De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Workshop 26 januari 2017, Utrecht

Verwante presentaties


Presentatie over: "Workshop 26 januari 2017, Utrecht"— Transcript van de presentatie:

1 Workshop 26 januari 2017, Utrecht
Ons Water Workshop 26 januari 2017, Utrecht Introductiepagina. Benadrukken dat Ons Water van ons allemaal is. RWS – Provincie – Waterbedrijven – Gemeenten – Waterschappen Geen door ministerie opgelegd verhaal, maar breed gedragen door alle koepels en hun leden. Doel: waterbewustzijn te creëren en handelingsperspectief te bieden.

2 Wat is de Battle of the Beach?
Omgekeerde benadering t.o.v. campagne ‘Nederland leeft met water’ Geen campagne maar een communicatiestrategie Benadering: niet massamediaal maar persoonlijk door postcodetool

3 Hoe hebben we het aangepakt?
Waarom doen we dit? Missie, visie en strategie

4 Samenwerking met andere waterpartners
Alle basisscholen in Nederland maken de Battle. Het is een event van iedereen voor iedereen. Gestart in 2014 door Raimond Hafkenscheid, Ralph Wesseling, Peter Jansen 2015 meerdere scholen en partners 2016 meerdere locaties langs de hele kust Omgekeerde benadering t.o.v. campagne ‘Nederland leeft met water’ Geen campagne maar een communicatiestrategie Benadering: niet massamediaal maar persoonlijk door postcodetool

5 Samenwerking met andere waterpartners
Hoofdsponsor van de Battle of the Beach is Van Oord, Marine Ingenuity De Battle wordt georganiseerd door: Hoogheemraadschap van Rijnland, Waterschap Amstel, Gooi en Vecht, Waternet, Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier, Waterschap Scheldestromen, Hoogheemraadschap van Delfland, Wetterskip Fryslân, Waterschap Hunze en Aa's, Rijkswaterstaat, Provincie Zuid-Holland en het Nationaal Watertraineeship. Met dank aan: Deltares, Madurodam, InTech en Stichting de Noordzee

6 Waterinnovatieprijs Waterbewust

7 Toevoeging/meerwaarde Ons Water
Gebruik van de media kanalen Event website Extra promotiemateriaal op locatie Je moet het wel zelf doen Omgekeerde benadering t.o.v. campagne ‘Nederland leeft met water’ Geen campagne maar een communicatiestrategie Benadering: niet massamediaal maar persoonlijk door postcodetool

8 Doen jullie mee? Ideeën, vragen, discussie


Download ppt "Workshop 26 januari 2017, Utrecht"

Verwante presentaties


Ads door Google