De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

HP PSG NL Marketing planning FY11

Verwante presentaties


Presentatie over: "HP PSG NL Marketing planning FY11"— Transcript van de presentatie:

1 HP PSG NL Marketing planning FY11

2 Communicatie doelstellingen
Traffic Contact / pre-sales / kennis Image / awareness Onder-steuning Sales Relatie

3 FY10 Executed (Synpact)

4 FY11 Planning

5 B2C  Retailers FOCUS Relatiegeschenk 2 x per jaar
“Zomaar” luxe cadeautje Koppeling aan campagne indien mogelijk Fles wijn, champagne, prosecco Golfclub, golfballen  koppeling volgende event/actie Relatie event 2 x per jaar Activiteit (Golf, Kart, Ski, etc) Diner, lunch Netwerken, Kennisoverdracht Inhoudelijke externe spreker Masterclass Kick off Sales Incentive / Consumer actie Afsluiting Sales Incentive: Retailer van het Jaar E-DM kaart 2 x per jaar Nieuwjaarskaart Paasgroet Image / awareness Notitieblok 1 x per jaar Relatie Onder-steuning Prijslijsten 3 x per jaar Spring, B2S, X-mas FOCUS Sales Round table 1 x per jaar Top level retailers man Diner Sterrentent Externe spreker/moderator “Hot” thema RETAILER Sales incentive actie 1 x per jaar Competitie o.b.v. targets / overscore Looptijd: 1 kwartaal Tussentijdse communicatie / update Veel contact Incentive: Reis naar “verweg”

6 B2C  Consumer (SiS) FOCUS Consumer brochure
3 x per jaar: Spring / B2S / X-mas “Zomaar” luxe cadeautje Koppeling aan campagne indien mogelijk Fles wijn, champagne, prosecco Golfclub, golfballen  koppeling volgende event/actie SiS actie Per HP Store: 4 x per jaar Koppeling aan actuele campagne Aankondigen in retailfolder Traffic genererend Cashback/kortingen Gratis accessoires Kans/loterij Spel/fun Optreden Fotoshoot (Paparazzi) Moederdag/Vaderdag Kerstman Sinterklaas Paashaas Traffic Sales FOCUS Actie / producten in de retailfolders 3/4 x per jaar Kortingen, cashback, gratis acc. etc. Plek in retailfolders inkopen Koppelen aan campagnes Koppelen aan SiS acties Koppelen aan Sales Incentive actie Retailers

7 B2B  Partners FOCUS Relatiegeschenk 2 x per jaar
“Zomaar” luxe cadeautje Koppeling aan campagne indien mogelijk Fles wijn, champagne, prosecco Golfclub, golfballen  koppeling volgende event/actie Relatie event 2 x per jaar Activiteit (Golf, Kart, Ski, etc) Diner, lunch Partners ontvangen op WvdO Netwerken, Kennisoverdracht Inhoudelijke externe spreker Masterclass Kick off Sales Incentive / End-user actie Afsluiting Sales Incentive: PSG Partner van het Jaar E-DM kaart 2 x per jaar Nieuwjaarskaart Paasgroet Image / awareness Notitieblok 1 x per jaar Relatie Sales Productactie 2 x per jaar (1 x tijdens Sales Inc.) Kortingen op specifieke producten FOCUS Round table 1 x per jaar Top level Partners man Diner Sterrentent Externe spreker/moderator “Hot” thema PARTNER Sales incentive actie 1 x per jaar Competitie o.b.v. targets / overscore Looptijd: 1 kwartaal Tussentijdse communicatie / update Veel contact Incentive: Reis naar “verweg” Crosstalk 1 x per jaar Kennisoverdracht Netwerken

8 B2B  Midmarket / SBSO FOCUS Kennisevent / Masterclass 4 x per jaar
Koppeling aan actuele campagne Specifieke thema’s Complete campagne omheen optuigen Sessie tijdens WvdO & Ondernemerscongressen Sessie bij Partners MDF funding Productactie 2 x per jaar (1 x tijdens Sales Incentive) Speciale aanbiedingen gericht op de doelgroep Kortingen op specifieke producten FOCUS Contact / pre-sales / kennis Sales DM midmarket 4 x per jaar Glossy 3-luik Koppeling aan actuele campagne Specifieke thema’s

9 Serie kaarten (algemeen)
Voor elke gelegenheid een kaartje

10 Cashback-actie (consumer)

11 Sales incentive actie (Retailer/Partner)

12 Next Steps Keuzes maken (i.i.g. Q1, Q2) Budgetten bepalen + toewijzen
Keuzes uitwerken: creatief Keuzes uitwerken: financieel Planning gedetailleerd uitwerken Vervolgmeeting


Download ppt "HP PSG NL Marketing planning FY11"

Verwante presentaties


Ads door Google