De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”

Verwante presentaties


Presentatie over: "Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”"— Transcript van de presentatie:

1 Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”

2 Wat is online (adverteren)? Maak mensen bekend met online –Digitaal –Op internet een advertentie plaatsen –Gericht adverteren op een specifieke doelgroep Wat is het verschil met print –Digitaal –Online is goed te specificeren op doelgroep –Crossmediale mogelijkheden zijn super, dus print en online

3 Hoe kan ik online? Middels de mogelijkheden die Agrio websites biedt –Flash banners op websites (voorbeelden, klik hier)voorbeelden, klik hier Rectangle, leaderboard Halve rectangle, fullbanner Floor-ad (voorbeeld)voorbeeld Layer-ad (voorbeeld)voorbeeld –Nieuwsbrief –Advertorial –Logolink Welke manieren van verkoop zijn er? Fixed price of CPM?

4 Online uitleggen aan klanten? Wat wil de klant bereiken? –Branding –Leads (clicks) Wat doet de klant nu om traffic op z’n site te krijgen? Maak een voorbeeldbanner om klant over te halen en te prikkelen voor online. –Bv. aan de hand van z’n website. Aandachtspunten –Goede visuals, korte teksten, goede landingspage –Frequentiecap (wat is dit?), irritatiegrens

5 Offerte maken? Standaard opzet

6 Opdracht en hoe verder? Maak een opdracht aan –Zeno –Planning Laat traffic contact opnemen met de klant –Zij verzamelen materiaal –Maken voorstel banner (of ander item) –Plaatsen het online in juiste periode

7 Wat kan ik met banners? Standaardformaten –Leaderboard –Rectangle Expandable banners –Uitklapbare banners die groter worden Extra mogelijkheden –Contactformulier –Video –Quiz –Game

8 Rapportage? Campagne afgelopen? -> rapport opvragen of rapport wordt naar je toegestuurd. –Bespreken met klant –Overhalen om opnieuw te adverteren Wat betekenen de rare woorden? –Views, Clicks, Clickrate Goede campagne of niet? –Hoe hoger de clickrate hoe beter de campagne gedraaid heeft. –Aantal clicks is belangrijk afhankelijk of het een lead of brandingcampagne is geweest.

9 Case Elke week stelt iedereen een plan op voor online voor een klant. –Wekelijks bespreken van de case –Uiteindelijk klant benaderen Meer beweging in online op deze manier –Crossmediale pakketten verkopen

10 Zijn er vragen?


Download ppt "Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”"

Verwante presentaties


Ads door Google