Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMaria Desmet Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Leercyclus Leercyclus Reflecteren Ervaren Verdiepen Verankeren
Versie 17 juni 2009 Leercyclus Reflecteren Ervaren Verdiepen Groepscoaching, Technische Reflectie Begeleiding Verdiepings- opdrachten Workshops Trainingen Praktijk: Project, prestatie BPV Leercyclus Verankeren 1
2
VERDIEPINGS-OPDRACHTEN TECHNISCHE REFLECTIE-BIJEENKOMST
Versie BOL 3/4 BBL MODULARISEREN De schijf van zes ERVARINGEN OPDOEN LEREN, ONTWIKKELEN, BEWIJS VERZAMELEN PRAKTIJK Prestaties BPV Projecten Keuzeprojecten GEPROGRAMMEERD AANBOD, VAKINHOUDELIJK, TALEN, WI-NA, ALGEMEEN, DEELS VERPICHT DEELS KEUZE DEELS VIA ADVIES, LOOPBAAN, LEERTRAJECTKEUZES, VOORTGANG, PERSOONLIJKE ONTW, PORTFOLIO, EXAMENDOSSIER, ETC…. INDIVIDUEEL BEGELEIDINGS GESPREK WORKSHOPS TRAININGEN HOE LEREN, KERNCOMPETENTIES, LLB, KRITISCHE BEROEPSSITUSATIES, INFORMATIE, CURSISTEN BRENGEN DILEMMA’S IN, VAN ELKAAR LEREN, ETC… VERDIEPINGS-OPDRACHTEN UITVOEREN GROEPS-COACHING TECHNISCHE REFLECTIE-BIJEENKOMST WERKEN ONDER BEGELEIDING IN DE VERDIEPINGSWERKPLAATS, WERKPLAATS WI-NA OF WERKPLAATS LLB EN TAAL, VERDIEPINGSOPDRACHTEN ZIJN VOLGENS UITGANGSPUNTEN SPRINT, AFSLUITEN MET BEOORDELING OM TE LEREN, GROEP CURSISTEN BESPREEKT TECHNISCHE ERVARINGEN, PROBLEMEN EN DILEMMA’S IN UIT PRAKTIJK Schema geeft zichtbare activiteiten weer die flexibel kunnen worden ingezet. Waar, wanneer is niet altijd vastgelegd, maar activiteit als zodanig moet herkenbaar zijn. BRONNENCENTRUM BRONNEN ZIJN VRIJ TOEGANGKELIJK, VIA STUDIENET, TECHNIEKSTAD, ETC. CURSISTEN MOETEN ZE KUNNEN VINDEN 2
3
VERDIEPINGS-OPDRACHTEN
Versie BOL 2 SCHAALVERGROTING De schijf van zes ERVARINGEN OPDOEN LEREN, ONTWIKKELEN, BEWIJS VERZAMELEN GEPROGRAMMEERD AANBOD, VAKINHOUDELIJK, TALEN, WI-NA, ALGEMEEN, VAAK OP MAAT PASSEND BIJ MOMENT WORKSHOPS TRAININGEN PRAKTIJK Prestaties BPV Projecten Keuzeprojecten LOOPBAAN, LEERTRAJECTKEUZES, VOORTGANG, PERSOONLIJKE ONTW, PORTFOLIO, EXAMENDOSSIER, ETC…. INDIVIDUEEL BEGELEIDINGS GESPREK VERDIEPINGS-OPDRACHTEN UITVOEREN GROEPS-COACHING HOE LEREN, KERNCOMPETENTIES, LLB, KRITISCHE BEROEPSSITUSATIES, INFORMATIE, CURSISTEN BRENGEN DILEMMA’S IN, VAN ELKAAR LEREN, ETC… TECHNISCHE REFLECTIE WERKEN ONDER BEGELEIDING AAN VERDIEPINGSOPDRACHTEN LIEFST ZO DICHTMOGELJKIN TIJD EN PLAATS OP PRAKTIJKERVARING ZIJN VOLGENS UITGANGSPUNTEN SPRINT, AFSLUITEN MET BEOORDELING OM TE LEREN, VINDT PLAATS OP WERKPLEK WAT GEBEURT ER EN WAAR EN HOE KAN IK LEREN Alles speelt zich zoveel als mogelijk af in één leeromgeving. Op het bedrijf of op school. De diverse activiteiten lopen in elkaar over. De gebeurtenissen van het moment bepalen grotendeels de gekozen activiteiten. Er ontstaat één leeromgeving. BRONNENCENTRUM BRONNEN ZIJN VRIJ TOEGANGKELIJK, VIA STUDIENET, TECHNIEKSTAD, ETC. CURSISTEN MOETEN ZE KUNNEN VINDEN 3
4
Mechatronica / elektronica
Versie Trajecten BOL 3 en 4 Oriëntatiefase Basisfase Afstudeerfase Eerste monteur Tekenaar Werkvoorbereider installatie Leidinggevend monteur installeren Monteur tester Servicemonteur Tekenaar Mechatronicus (ontwerper) Servicetechnicus Technicus besturingen Mechatronica / elektronica Veel gemeenschappelijk Introductie in de techniek Machinebouwer Tekenaar Tekenaar constructeur Allround machinebouwer Werkvoorbereider fabricage werktuigbouwkunde Engineering - technicus Engineering – commercieel profileren HBO Werken met portfolio 2 jaar Werken aan diplomeringsdossier Doorstroomcriterium verplichtingen mijlpalenkaart 6
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.