De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Strategie 2015-2019. 2019 DAG 1: Missie : WAAR WE VOOR STAAN Waarom bestaan we, toegevoegde waarde, Waarin onderscheiden we ons? Visie : WAAR WE VOOR.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Strategie 2015-2019. 2019 DAG 1: Missie : WAAR WE VOOR STAAN Waarom bestaan we, toegevoegde waarde, Waarin onderscheiden we ons? Visie : WAAR WE VOOR."— Transcript van de presentatie:

1 Strategie 2015-2019

2 2019

3

4 DAG 1: Missie : WAAR WE VOOR STAAN Waarom bestaan we, toegevoegde waarde, Waarin onderscheiden we ons? Visie : WAAR WE VOOR GAAN Wat we willen bereiken? Doel? Een realistische dagdroom Waarden : WAAR WE ACHTER STAAN Belangrijke voorwaarden Slide 4

5 DAG 2: Strategie Beleid : WAT WE DOEN? Strategie Organisatie: HOE WE HET DOEN? Slide 5

6 MISSIE “Vanuit het Europese en globale Vlaamse kader bouwen we mee aan een toekomstgericht landbouw- en visserij beleid. We zorgen voor een kwaliteitsvolle dienstverlening aan de Vlaamse agrovoedingsketen met prioriteit voor de primaire producent.”

7 Hoe tot de visie gekomen?

8 Opdracht 1: Ontwerp als groep de cover story Quote Kort centraal artikel KRACHTIGE TITEL COVER BEELD COVER Twee randartikelen Burger Sector Minister Stakehold ers? Imago, waar geloven we in? Wat zegt de burger? Impact op de maatschappij?

9 5 groepjes  5 covers

10 De 5 covers

11

12

13

14

15

16

17 Voorstellen en elementen kiezen

18 Onze visie VAN

19 Hoe tot de waarde gekomen?

20 Waarden: Lotusbloem 4 waarden: Openheid, Daadkracht, Wendbaarheid, vertrouwen Wat betekent deze waarde voor ons –Intern –Extern –Leidinggeven Nadien 1 baseline

21 Onze waarden Openheid – “Open Dialoog.” Daadkracht – “Durven beslissen en consequent vooruit.” Open Dialoog

22 Onze waarden Vertrouwen – “Op ons kan je rekenen.” Wendbaarheid – “Veerkrachtig in een veranderende omgeving” Veerkracht !

23 TO DO - natraject uitrol naar medewerkers departement… –Praat erover, lees erover, volg mee en geef zeker je input –…….

24 De deelnemers


Download ppt "Strategie 2015-2019. 2019 DAG 1: Missie : WAAR WE VOOR STAAN Waarom bestaan we, toegevoegde waarde, Waarin onderscheiden we ons? Visie : WAAR WE VOOR."

Verwante presentaties


Ads door Google