De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Opbouw Naar het didactische model van Margadant Introductie, confrontatie Spontane verkenning Onderzoek en vastlegging van resultaten (vraag het de expert.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Opbouw Naar het didactische model van Margadant Introductie, confrontatie Spontane verkenning Onderzoek en vastlegging van resultaten (vraag het de expert."— Transcript van de presentatie:

1

2 Opbouw Naar het didactische model van Margadant Introductie, confrontatie Spontane verkenning Onderzoek en vastlegging van resultaten (vraag het de expert zelf) Rapportage/communicatie over gevonden resultaten Verbreding of verdieping Evaluatie en/of reflectie

3 Elke module bestaat uit;
een handleiding leerling-materiaal pdf met afbeeldingen en links voor het digitale schoolbord

4 Instructie door de docent
verwijzing naar film en websites bespreken vragen met leerlingen l.l. gaan een opdracht maken

5 4 modules

6 P.O. groep 7/8 4 modules - Hoe houdt Zuid-Holland de voeten droog?
- Leven in een badkuip Het verharde oppervlak Waterbeheer en veiligheid

7 P.O. groep 7/8 V.O. klas 1 en 2 4 modules
- Hoe houdt Zuid-Holland de voeten droog? - Leven in een badkuip V.O. klas 1 en 2 - Waar moet al die regen heen? Het verharde oppervlak Waterbeheer en veiligheid Het verharde oppervlak Waterbeheer en veiligheid

8 Waar moet al die regen heen?
Primair onderwijs Voortgezet onderwijs Waar moet al die regen heen? Les 1 Regen in de polder Les 2 Droogte en verzilting in de polder Les 3 Ontwerp een waterberging Hoe houdt Z-H de voeten droog? Les 1 Introductie Droge voeten Les 2 Droge of natte voeten fotojacht buiten de school Les 3 Hoe houden we droge voeten? ontwerp een water vriendelijke school Les 4 Excursie / gastles Waar moet al die regen heen? Les 1 Het verharde oppervlak met opdracht de wijk te bekijken Les 2 Een watervriendelijke wijk ontwerp een watervriendelijke wijk Les 3 De watertoets- LITE Hoe houdt Z-H de voeten droog? Les 1 Introductie Droge voeten Les 2 Droge of natte voeten fotojacht buiten de school Les 3 Hoe houden we droge voeten? ontwerp een watervriendelijke school; Les 4 Excursie / gastles Leven in een badkuip Les 1 Introductie Leven in een badkuip Les 2 Ontwerp een Waterberging Les 3 Verdieping excursie naar een gemaal Les 4 Informatie middag Waar moet al die regen heen? Les 1 Het verharde oppervlak met opdracht de wijk te bekijken Les 2 Een watervriendelijke wijk ontwerp een watervriendelijke wijk Les 3 De watertoets- LITE Leven in een badkuip Les 1 Introductie Leven in een badkuip Les 2 Ontwerp een Waterberging Les 3 Verdieping excursie naar een gemaal Les 4 Informatie middag Waar moet al die regen heen? Les 1 Regen in de polder Les 2 Droogte en verzilting in de polder Les 3 Ontwerp een waterberging

9


Download ppt "Opbouw Naar het didactische model van Margadant Introductie, confrontatie Spontane verkenning Onderzoek en vastlegging van resultaten (vraag het de expert."

Verwante presentaties


Ads door Google