De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Activatie Platformen  LED Screens buiten het stadion  LED Boarding in stadion  Videowall in stadion  TV-circuit in stadion.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Activatie Platformen  LED Screens buiten het stadion  LED Boarding in stadion  Videowall in stadion  TV-circuit in stadion."— Transcript van de presentatie:

1

2 Activatie Platformen  LED Screens buiten het stadion  LED Boarding in stadion  Videowall in stadion  TV-circuit in stadion

3 Media exploitatie vs sponsoring Tegenprestatie? Waardeerbare prestatie? Naam genoemd?

4 Media exploitatie vs sponsoring, sportmarketing  Commerciele Communicatie is meer dan ‘logo-plakken’ Is de inhoud van de boodschap en de gewenste reactie/impact van het bereikte publiek duidelijk verwerkt in de uiting? Is de boodschap afgestemd op de setting, moment en mindset van het bereikte publiek? Heeft/krijgt het publiek het middel aangereikt om te reageren?  Commerciele Communicatie steeds vaker en meer Performance Based - Bereik is tussenstap; voorwaarde voor impact, leads, sales  Direct response is niet meer beperkt tot bonnen en online formulieren. Mobiel internet zorgt voor 365 x 24/7 x geopositie  Zorg voor een experience ipv een wedstrijd. Zowel bij publiek als adverteerders

5 Pre- & After-Event Promotie  Geef adverteerders de mogelijkheid om tailormade pakket in te vullen in het media-portfolio  Zorg voor presentie in de aanloop naar het event  Definieer de gewenste respons en bouw een reason why in de boodschappen  Gebruik Social Media. Zorg voor een community op basis van benefits (sneak preview; discount; exclusives)

6 Experience op locatie  ON-TV en OFF-TV. Twee duidelijk onderscheiden territoria:  ON-TV: - camera-posities - seconden-exposure - diepgang: millimeters  OFF-TV: - zichtbaarheid voor het publiek - meerdere contacten; meer inhoud mogelijk - multi media en interactiviteit; ‘second screen’

7 Experience = Activatie  Activatie: - maak een aanbod dat relevant is voor bezoekers - idealiter ter plekke te ‘verzilveren’ - inclusief ‘after sale’ (tevredenheid, extra sale)  Publiek is op locatie. Communicatie naar mobiel?!  Messaging en…. Second screen?  Mobile app en/of mobile site  Data, game, live streaming video

8 Activatie is experience  Benodigd: - data - beelden - promotie  Hosting: - databewerking door econometrische specialist; Hypercube - hosting door internationale operator  Internationale uitrol van commerciele arrangementen en implementatie

9 Adri Ulfman


Download ppt "Activatie Platformen  LED Screens buiten het stadion  LED Boarding in stadion  Videowall in stadion  TV-circuit in stadion."

Verwante presentaties


Ads door Google