Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMargaretha van der Wal Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
2
Kwaliteit en Zorginkoop Co-productie KansPlus-VraagRaak en LOC-LPR Cliëntenraden hebben er belang bij betrokken te zijn bij zorginkoop Meer zeggenschap over kwaliteit van zorg
3
Kwaliteit en Zorginkoop In deze wegwijzer: Wat is de AWBZ? Wie doet de zorginkoop? Wat houdt de zorginkoop in? Waar let het zorgkantoor op bij zorginkoop? Het verloop van het zorginkoopproces Het zorginkoopproces in een jaar Wil de cliëntenraad een rol spelen?
4
Kwaliteit en Zorginkoop Uitgelicht: Een checklist
5
Kwaliteit en Zorginkoop Uitgelicht: Een uitgebreide begrippenlijst
6
Kwaliteit en Zorginkoop Uitgelicht: Een opschrijfboek bij de wegwijzer
7
Cliënt en Zorgplan
8
Uniek: Gebaseerd op signalen van de achterban (voorlichtings- bijeenkomsten ZZP) Inzicht in zorgbehoefte vanuit cliëntperspectief
9
Uniek: Toepasbaar op ieder zorgplan-model Ook bruikbaar in andere sectoren Zó geschreven dat de handreiking bruikbaar is voor cliënten, cliënt- vertegenwoordigers en cliëntenraden Cliënt en ZorgPlan
10
Uniek: Opschrijfboek en kaartspel als ondersteunend materiaal Cliënt en Zorgplan
11
Medezeggenschap
12
Medezeggenschap co-productie KansPlus-VraagRaak en LOC/LPR Uniek:
14
Medezeggenschap co-productie KansPlus-VraagRaak en LOC/LPR Uniek: Ondersteunend materiaal; ook via VraagRaak.nl (medio december)
15
Medezeggenschap Uniek: Zó geschreven dat de handreiking bruikbaar is voor cliënten, cliënt- vertegenwoordigers en cliëntenraden
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.