Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMark Coppens Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
IPMA Trekkersbijeenkomst Joop Schefferlie Maarssen, 6 november 2013
2
Sponsors IPMA-NL Hoofdsponsors Jaarsponsors
3
Inleiding Ambities IPMA Nederland voor 2014 - 2016: IPMA Nederland is de branchevereniging voor projectmanagement Doel van IPMA-NL: Verbeteren Project- mngt •Continue verbeteren van de kwaliteit van de uitvoering van projecten Succesvolle projecten •Optimaal projectsucces bereiken van alle Nederlandse projecten Bijdrage economie •Waarmaken van belang van excellent projectmanagement voor de Nederlandse economie en werkgelegenheid
4
Wat betekent dit? •IPMA-NL ontwikkelt zich naar een brancheverenging door: –Te verbinden: capaciteiten, kennis, kunde en mensen binnen en buiten de vereniging meer en anders te verbinden. –Te vernieuwen: producten, diensten, leden, prospects etc. •IPMA-NL stimuleert continue verbetering van kwaliteit door: –Hét onafhankelijke kennisplatform en de branche- en beroepsorganisatieorganisatie in Nederland te zijn voor projectmanagement. –Dé autoriteit te zijn voor vraagstukken binnen de projectmanagement branche en wordt als zodanig erkend en herkend. –Spotten – zoeken – verwoorden - beschrijven – stimuleren van trends & ontwikkelingen, en het faciliteren en actief delen van deze trends met de projectmanagementbranche.
5
Het meerjarenbeleid van IPMA NL is de uitwerking van de ambitie. Het beleidsplan bestaat uit 8 speerpunten 1.IPMA is de standaard voor competentieontwikkeling bij organisaties in projectmanagement. 2.Het brede portfolio van diensten door IPMA-NL sluit aan bij de marktbehoefte. 3.IPMA NL is een onafhankelijke, objectieve partij die iets kan, mag en wil zeggen over de kwaliteit van Nederlandse projecten. IPMA NL wordt herkend als autoriteit en branchevertegenwoordiger in het stimuleren van de continue kwaliteitsverbetering van projecten. 4.IPMA is een relevante netwerkorganisatie voor PM-professionals. IPMA NL heeft een aantal goeroes aan zich verbonden en heeft daarmee toegang tot de academische wereld in Nederland. 5.IPMA NL levert een bijdrage aan de maatschappij via de IPMA NL Foundation. Deze Foundation ondersteunt geselecteerde not-for-profit organisaties bij het uitvoeren van projecten wanneer zij over onvoldoende middelen beschikken om deze projecten succesvol te realiseren. 6.IPMA-NL organiseert een succesvol World Congres in 2014. 7.IPMA-NL creëert groei in het ledenaantal naar 5.000 (ultimo 2014) met 10% actieve leden een bijbehorende inkomstenstroom van 1,5 mio. 8.IPMA-NL gebruikt moderne, effectieve en efficiënte communicatiemiddelen voor communicatie met leden en stakeholders.
6
Stand van zaken •Taskforces –Groei –Portfolio –PR –Foundation •Marketing & Communicatie –Projectie –Website –Nieuwsbrief
13
THE VENUE: WORLD TRADE CENTER
15
THE WELCOME: CITY HALL
18
THE GALA: LAURENS CHURCH
21
INNOVATION: 60 BEST PRACTICES ACADEMIC & RESEARCH YOUNG CREW SPECIAL KEYNOTES SITE VISIT
23
Special offer: Register now Early Early Bird No cancellation costs till july
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.