor kwaliteitsverbetering

6 Pijnpunten EPG-problematiek -Intern systemen niet op elkaar afgestemd -Diverse werkmethodes -Lange doorlooptijd van bron tot klant -Laattijdige wijzigingen niet meer op digibox

7 Actieplan media -Rapporteren duurtijden en starttijden -Afspraken maken met productiehuizen - Bewustmaking van gevolgen van wijzigingen

8 Actieplan technologie Uniformiseren VRT-uitzendschema Optimalisatie VRT-EPG-werking Betere afspraken met Telenet & Proximus

9 Externe EPG EPG Norkring EPG WHATS’On TV planning MORPHEUS MER Playout Situatie sinds eind augustus 2015 D: +2 _ +28 D: 0 _ +1  Diverse methodes om uitzendschema informatie door te geven

10 Positief omgaan met klachten Leren van fouten Opportuniteit om het beter te doen Klagers worden beste ambassadeurs Klachten meenemen in proactieve aanpak


Download ppt "Omgaan met Klachten bij de VRT Registreren Rapporteren Onderzoeken Behandelen Actiepunten Evalueren Kwaliteitsverbetering."

Verwante presentaties


Ads door Google