Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGustaaf Claessens Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
CRM Laura Nunes Carvalho, Jonathan Mathyssen, Jens Van den Driessche en Ruben Junius
2
Inhoudsopgave Wat is CRM? Waarom CRM gebruiken? Waar CRM gebruiken? Hoe CRM gebruiken?
3
Wat is CRM? Customer Relationship Management Optimaliseren van contacten Er zijn ook nog andere types (XRM) E-CRM Social CRM
4
Waarom CRM gebruiken? V OORDELEN Inzicht over klantenbeheer Cross-selling Relaties met de klanten worden versterkt Change management Automatisatie van taken
5
Wie CRM gebruikt? Sales team Marketing Alle bedrijven die hun efficiëntie willen verhogen
6
Bedrijven die CRM gebruiken
7
CRM vs ERP, BI en CM
8
Succesfactoren voor CRM De klant en zijn eisen Extra investeringen Interne analyse Positief resultaat
9
CRM startscherm
11
Account aanmaken
13
Contactpersonen aanmaken
15
Taken aanmaken
17
Workflow aanmaken
19
Concurrent aanmaken
21
D ANK U VOOR UW AANDACHT
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.