De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Mobile Apps. Inhoud • aanleiding ? • aanpak • tablets en apps -> mobiel internet • app O’de Flander • Heymans & Vanhove.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Mobile Apps. Inhoud • aanleiding ? • aanpak • tablets en apps -> mobiel internet • app O’de Flander • Heymans & Vanhove."— Transcript van de presentatie:

1 Mobile Apps

2 Inhoud • aanleiding ? • aanpak • tablets en apps -> mobiel internet • app O’de Flander • Heymans & Vanhove

3 Aanleiding ? • bedrijfsbezoek Filliers • no app ? •.. en vergelijk met whiskey.. • contacten vanuit Erov/Vakmo, dus ook met Chantal -> contact met Chantal

4 Aanpak Mobiele device -> smartphone oplossing: Iphone.. IOS, dus ook Ipad Mockup -> we werken een basis uit -> niet met de bedoeling volledig te zijn.. -> wel om de functionaliteit en mogelijkheden te tonen.. Korte presentatie – geen verplichting

5 Tablets & Apps

6 Source: Gartner Research June ‘11

7 Mobile & Tablets • tablet penetratie schiet omhoog • massa sprint 2012/2013 verwacht • print trend dalend; online advertising stijgend • zeer beweeglijke markt • mobiel = toekomst • focus op tablets maar denk vooral mobiel • smartphones.. nog snellere penetratiegraad

8 Mobiel & Tablets

9

10

11

12

13

14

15 Experience

16 Marketing power • storytelling, ook voor complexe onderwerpen • diepere indrukken • interactief -> meer ‘fun’ • user beslist waar hij ‘induikt’ en wanneer • onderwerpen worden emotioneler • organisch geheel van tekst, beeld en video

17 iPad users • 68% besteedt > 1 uur per dag • 77% gebruikt PC/laptop minder • 82% gebruikt Tablet vooral thuis • > 34% méér tijd met tablet dan voor de TV • voor de tablets.. iPad blijft dominant • binnenkort ieder zijn smartphone.. Google consumer survey April ‘11

18 Tablet vs andere Media Google consumer survey April ‘11

19 • 203 countries • PC’s in use during business hours • iPad especially after 5 PM • Peak between 8 PM and 9 PM • Highly recreative • TV & iPad together • Google, F, Youtube Tablet gebruik

20 Types Apps • Informatie • Communicatie • Transactie • Gamen • Speciale functies • Overige

21 O’de Flander Doelstellingen • jenever als een modern product positioneren • de Oost Vlaamse producenten promoten • O'de Flander als merk promoten

22 Inhoud App • wat is jenever? • de geschiedenis van jenever (omwille van EU erkenning) • distilleren - productieproces • degustatie van jenever • woordenlijst • het Nationaal jenevermuseum Hasselt • waar vinden? (zij die het label hebben) • distillateurs • activiteiten • vrienden • quiz

23 H&V • > 30 jaar publishing ervaring • ° 2005 • 22 medewerkers • kantoren in Nederland en België • actief in Nederland, België, Zweden en Frankrijk

24 Contact Rony Heymans zaakvoerder T


Download ppt "Mobile Apps. Inhoud • aanleiding ? • aanpak • tablets en apps -> mobiel internet • app O’de Flander • Heymans & Vanhove."

Verwante presentaties


Ads door Google