Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGerrit Abbink Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
PROCES 21 MEI GOUDA Marvin Hendrikse
2
Even voorstellen 2 Marvin Hendrikse Directeur Stipter E-mail: marvin.hendrikse@stipter.nl Telefoon:0181-613947 Vestigingsadres: Amerstraat 100 3207BB Spijkenisse
3
»Het aangeboden concept is een Software-as-a-service oplossing voor het inkopen van zorg. Stipter onderhoudt het platform. Stipter verzorgt: »De hard- en software »Inrichting en beheer »Back-up en beveiliging »Gebruikersbeheer »Helpdesk en ondersteuning »Training en instructie Dynamisch selectiemodel
4
Inrichting »Raamovereenkomst Gemeente »Instructie en toegang Stipter Uitvoering »Zorgvraag plaatsenGemeente »PublicerenStipter »BiedenAanbieders »Toewijzen aanbiederGemeente »Informeren aanbiederStipter »Zorg uitvoerenAanbieder »EvaluerenStipter »FacturatieStipter »CAKStipter Proces – Hoe werkt het Het proces
5
Inrichting Stipter zorg dat aanbieders, arrangementen en tarieven worden onderhouden in het dynamisch selectiemodel. Alleen gecontracteerde aanbieders mogen meebieden. Zij ontvangen toegang en training van Stipter. Hoe werkt het?
6
MO-Platform ® Collectief? Verpleging MO-platform ® Management dashboard (stuurcijfers) HH Hulp- middelen Aanpassen woning Vervoer GPK JeugdzorgBegeleiding Re- integratie *Zelf?, Sociale kaart?, Collectief?, Individueel?
7
Stap 1: Gemeente plaatst vraag naar zorg »Gemeente plaatst zorgvraag »Geanonimiseerd »Type arrangement »Aantal uren per week »Gemeentenaam »3-cijferig postcodegebied »Uitgesproken (anti)voorkeur »Duur van de indicatie »Beschrijving van de (maatwerk)vraag en samenhang met problematiek en inzet van eigen kracht, mantelzorg en voorliggende voorzieningen. Hoe werkt het?
8
Stap 2: Aanbieders plaatsen bod Aanbieders: »Zien alle vragen in regio (mits contract) »Kunnen aanbod uitbrengen. Kan bestaan uit: Korting op max. tarief Trajectplan beschrijving Snelheid van leveren (dagen) »Gedurende 3,5 dag mogelijkheid tot aanpassing »Hebben inzage in marktvolume Hoe werkt het?
9
Stap 2: Aanbieders plaatsen bod Toewijzingscriteria kunnen zijn: »Prijs (korting op max. tarief) »Klanttevredenheidsscore »Snelheid van leveren »Voorkeur klant »Anti-voorkeur klant ‘gewicht’ per factor in te stellen door gemeente Hoe werkt het?
10
Stap 3: Gemeente kiest i.s.m. klant »Op basis van ingestelde criteria doet dynamisch selectiemodel voorstel. »Gemeente kiest, in samenspraak met klant
11
Stap 4: Stipter verstuurt bevestiging »Informeren burger (bevestiging gekozen aanbieder) »Informeren ‘verliezende’ aanbieder(s) »Informeren ‘winnende’ aanbieder »NAW gegevens »aanvullende informatie »contactgegevens »Aanbieders kunnen eigen contracten ook altijd inzien in dynamisch selectiemodel
12
Stap 5: Evaluatie »Jaarlijks, elke klant »Belangrijk onderdeel voor resultaatmeting »Informatie voor gemeente én aanbieder »Voortschrijdend rapportcijfer
13
Betalingen en controle Stap 6: Factuur afhandeling en meer… Stipter is uw partner in facturatie »Stipter zet ‘factuurbestanden’ klaar »U levert aangevulde bestanden aan »Stipter controleert deze »Stipter verricht voorlopige uitbetalingen »Communicatie over afgekeurde regels »Stipter verricht definitieve uitbetalingen »Stipter zorgt voor afdracht naar CAK
14
Terug naar de kerntaak! Overige »Helpdesk altijd toegankelijk »Jaarlijkse training en instructie »Handleiding Beleidsmatig regie en ‘in control’
15
VRAGEN?
16
Voordelen aanbieder: »Ook kleine aanbieders hebben kans »Behoud van werkgelegenheid »Meer grip op bedrijfsvoering »Inzage toegekende tevredenheidsscores »Inzicht in eigen klanten »Administratieve lasten verlichten »Het best passende aanbod doen »Management informatie! Efficiënt werk door de specialist! Grip voor aanbieders
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.