Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdIvo Bauwens Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager GoodFood
4
Concept mediacampagne Bio-Logisch is de standaard, te beginnen met 1x biologisch eten in het weekend In de campagne richten wij ons op de consument. Wij zoeken de verbinding met de herkomst van ons biologisch voedsel. Het lokale en regionale verhaal is belangrijk, waarbij de liefde en passie van de producent wordt overgebracht op de consument. Fotografie & styling Willemien van den Broek
5
Missie Het bewustzijn van het belang van biologische voeding voor een ieder te vergroten. Om zo bij te dragen aan een betere wereld. Fotografie & styling Willemien van den Broek
7
Visie Wij streven naar de verbinding met het goede leven. Waarin gezondheid en respect voor de natuur voorop zijn. Wij willen de afstand kleiner maken tussen consument en de boer en de wijze waarop het voedsel op ons bord komt. Wij geloven in een biologische leefstijl met een eerlijke waardering van het product door de hele keten. Wij willen dit bereikbaar maken door te inspireren en te informeren. Zo zetten wij samen een stap op weg naar Biologisch is de Standaard.
8
Doelgroep Een mediacampagne gericht op jongeren en jonge gezinnen, die willen weten waar de voeding, die zij eten vandaan komt. Zij willen voedsel dat smaakt naar echt en lekker is en willen zich geen zorgen maken over verborgen ingrediënten en toevoegingen. Zij zijn begaan met het milieu en de aarde waarop zij leven. Biologische voeding en lokaal geproduceerd voedsel past daarbij, voedsel met een verhaal, open en transparant van de oorsprong tot op jouw bord. Biologische leefstijl begint met aandacht voor jouw omgeving, respect voor de natuur en weten wat je eet.
10
USP & ESP In de campagne is het lokale, regionale verhaal belangrijk, waarbij ook de liefde en passie van de producent wordt overgebracht op de consument. Het verhaal achter het biologische verhaal wordt verteld. Het wordt een laagdrempelige campagne, waarbij wij als norm “een keer in het weekend biologisch” willen neerzetten. Een biologische leefstijl begint met aandacht voor elkaar, respect voor de natuur en weten wat je eet. Fotografie & styling Willemien van den Broek
11
Onze ambassadeurs willen deze visie graag uitdragen. Zij zien dat biologisch niet alleen bijdraagt aan de gezondheid, maar ook aan een betere wereld. Open en transparant, het delen van kennis en storytelling is hierbij belangrijk. Omdat ze zelf zo positief zijn, willen deze ambassadeurs deze visie graag uitdragen om een groter publiek te bereiken. Van boer tot bord Fotografie & styling Willemien van den Broek
12
Media strategie De media strategie is opgebouwd uit verschillende facetten. Een social media campagne, een posterserie, een inspirerende website, storytelling van boer tot bord en lokale biologische markten. De campagne wordt verfrissend vormgegeven en heeft een prikkelend karakter. Beeld Samanta Kooyman Styling Marly Kramer
13
En jij? Doe je met ons mee? Dan krijgen wij samen een betere wereld en dragen wij bij aan “het echte eten van morgen”. Daar doen wij het voor!
14
Doe mee en laat Bio-Logisch groeien door: ………………………………………………………………………….. ik kan aandragen/zijn : 0 ambassadeur: BNN / boer / producent / retailer 0 websitebouwer / filmer / tekstschrijver 0 sponsor in natura 0 sponsor Meer info: Evelyn Muller: 06 30 68 52 28 Daniëlle Schols: 06 222 13 14 0
15
Fotografie & styling Willemien van den Broek
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.