Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJozef Brander Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Strategie 2015-2019
2
2019
4
DAG 1: Missie : WAAR WE VOOR STAAN Waarom bestaan we, toegevoegde waarde, Waarin onderscheiden we ons? Visie : WAAR WE VOOR GAAN Wat we willen bereiken? Doel? Een realistische dagdroom Waarden : WAAR WE ACHTER STAAN Belangrijke voorwaarden Slide 4
5
DAG 2: Strategie Beleid : WAT WE DOEN? Strategie Organisatie: HOE WE HET DOEN? Slide 5
6
MISSIE “Vanuit het Europese en globale Vlaamse kader bouwen we mee aan een toekomstgericht landbouw- en visserij beleid. We zorgen voor een kwaliteitsvolle dienstverlening aan de Vlaamse agrovoedingsketen met prioriteit voor de primaire producent.”
7
Hoe tot de visie gekomen?
8
Opdracht 1: Ontwerp als groep de cover story Quote Kort centraal artikel KRACHTIGE TITEL COVER BEELD COVER Twee randartikelen Burger Sector Minister Stakehold ers? Imago, waar geloven we in? Wat zegt de burger? Impact op de maatschappij?
9
5 groepjes 5 covers
10
De 5 covers
17
Voorstellen en elementen kiezen
18
Onze visie VAN
19
Hoe tot de waarde gekomen?
20
Waarden: Lotusbloem 4 waarden: Openheid, Daadkracht, Wendbaarheid, vertrouwen Wat betekent deze waarde voor ons –Intern –Extern –Leidinggeven Nadien 1 baseline
21
Onze waarden Openheid – “Open Dialoog.” Daadkracht – “Durven beslissen en consequent vooruit.” Open Dialoog
22
Onze waarden Vertrouwen – “Op ons kan je rekenen.” Wendbaarheid – “Veerkrachtig in een veranderende omgeving” Veerkracht !
23
TO DO - natraject uitrol naar medewerkers departement… –Praat erover, lees erover, volg mee en geef zeker je input –…….
24
De deelnemers
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.