De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Woonservice gebieden Resultaten Enquête 2015-2016 Door Mark Paalman.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Woonservice gebieden Resultaten Enquête 2015-2016 Door Mark Paalman."— Transcript van de presentatie:

1

2 Woonservice gebieden Resultaten Enquête 2015-2016 Door Mark Paalman

3 Noot vooraf Samenvatting huidige resultaten van periode 1-1-2013 / 1-4-2013 Woonservicegebieden is vaak afgekort tot: ‘WS-gebieden’ Plaatselijke- Belangen/Dorpsraden/Wijkverenigingen is vaak afgekort tot ‘organisatie’

4 Respons 14 Respondenten uit 5 van de 5 WS-gebieden

5 Wat houdt volgens u een WS gebied in algemene zin in? voorzieningen

6 Wat vindt u de belangrijkste kenmerken van een WS-gebied Zorg

7 2. Ziet u een duidelijke meerwaarde van een WS-gebied voor uw kern?

8 4. Heeft uw organisatie overleg met andere organisaties in uw WS-gebied?

9 5. Indien Ja, met welke Plaatselijke Belangen / Dorpsraden / Wijkverenigingen heeft u over de woonservicegebieden contact? In 2013: 6 relaties In 2016: 14 relaties + algemeen gezamenlijk overleg

10 6. Tevredenheid samenwerking?

11 7. Samenwerking of plaatselijk?

12 8. Tevredenheid regiefunctie?

13 9. Regiefunctie uitleg

14 10. Sociaal programma gereed?

15 11. Hindernis programmering Club op sterven na dood Bestaat niet meer Onzekerheid over verantwoordelijkheid en regie Onduidelijkheid over structuur Gebrek aan vrijwilligers

16 12. Gebruik

17 13. Wat gaat er goed? Contacten en onderlinge samenwerking Projecten en dagvoorziening Invulling locatie met activiteiten zoals samen eten/koken, biljarten, kaarten, etc

18 14. Wat kan er beter? Regierol gemeente en rollen participanten Communicatie, voorlichting en benadering en medewerking inwoners Specifieke voorzieningen (AED beleid, pinautomaat) Gebiedsindeling

19 15. Bekendheid met VIA team

20 16. Communicatie met VIA team

21

22 Einde… Of zijn er nog vragen?


Download ppt "Woonservice gebieden Resultaten Enquête 2015-2016 Door Mark Paalman."

Verwante presentaties


Ads door Google