De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly."— Transcript van de presentatie:

1 Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer gw.duursma@bonopoly.nl www.bonopoly.nl @bonopoly linkedin.com/in/bonopoly

2 Programma  De revolutie  Begin met doelen stellen  Zoekmachine optimalisatie  Content is king!  De ware identiteit  Case: twee kinderdagverblijven

3 “Ruim 20 jaar na de val van de Berlijnse muur, komen ook langzamerhand de “muren” van bedrijven naar beneden”  Transparantie neemt toe  Medewerkers worden zichtbaarder  Kennis is voor iedereen toegankelijk  Informele leiders krijgen meer invloed  Oude marketing werkt steeds minder  Concurrentie kijkt mee  Transparantie neemt toe  Medewerkers worden zichtbaarder  Kennis is voor iedereen toegankelijk  Informele leiders krijgen meer invloed  Oude marketing werkt steeds minder  Concurrentie kijkt mee

4

5 De beide werelden vloeien steeds meer in elkaar over Virtueel FysiekFysiek

6 “Ruim 20 jaar na de val van de Berlijnse muur, komen ook langzamerhand de “muren” van bedrijven naar beneden”  Transparantie neemt toe  Medewerkers worden zichtbaarder  Kennis is voor iedereen toegankelijk  Informele leiders krijgen meer invloed  Oude marketing werkt steeds minder  Concurrentie kijkt mee  Ontschotting afdelingen  Rol manager verandert  Plattere organisaties  Individu wordt weer belangrijker  Real time communiceren PushPull  Van Push naar Pull marketing TransactieRelaties  Van Transactie naar Relaties  Transparantie neemt toe  Medewerkers worden zichtbaarder  Kennis is voor iedereen toegankelijk  Informele leiders krijgen meer invloed  Oude marketing werkt steeds minder  Concurrentie kijkt mee  Ontschotting afdelingen  Rol manager verandert  Plattere organisaties  Individu wordt weer belangrijker  Real time communiceren PushPull  Van Push naar Pull marketing TransactieRelaties  Van Transactie naar Relaties

7 Organic search SEO SEA Places

8 Zonder doel kunt u niet scoren

9 CONVERSIE Traffic is mooi, maar het draait uiteindelijk om…

10 Het percentage bezoekers dat een website weet om te zetten in effectieve conversies.Conversie: Wanneer de bezoeker exact doet wat de marketeer tracht te bereiken met de website. Een conversie kan bijvoorbeeld een verkoop van een product zijn, het downloaden van een bepaald bestand of een inschrijving voor een nieuwsbrief. Conversion rate (Conversieratio)

11 Drie componenten: Zorg dat u gevonden wordt!

12 Title en Meta Description Title Meta description URL Veel bezochte subpagina’s

13 Belangrijk bij verhuizing: Zorg voor goede redirects

14 Denk NIET vanuit producten en diensten… …Vanuit oplossingen voor de problemen van de doelgroep! Maar…

15 Bedenk een contentstrategie En… maak hetdeelbaar

16 “In de klompen van de klant” En bied toegevoegde waarde

17 Keyword-onderzoek: voor teksten website en Adwords

18 Creëer relevante landingspagina’s

19 Word een thought leader Word een thought leader!  Leer deze nieuwe wereld kennen  Zet diverse (online) kanalen in die bij u en uw doelgroep passen  Laat uw passie zien aan de wereld  Deel uw kennis en kunde  Bouw netwerken (d.m.v. Social Media)

20  Image search  Video search  News search  Blog search  Book search  Product search  Local search Universal (blended) Search

21

22 Maak medewerkers zichtbaar

23 Maak gebruik van ‘echte’ foto’s

24 Weblog/ Website Luisteren & interacteren Social Media buttons

25 Meten is weten

26 Mobiel wordt de standaard

27 http://www.kinderopvangvianen.nl

28

29 Nog geen gebruik van Google Places

30 http://www.eigen-en-wijzer.nl

31

32 Social Media gaat groot deel van website in de toekomst overnemen

33 Aantal actieve Facebook gebruikers in Nederland (november 2011)

34

35 …is just the beginning… Volg mij op Twitter @bonopoly


Download ppt "Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly."

Verwante presentaties


Ads door Google