De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Web Copywriting Geo, Indra, Jens en Stefan 1. Wat?  Waarom lezen jongens binnen Cross Media Management zo weinig blogs?

Verwante presentaties


Presentatie over: "Web Copywriting Geo, Indra, Jens en Stefan 1. Wat?  Waarom lezen jongens binnen Cross Media Management zo weinig blogs?"— Transcript van de presentatie:

1

2 Web Copywriting Geo, Indra, Jens en Stefan

3

4 1. Wat?  Waarom lezen jongens binnen Cross Media Management zo weinig blogs?

5

6 2. Wie? Criteria om doelgroepen in te delen:  Nationaliteit  Leeftijd  Beroep  Geloofsovertuiging  Geaardheid  Inkomen  Gezinssituatie  Opleiding  Lengte  …

7

8 3. Waar?

9

10 4. Waar?

11

12 5. Wanneer?

13

14 6. Waarom?  1. Duurt te lang – betere manieren  2. Komt over alsof het te lang duurt  3. Geen interesse

15

16 Dank u voor de aandacht! Geo, Jens, Indra en Stefan

17


Download ppt "Web Copywriting Geo, Indra, Jens en Stefan 1. Wat?  Waarom lezen jongens binnen Cross Media Management zo weinig blogs?"

Verwante presentaties


Ads door Google