Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdHendrik Groen Laatst gewijzigd meer dan 7 jaar geleden
2
Leren en Innoveren in professionele werkplaatsen: wat is er nodig?
Paul Hennissen, de Nieuwste Pabo te Sittard
3
Hennissen; Fontys 160914, keynote
Opbouw Leren en Innoveren: Professionele Werkplaatsen: In beweging Dansen van de PPOLCA Is de hele wereld een professionele werkplaats? Wat is er nodig? Hennissen; Fontys , keynote
4
Voertuig Leren en innoveren
5
Hennissen; Fontys 160914, keynote
1. Leren en Innoveren Beweging op en van het voertuig … vindt plaats als er Uitdagingen / dissonantie / spanning Feedback / steun Authentieke contextspecifieke situaties Actief zelf sturen Team aanpak Hennissen; Fontys , keynote
6
Welke capaciteit is nodig?
Hennissen; Fontys , keynote
7
Welke capaciteit is nodig?
Reflectie & Kennis van anderen Welke capaciteit is nodig? Hennissen; Fontys , keynote
8
Welke capaciteit is nodig?
Collectief leren & Visie Reflectie & Kennis van anderen Welke capaciteit is nodig? Hennissen; Fontys , keynote
9
Welke capaciteit is nodig?
Structuur, cultuur & Leiderschap Collectief leren & Visie Reflectie & Kennis van anderen Welke capaciteit is nodig? Hennissen; Fontys , keynote
10
Hennissen; Fontys 160914, keynote
Interactief moment Bespreek met de persoon voor / achter je de volgende vragen: Welke capaciteit is het belangrijkste om het leren en innoveren in een professionele werkplaats te laten plaatsvinden? Hennissen; Fontys , keynote
11
Voertuig Leren en innoveren In beweging
12
2. Professionele werkplaatsen: PPOLCA aspecten
Professionals uit het domein & Studenten & Opleiders … werken samen op de werkplek Vanaf het begin van de opleiding? Hennissen; Fontys , keynote
13
Hennissen; Fontys 160914, keynote
Partnerships ‘De slimste regio van de wereld’ Samenwerkingsafspraken Partners in Leren Gedeelde verantwoordelijkheid Hennissen; Fontys , keynote
14
Hennissen; Fontys 160914, keynote
Onderzoeksgroepen Communities for Development Communities of Practice Gelijkwaardigheid Vrije uitwisseling perspectieven Authentieke situaties Hennissen; Fontys , keynote
15
Hennissen; Fontys 160914, keynote
Leeromgeving Is elke werkplek een leerplek? Feedback Experimenteerruimte Participatie aan alle activiteiten Hennissen; Fontys , keynote
16
Hennissen; Fontys 160914, keynote
Curriculum Ontworpen door opleiding Ontworpen door lerenden Tijd ( %?) Theorie & Praktijk Interactie in organisatie (ABC) Modellen om vorm te geven Hennissen; Fontys , keynote
17
Hennissen; Fontys 160914, keynote
Afstemming Voortdurende alertheid Hennissen; Fontys , keynote
18
Hennissen; Fontys 160914, keynote
Professionalisering Training van Werkveldopleiders Studenten Instituutsopleiders Directeuren Hennissen; Fontys , keynote
19
Hennissen; Fontys 160914, keynote
Interactief moment Bespreek met de persoon voor / achter je de volgende vragen: Welk PPOLCA-aspect is in jouw situatie het sterkst en welk het zwakst ontwikkeld? Hennissen; Fontys , keynote
20
Voertuig Leren en innoveren In beweging Dans de PPOLCA
21
Hennissen; Fontys 160914, keynote
Dank Hennissen; Fontys , keynote
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.