De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

© Benemen Nederland B.V. ▪ Kingsfordweg 151 1043 GR Amsterdam The Netherlands ▪ Tel. +31 20 369 0055 ▪ www.benemen.nl 1 Dé enige Cloudoplossing voor Vast,

Verwante presentaties


Presentatie over: "© Benemen Nederland B.V. ▪ Kingsfordweg 151 1043 GR Amsterdam The Netherlands ▪ Tel. +31 20 369 0055 ▪ www.benemen.nl 1 Dé enige Cloudoplossing voor Vast,"— Transcript van de presentatie:

1 © Benemen Nederland B.V. ▪ Kingsfordweg GR Amsterdam The Netherlands ▪ Tel ▪ 1 Dé enige Cloudoplossing voor Vast, Mobiel en Microsoft Lync

2 © Benemen Nederland B.V. ▪ Kingsfordweg GR Amsterdam The Netherlands ▪ Tel ▪ 2 Wildgroei

3 © Benemen Nederland B.V. ▪ Kingsfordweg GR Amsterdam The Netherlands ▪ Tel ▪ 3 Creëer eenvoud

4 © Benemen Nederland B.V. ▪ Kingsfordweg GR Amsterdam The Netherlands ▪ Tel ▪ 4 Verbeter inzicht en bereikbaarheid ?

5 © Benemen Nederland B.V. ▪ Kingsfordweg GR Amsterdam The Netherlands ▪ Tel ▪ 5 Toestel & apparaat onafhankelijk = ++

6 © Benemen Nederland B.V. ▪ Kingsfordweg GR Amsterdam The Netherlands ▪ Tel ▪ 6 Communiceren met een customer service visie CRM Integratie Microsoft Lync Integratie Mobiele Integratie Vaste Telefonie Integratie Toegang tot 60+ countries

7 © Benemen Nederland B.V. ▪ Kingsfordweg GR Amsterdam The Netherlands ▪ Tel ▪ 7 Case: Internationaal bouwmaterialen bedrijf Klantbeschrijving Internationaal Fins bedrijf dat steenwolisolatie materialen produceert. Verkoopkantoren in meer dan 13 landen Productiefaciliteiten in 4 andere landen. Microsoft Lync Benemen diensten Inbelnummers geleverd voor internationale conferencing teneinde de kosten te drukken. Oplossing Behoefte Kosten effectieve oplossing voor internationale spraak- en video conferencing Als ook een collaboration oplossing tussende verschillende vestigingen. Resultaat Enorme kostenbesparingen op de reiskosten met zich mee (>30%). Vollop gebruik van Spraak- en videoconferencing Tevens is de ’presence’ informatie van iedere medewerker zichtbaar.

8 © Benemen Nederland B.V. ▪ Kingsfordweg GR Amsterdam The Netherlands ▪ Tel ▪ 8 Case: Vorkheftruck producent Klantbeschrijving Voor de Europese markt Heeft meerdere vestigingen, zowel productie als verkoop-vestigingen Ongeveer 500 medewerkers waarvan het merendeel in Nederlandse en Finse vestigingen werkzaam zijn. De volledige Benemen suite, Mobiele telefonie, ContactCenter oplossing Vast-Mobiel integratie, inclusief Microsoft Lync Same Sign-on functionaliteit Oplossing Behoefte Totale communicatiekosten met 20% te verminderen, Gebruik te maken van een Unified Communications oplossing. Same Sign-on oplossing Resultaat De verlangde besparingen zijn bereikt, door gebruik te maken van ’on net’ telefonieoplossigen van Microsoft Lync and BenePhone. Tevens is er een betere bereikbaarheid van de kantoren en de medewerkers.

9 © Benemen Nederland B.V. ▪ Kingsfordweg GR Amsterdam The Netherlands ▪ Tel ▪ 9 Case: Gezondheidzorg organisatie Klantbeschrijving Een stichting gelieerd aan een middelgrote gemeente in Nederland. Leveren zorg aan psycho-somatische patienten, die zelfstandig wonen. 90 medewerkers waarvan 60 buitenmedewerkers. De volledige Benemen suite ContactCenter oplossing Vast-Mobile integratie. Hierdoor is het mogelijk, bij geen bereik, de mobiele oproepen door te routeren naar andere collegae in de groep of het hoofdkantoor. Oplossing Behoefte De buitenmedewerkers zijn af en toe niet bereikbaar, omdat het bereik van de mobiele provider niet toereikend is. Mogelijk ontstaan van kritische situaties, als medewerker niet bereikt kan worden door een cliënt. Resultaat De bereikbaarheid van de individuele buitenmedewerkers als ook de totale organisatie is verhoogd. Acute dienstverlening is gewaarborgd Klanttevredenheid is verhoogd.

10 © Benemen Nederland B.V. ▪ Kingsfordweg GR Amsterdam The Netherlands ▪ Tel ▪ 10 Case: Automobiel bedrijf Klantbeschrijving Automobiel bedrijf met meerdere dealerships. Opereren door het hele land. Een omzet vna ongeveer € 300 mm. De totale Benemen suite Mobiel telefonie Contact Center functionaliteiten. Rapporatge d.m.v. BeneReports Oplossing Behoefte Gebrek aan informatie, hoe er met hun klanten wordt gecommuniceerd. Onbeantwoorde klantgesprekken Verkeerde routering van inkomende Onvoldoende klanttevredenheid Resultaat Klantcontacten tot op detail te analiseren Daardoor in staat om beslissingen te nemen die de efficiency van het bedrijf vergroot. De klanttevredenheid is sterk verbeterd Een positief effect op de omzet van de groe p

11 © Benemen Nederland B.V. ▪ Kingsfordweg GR Amsterdam The Netherlands ▪ Tel ▪ 11 Unieke propositie 100% Cloud VaMo + LYNC Lage Roaming kosten Vast bedrag per maand Toestel onafhankelijk Écht inzicht Schaalbaar Control portal

12 © Benemen Nederland B.V. ▪ Kingsfordweg GR Amsterdam The Netherlands ▪ Tel ▪ LOOP BINNEN VOOR EEN DEMONSTRATIE OP Stand nummer 17 Peter Deen: Country manager Ryan Wendels: Sales manager:


Download ppt "© Benemen Nederland B.V. ▪ Kingsfordweg 151 1043 GR Amsterdam The Netherlands ▪ Tel. +31 20 369 0055 ▪ www.benemen.nl 1 Dé enige Cloudoplossing voor Vast,"

Verwante presentaties


Ads door Google