De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Tim Versluijs. Leerdoel 1 (pillar) Het kunnen bepalen welke communicatiemiddelen en daarbij behorende tijdsplanning binnen een communicatieplan/marketingplan/…..

Verwante presentaties


Presentatie over: "Tim Versluijs. Leerdoel 1 (pillar) Het kunnen bepalen welke communicatiemiddelen en daarbij behorende tijdsplanning binnen een communicatieplan/marketingplan/….."— Transcript van de presentatie:

1 Tim Versluijs

2 Leerdoel 1 (pillar) Het kunnen bepalen welke communicatiemiddelen en daarbij behorende tijdsplanning binnen een communicatieplan/marketingplan/….. het beste ingezet kunnen worden.  Specifiek: Ik wil aan mensen uit kunnen leggen en overtuigen van de keuzes die ik heb gemaakt binnen een communicatieplan/marketingplan/….  Meetbaar: Aan het eind van dit kwartaal wil ik een communicatieplan presenteren waarin middelen en tijdsplanning uitgelicht worden en deze met een voldoende beoordeeld worden.  Acceptabel: Ik wil graag feedback ontvangen als het niet goed gaat.  Realistisch: Het communicatieplan, met daarin de communicatiemiddelen en tijdsplanning verweven wil ik binnen afhebben en presenteren.  Tijdsgebonden: Aan het einde van dit kwartaal ( )  Inspirerend: Ik wil een communicatieplan schrijven om trots op te zijn.  Eigen controle: Ik wil duidelijk feedback krijgen van mijn docente, zodat ik hier eventueel mee aan de slag kan.

3 Leerdoel 2 (pillar)  Mezelf op een goede manier online kunnen presenteren aan het bedrijfsleven  Specifiek: Ik wil een online portfolio opzetten waar potentiële werkgevers mijn werk op een gemakkelijke manier kunnen bekijken.  Meetbaar: Ik wil een potfolio waarvan minimaal 50% van mijn klas vind dat het goed is  Acceptabel: Ik wil een portfolio opzetten wat door mijzelf bij te houden en te veranderen is  Realistisch: De komende tijd wil ik eventueel samen met klasgenoten, die ervoor hebben geleerd het potfolio opzetten.  Tijdsgebonden: Het portfolio wil ik online hebben staan als ik start met afstuderen.  Inspirerend: Ik wil een potfolio maken, waar ik zelf trots op ben  Eigen controle: Ik wil zelf het portfolio op gaan stellen, binnen de gestelde tijd, zonnodig met hulp

4 Leerdoel 1 (afstuderen)  Leerdoel 1: Het leren wanneer wat voor soort plan in te zetten bij welke situatie. (communicatieplan of marketingplan etc)  Resultaat: Dat ik na de analyse van een (communicatie)probleem kan vaststellen aan welk soort plan er behoefte is om geschreven te worden, zodat het probleem opgelost kan worden.  Realisatie: Mijn oudere studieboeken opnieuw lezen, het analyseren van bestaande plannen (cases)  Benodigdheden: tips van klasgenoten over relevante boeken, websites, guru’s  Wat levert het mij op: Betere kennis, meer zelfverzekerdheid, een stapje voor op de rest, snelheid.

5 Leerdoel 2 (afstuderen)  Leerdoel 2: Het voor ogen hebben en kunnen uitleggen wat voor functie ik na mijn studie wil bekleden.  Resultaat: Het direct voor ogen hebben op welke functie ik wil studeren, het uit kunnen stippelen van een pad naar deze functie toe.  Realisatie: Het bekijken van vacatures, bekijken van websites van bedrijven binnen de branche, praten met mensen die dergelijke functies bekleden, het bekijken van interviews.  Benodigdheden: klasgenoten die links sturen van bedrijven, overzichten, interessante mensen om te volgen op bijvoorbeeld twitter.  Wat levert het mij op: Een goede baan, waar ik het naar mijn zin zal hebben!

6 Mijn vraag aan de groep  Deel!!!  Hulp bij opmaken portfolio!!!


Download ppt "Tim Versluijs. Leerdoel 1 (pillar) Het kunnen bepalen welke communicatiemiddelen en daarbij behorende tijdsplanning binnen een communicatieplan/marketingplan/….."

Verwante presentaties


Ads door Google