De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

90 DAY RUN Explosie van Momentum Promotie Groot Evenement Succesverhalen Creëren Rank Advancements.

Verwante presentaties


Presentatie over: "90 DAY RUN Explosie van Momentum Promotie Groot Evenement Succesverhalen Creëren Rank Advancements."— Transcript van de presentatie:

1 90 DAY RUN Explosie van Momentum Promotie Groot Evenement Succesverhalen Creëren Rank Advancements

2 BESTAAT UIT:  Alles of Niets Attitude  Fanatiek Geloof  Onvoorwaardelijke Commitment  Brandend Verlangen  Ongekende Werk Ethiek  All Out Massive Action !! Achtervolg Je “Why”

3 Organiseren 90 Day Game Plan  Samenkomen Met Het Team  90 Day Filosofie Uitleggen  Vraag Om De Commitment  Overleg Met Familie / Vrienden - Geen Schuld Of Afkeer  Verantwoording - Weekelijks Met - Upline Leiderschap - Team

4 VOOR NIEUWE AFFILIATES :  Creër Een Ongelovelijk Verhaal, “FRENZY”  Snelle Rank Advancements  Erkenning & Enthousiasme

5 BESTAANDE AFFILIATES:  Creër Nieuw Momentum, Moe Van Kruipen  Rank Advancement  Team Doel  Nieuw 90 DAY GAME PLAN - Creër Een Nieuwe Golf

6 4 Stadia Van De 90 Day Game Plan: 1. Voorbereidings Fase 2. Pre-Launch 3. Launch – Event 4. Follow Ups

7 1. Voorbereidings Fase– 2 tot 14 dagen:  Extreem Invloedrijk  Gevoel Van Urgentie  Recruit Je Beste Mensen  Positioneer Vroeg Voor Events  Fear Of Loss

8 90 Day Recruiting Doel: Full Time – 20 Persoonlijke Inschrijvingen Part Time – 10 Persoonlijke Inschrijvingen Het doel is zoveel mogelijk mensen inschrijven voor het Grote Event! Als je bij het team hoort, bij de cultuur hoort, doe je deze activiteiten zo goed als je kan.

9 Campagne Script (Deel 1) Luister _________, Ik sta op het punt om een plan aan te gaan, wat voor inkomen gaat zorgen voor mij en de mensen om mij heen die er in mee gaan. Het is een plan waarbij we grotere resultaten gaan creëren dan we dachten dat mogelijk was. Op dit moment zit ik in de voorbereidingsfase, en ik ben een klein groepje aan het verzamelen waar ik intensief mee ga werken gedurende deze korte periode van intensieve energie. Op deze manier gaan we gigantische lange termijn resultaten creëren.

10 Campagne Script (Deel 2) Ik ben heel enthousiast over het idee om dit samen te gaan doen omdat ik samen ga werken met enkele hele talentvolle personen. Natuurlijk wil ik dat je de informatie krijgt en ziet wat er voor nodig is maar… Spreekt het idee je aan?....Is dit iets wat je interessant lijkt? Prospect antwoord JA of ik weet het niet. Ja….Geweldig! Wanneer is het eerste moment dat we samen kunnen komen? Plan een afspraak in.

11 Campagne Script (Deel 3) Ik weet het niet….Natuurlijk weet je het niet, je moet het eerst zien zoals ik het heb gezien. Voorbeeld van je ‘’WHY’’ gebruiken voor je business. __________, Ik ben het simpelweg zat om te overleven in plaats van leven. Ik ben niet waar ik wil zijn in het leven, Ik ben aan het overleven en ik ben het zat. Ik wil een betere toekomst creëren voor mij & mijn familie. Met wat ik heb ontdekt en jou wil laten zien, kunnen we in 6 maanden tijd ons financiële leven compleet veranderen. Wanneer is het snelste dat we kunnen afspreken? Ik denk dat je dezelfde reactie zult hebben als ik, sterker nog, Ik weet het zeker!.... Plan een Afspraak.

12 Full Time Affiliate  12 tot 16 Uur Per Dag.  All Out Massive Action.  Van 8 tot K.O.  6 Dagen Per Week.  Compleet Bewust. 90 Dagen Dit Doen Veranderd Je Leven Voor ALTIJD ! Onthoud dat dit plan extreme inzet vereist en extreme resultaten oplevert. Extreme Focus. Het Maakt Je Doodsbang Of Zet Je Compleet Vrij. Aan Jouw De Keuze. Hoe Graag Wil Je Succes?

13 Part Time Affiliate Alles Wat Je Kan Geven 8uur/ 4uur/ 2uur/ 1uur

14 Tools Van De Business  Social Media 3 Way Call Systeem  3 Way Meetings / 1 op 1’s / Webinars  3 Way Calls  Weekelijkse Meetings, Home Meetings  Zaterdag Training/ Regionale Training  Nationale Events  Persoonlijke Website/ Online tools  Executive Lunches #PPAD “PUSH PLAY ALL DAY”

15 Dagelijkse Methode van Operatie #PPAD “PUSH PLAY ALL DAY” Jouw Succes In VEMMA Zal Afhankelijk Zijn Van Het Aantal Exposures!!! Full Time AFFILIATE’s Doel: 10 Exposures / Dag voor minimaal 3 “3 Way Calls / Dag” dit zal zorgen voor een wekelijkse FRENZY

16 Dagelijkse Activiteiten Full Time Affiliate  5 Piques/ Dag  10 Exposures/ Dag  Minimum van 3 – 3 way calls / Dag (Aan de telefoon of in het echt)  1 Groep Meeting / Week (Home Meeting, Webinar)  Iedereen Moet Naar Het Grote Regionale Event & De Jaarlijkse Conventie, GEEN COMPRISSEN SLUITEN!

17 Dagelijkse Activiteiten Part Time Affiliate  1 tot 2 Piques/ Day  3 tot 5 Exposures/ Day  Minimaal 1 – 3 way calls / Day (aan de telefoon of in het echt)  1 Groep Meeting / week (Home Meeting, Webinar)  Iedereenand gaat naar het de jaarlijkse Conventie & de regionale Conventie  Geen Compromissen!

18 2. Pre-Launch Fase Dag 14 tot 30  Nieuwe 90 Day Partners -Zelfde DMO -Zelfde Dagelijkse Activiteiten -Zelfde Recruiting Doelen  Door Rank Advancements Heen Knallen  Creër Fantastische Verhalen/ Testimonials  Agressief Recruiten/Organisatie Voortstuwen.  Momentum Richting Event  1 Nieuwe Affiliate = 1 Nieuwe Pre-Registratie voor Event

19 3. Launch – Het Event / Dag 31 – 90  Nieuwe 90 Day Partners - Zelfde DMO - Zelfde Dagelijkse Activiteiten - Zelfde Recruiting Aantallen - Groter Gevoel Van Urgentie - Grotere Fear of Loss - Snellere Rank Advancement  Geweldige Testimonials

20 Hoofd Doel: Het Grote Event!  1 Nieuwe Affiliate = 1 Pre-Registratie Regionale Conventie & Internationale Conventie  Wees Non-Negotiable  Promoot het Event, Elke Meeting Elke Dag.


Download ppt "90 DAY RUN Explosie van Momentum Promotie Groot Evenement Succesverhalen Creëren Rank Advancements."

Verwante presentaties


Ads door Google