Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJulius Veenstra Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Deze tool maakt onderdeel uit van het project Kompas Duurzaam Goederenvervoer. Dit project is mede mogelijk gemaakt door een bijdrage uit het Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling in het kader van OP-Zuid De tool is gebaseerd op een adviesproduct van Between-us
2
Coverstory Wat wilt u bereiken?
3
De bouw van uw visie….. • Stel het is 2015 • U staat met uw bedrijf voorop uw favoriete logistieke tijdschrift • Wat moet daar dan op staan over uw bedrijf ten aanzien van de reeds bepaalde onderwerpen? • U gaat dus letterlijk uw eigen tijdschriftkaft maken.
4
…via de coverstory leidt tot…. Ideeën: • Over welk succes gaat het voorpagina artikel (tip: gebruik de reeds bepaalde onderwerpen uit de rangorde tool)? Dat vormt uw visie voor de toekomst op het vlak hierbij • Benoem verder hierbij: – Wat waren de top 3 prioriteiten in uw plan? – Welke ‘X-factor’ maakte dit tot een succes? – Wat zeggen uw klanten? De maatschappij? • De bovenstaande informatie is nodig om concrete doelen te kunnen opstellen • (zie volgende slide en de verdere stappen in de roadmap)
5
Uw visie Onderwerpen Doelen …uw visie “huis”! CO²VeiligheidTendering 1CO² reductie met 20% 2Aantal schadegevallen verlagen 3Richten op Tenders waar duurzaamheid een knock-out criterium is
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.