De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Opbouw Naar het didactische model van Margadant  Introductie, confrontatie  Spontane verkenning  Onderzoek en vastlegging van resultaten (vraag het.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Opbouw Naar het didactische model van Margadant  Introductie, confrontatie  Spontane verkenning  Onderzoek en vastlegging van resultaten (vraag het."— Transcript van de presentatie:

1

2 Opbouw Naar het didactische model van Margadant  Introductie, confrontatie  Spontane verkenning  Onderzoek en vastlegging van resultaten (vraag het de expert zelf)  Rapportage/communicatie over gevonden resultaten  Verbreding of verdieping  Evaluatie en/of reflectie

3 Elke module bestaat uit; - een handleiding - leerling-materiaal - pdf met afbeeldingen en links voor het digitale schoolbord

4 Instructie door de docent verwijzing naar film en websites bespreken vragen met leerlingen l.l. gaan een opdracht maken

5 4 modules

6 P.O. groep 7/8 - Hoe houdt Zuid-Holland de voeten droog? - Leven in een badkuip Waterbeheer en veiligheid Het verharde oppervlak

7 4 modules P.O. groep 7/8 - Hoe houdt Zuid-Holland de voeten droog? - Leven in een badkuip V.O. klas 1 en 2 - Waar moet al die regen heen? - Leven in een badkuip Waterbeheer en veiligheid Het verharde oppervlak

8 Leven in een badkuip Les 1 Introductie Leven in een badkuip Les 2 Ontwerp een Waterberging Les 3 Verdieping excursie naar een gemaal Les 4 Informatie middag Primair onderwijs Hoe houdt Z-H de voeten droog? Les 1 Introductie Droge voeten Les 2 Droge of natte voeten fotojacht buiten de school Les 3 Hoe houden we droge voeten? ontwerp een watervriendelijke school; Les 4 Excursie / gastles Voortgezet onderwijs Waar moet al die regen heen? Les 1 Het verharde oppervlak met opdracht de wijk te bekijken Les 2 Een watervriendelijke wijk ontwerp een watervriendelijke wijk Les 3 De watertoets- LITE Waar moet al die regen heen? Les 1 Regen in de polder Les 2 Droogte en verzilting in de polder Les 3 Ontwerp een waterberging Hoe houdt Z-H de voeten droog? Les 1 Introductie Droge voeten Les 2 Droge of natte voeten fotojacht buiten de school Les 3 Hoe houden we droge voeten? ontwerp een water- vriendelijke school Les 4 Excursie / gastles Leven in een badkuip Les 1 Introductie Leven in een badkuip Les 2 Ontwerp een Waterberging Les 3 Verdieping excursie naar een gemaal Les 4 Informatie middag Waar moet al die regen heen? Les 1 Het verharde oppervlak met opdracht de wijk te bekijken Les 2 Een watervriendelijke wijk ontwerp een watervriendelijke wijk Les 3 De watertoets- LITE Waar moet al die regen heen? Les 1 Regen in de polder Les 2 Droogte en verzilting in de polder Les 3 Ontwerp een waterberging

9


Download ppt "Opbouw Naar het didactische model van Margadant  Introductie, confrontatie  Spontane verkenning  Onderzoek en vastlegging van resultaten (vraag het."

Verwante presentaties


Ads door Google