De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

HP PSG NL Marketing planning FY11. 2 Communicatie doelstellingen Image / awareness Sales Traffic Relatie Onder- steuning Contact / pre-sales / kennis.

Verwante presentaties


Presentatie over: "HP PSG NL Marketing planning FY11. 2 Communicatie doelstellingen Image / awareness Sales Traffic Relatie Onder- steuning Contact / pre-sales / kennis."— Transcript van de presentatie:

1 HP PSG NL Marketing planning FY11

2 2 Communicatie doelstellingen Image / awareness Sales Traffic Relatie Onder- steuning Contact / pre-sales / kennis

3 3 FY10 Executed (Synpact)

4 4 FY11 Planning

5 5 B2C  Retailers Sales Relatie FOCUS Relatie event –2 x per jaar –Activiteit (Golf, Kart, Ski, etc) –Diner, lunch –Netwerken, Kennisoverdracht –Inhoudelijke externe spreker –Masterclass –Kick off Sales Incentive / Consumer actie –Afsluiting Sales Incentive: Retailer van het Jaar Relatiegeschenk –2 x per jaar –“Zomaar” luxe cadeautje –Koppeling aan campagne indien mogelijk –Fles wijn, champagne, prosecco –Golfclub, golfballen  koppeling volgende event/actie RETAILER Sales incentive actie –1 x per jaar –Competitie o.b.v. targets / overscore –Looptijd: 1 kwartaal –Tussentijdse communicatie / update –Veel contact –Incentive: Reis naar “verweg” Round table –1 x per jaar –Top level retailers – man –Diner Sterrentent –Externe spreker/moderator –“Hot” thema Notitieblok –1 x per jaar Image / awareness E-DM kaart –2 x per jaar –Nieuwjaarskaart –Paasgroet Onder- steuning Prijslijsten –3 x per jaar –Spring, B2S, X-mas

6 6 B2C  Consumer (SiS) Sales FOCUS Consumer brochure –3 x per jaar: Spring / B2S / X-mas –“Zomaar” luxe cadeautje –Koppeling aan campagne indien mogelijk –Fles wijn, champagne, prosecco –Golfclub, golfballen  koppeling volgende event/actie Actie / producten in de retailfolders –3/4 x per jaar –Kortingen, cashback, gratis acc. etc. –Plek in retailfolders inkopen –Koppelen aan campagnes –Koppelen aan SiS acties –Koppelen aan Sales Incentive actie Retailers Traffic SiS actie –Per HP Store: 4 x per jaar –Koppeling aan actuele campagne –Aankondigen in retailfolder –Traffic genererend Cashback/kortingen Gratis accessoires Kans/loterij Spel/fun Optreden Fotoshoot (Paparazzi) Moederdag/Vaderdag Kerstman Sinterklaas Paashaas

7 7 B2B  Partners Sales Relatie FOCUS Relatie event –2 x per jaar –Activiteit (Golf, Kart, Ski, etc) –Diner, lunch –Partners ontvangen op WvdO –Netwerken, Kennisoverdracht –Inhoudelijke externe spreker –Masterclass –Kick off Sales Incentive / End-user actie –Afsluiting Sales Incentive: PSG Partner van het Jaar Relatiegeschenk –2 x per jaar –“Zomaar” luxe cadeautje –Koppeling aan campagne indien mogelijk –Fles wijn, champagne, prosecco –Golfclub, golfballen  koppeling volgende event/actie PARTNER Sales incentive actie –1 x per jaar –Competitie o.b.v. targets / overscore –Looptijd: 1 kwartaal –Tussentijdse communicatie / update –Veel contact –Incentive: Reis naar “verweg” Round table –1 x per jaar –Top level Partners – man –Diner Sterrentent –Externe spreker/moderator –“Hot” thema Notitieblok –1 x per jaar Image / awareness E-DM kaart –2 x per jaar –Nieuwjaarskaart –Paasgroet Crosstalk –1 x per jaar –Kennisoverdracht –Netwerken Productactie –2 x per jaar (1 x tijdens Sales Inc.) –Kortingen op specifieke producten

8 8 B2B  Midmarket / SBSO Sales FOCUS Kennisevent / Masterclass –4 x per jaar –Koppeling aan actuele campagne –Specifieke thema’s –Complete campagne omheen optuigen –Sessie tijdens WvdO & Ondernemerscongressen –Sessie bij Partners –MDF funding Productactie –2 x per jaar (1 x tijdens Sales Incentive) –Speciale aanbiedingen gericht op de doelgroep –Kortingen op specifieke producten Contact / pre-sales / kennis DM midmarket –4 x per jaar –Glossy 3-luik –Koppeling aan actuele campagne –Specifieke thema’s

9 9 Serie kaarten (algemeen) –Voor elke gelegenheid een kaartje

10 10 Cashback-actie (consumer)

11 11 Sales incentive actie (Retailer/Partner)

12 12 Next Steps –Keuzes maken (i.i.g. Q1, Q2) –Budgetten bepalen + toewijzen –Keuzes uitwerken: creatief –Keuzes uitwerken: financieel –Planning gedetailleerd uitwerken –Vervolgmeeting


Download ppt "HP PSG NL Marketing planning FY11. 2 Communicatie doelstellingen Image / awareness Sales Traffic Relatie Onder- steuning Contact / pre-sales / kennis."

Verwante presentaties


Ads door Google