Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJulia Kok Laatst gewijzigd meer dan 5 jaar geleden
1
oc ritscompetenties Oc 19 januari 2005 ml
2
Doelstelling vergadering
Algemene visie van de opleiding Kerncompetenties van de opleiding Clusters van competenties Verfijning van clusters Definiëren van verschillende competententies Uitdieping van competenties aan de hand van gedragsindicatoren To do lijst en deadlines ml
3
Competentie Cluster van vaardigheden, attitudes , kennis die iemand in staat stelt om die taken te verrichten die een belangrijk bestanddeel uitmaken van een rol of functie en professioneel te handelen bij bepaalde problemen of beroepsituaties in een complexe, veranderende en onzekere toekomst ml
4
ml
5
Opleidingsopdracht Door Kunstbeoefening
Competentiegericht , probleemgestuurd onderwijs Vrij onderzoek Maatschappelijke dienstverlening ml
6
Studenten opleiden tot
Zelfstandig audiovisuele kunstenaars Competente en verantwoordelijke mediamakers ml
7
Die in een geest van Pluraliteit Openheid Verdraagzaamheid ml
8
Via Vakbekwaamheid Aanpassingsvermogen Wereldgerichtheid
Zelfwerkzaamheid Continue leerbereidheid ml
9
Persoonlijk Eerlijk Kritisch Onafhankelijk Geëngageerd Weerbaar
ml
10
Transformerende Innoverende Ervaringen creëren Doen creëren 3-1-2019
ml
11
Die zowel Redelijk zijn Eigenzinnig ml
12
ml
13
ml
14
ml
15
ml
16
ml
17
ml
18
kerncompetentie CREATIE Creatie AV ml
19
Kerncompetenties vanuit waarden
ml
20
Kerncompetenties: arts and crafts
ml
21
Kerncompetenties: arts and crafts
ml
22
Kerncompetenties: arts and crafts
ml
23
Kerncompetenties: arts and crafts
ml
24
Kerncompetenties: arts and crafts
ml
25
Kerncompetenties : arts and crafts
ml
26
Kerncompetenties proces
ml
27
Kerncompetenties proces
ml
28
Kerncompetenties proces
ml
29
Kerncompetenties proces
ml
30
Kerncompetenties proces
ml
31
Kerncompetenties proces
ml
32
Kerncompetenties proces
ml
33
Kerncompetenties proces
ml
34
Kerncompetenties proces
ml
35
Kerncompetenties proces
ml
36
Kerncompetenties proces
ml
37
Kerncompetenties proces
ml
38
Kerncompetenties proces
ml
39
Kerncompetenties proces
exploreren objectiveren ml
40
Kerncompetenties proces
exploreren objectiveren subjectiveren initiëren ml
41
Kerncompetenties proces
exploreren objectiveren organiseren realiseren subjectiveren initiëren ml
42
Kerncompetenties proces
reflecteren evolueren exploreren objectiveren organiseren realiseren subjectiveren initiëren ml
43
kerncompetenties: gebieden
ml
44
kerncompetenties: gebieden
EXPLOREREN OBJECTIVEREN SUBJECTIVEREN INITIEREN ORGANISEREN REALISEREN REFLECTEREN EVOLUEREN ml
45
kerncompetenties: gebieden
EXPLOREREN OBJECTIVEREN SUBJECTIVEREN INITIEREN ORGANISEREN REALISEREN REFLECTEREN EVOLUEREN ml
46
kerncompetenties: gebieden
EXPLOREREN OBJECTIVEREN SUBJECTIVEREN INITIEREN ORGANISEREN REALISEREN REFLECTEREN EVOLUEREN ml
47
kerncompetenties: gebieden
EXPLOREREN OBJECTIVEREN SUBJECTIVEREN INITIEREN ORGANISEREN REALISEREN REFLECTEREN EVOLUEREN ml
48
kerncompetenties: gebieden
EXPLOREREN OBJECTIVEREN SUBJECTIVEREN INITIEREN ORGANISEREN REALISEREN REFLECTEREN EVOLUEREN ml
49
kerncompetenties: gebieden
EXPLOREREN OBJECTIVEREN SUBJECTIVEREN INITIEREN ORGANISEREN REALISEREN REFLECTEREN EVOLUEREN ml
50
zichzelf Redelijk zijn Eigenzinnig zijn Alert en betrokken zijn
Sociaal intelligent zijn Verantwoordelijk zijn Zelfstandig zijn Kritisch zijn Soepel zijn Weerbaar zijn Leren Doorzetten Durven Streven Omgaan met stress Omgaan met kritiek Oplossen Doelstellingen halen Reflecteren Evolueren Engageren Ageren en confronteren Reageren ml
51
inhoud Informatie zoeken informatie ordenen Informatie analyseren
Informatie in vraag stellen Informatie contextualiseren Informatie objectiveren Informatie synthetiseren divergeren clusteren convergeren Inhoud kiezen Reflectief veranderen Werkveld begrijpen Visie ontwikkelen Stelling nemen Inhoud produceren Inhoud regisseren Eindverantwoordelijkheid nemen Presenteren Genereren feedback Beoordelen en updaten Inhoud subjectiveren Inhoud ontwerpen/construeren Inhoud transformeren Inhoud creatief vernieuwen Inhoud conceptualiseren ml
52
interpersoonlijke relaties
Rapporteren Communiceren Initiëren Anticiperen Dialoog ontwikkelen Samenwerken Motiveren Leiden Adviseren Coachen Overtuigen Inspireren Zorgen Negotiëren Relaties bouwen Regisseren Netwerken ml
53
mensen Kennis en gevoelens delen Mensen aansturen Motiveren Coachen
Ontwikkelen Stimuleren creëren Kiezen team Bouwen team Team aansturen Verantwoord leiden Team inspireren ml
54
taken Taken uitvoeren Keuzes maken Werk structureren
Probleem oplossen Keuzes maken Keuzes verantwoorden Procesmatig structureren Plannen Beslissen Organiseren Beheren Managen van projecten Ontwerpen van werkprocessen Ondernemen ml
55
TO DO’S Opstellen tewerkstellingslijst afgestudeerden 2000-2004
Specifieke competenties aangegeven door afgestudeerden Specifieke competenties aangegeven door werkgevers Bij te sturen competenties Rits aangegeven door afgestudeerden en werkgevers specifieke competenties per afstudeerrichting ml
56
Volgende opleidingscommissie
Maandag 21 februari 2005 Om 15 uur Vergaderzaal Dansaertstraat ml
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.