Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdEmmanuel Martens Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
BRES het mooiste energiebedrijf ben je zelf BvB, 1 oktoer 2014 Eric Hahn Jan Schouw
2
Het Trechtermodel Definitie doelgroep Benaderen doelgroep KTG +E-scan Aanbieding Contract Uitvoering Particuliere eigenaar, woning voor 1980, grotere clusters bij elkaar Via wijk- en buurtcomités, social media en mond tot mond Keukentafelgesprek, vragenlijst, Energiescan EPA + aanbieding of directe aanbieding Coördinatie uitvoering, eindcontrole, monitoring Integraal contract vanuit BRES
3
AANDACHT ANALYSE ACTIVEREN VERKOOP REALISATIE NA ZORG Mobilisatie Accent op eerste 3 fases. € vanuit overheid
4
AANDACHT ANALYSE ACTIVEREN VERKOOP REALISATIE NA ZORG Matchmaking Accent op vraagbundeli ng Voorlichting/in stelling brengen marktpartijen Geen invloed transactiemoment € vanuit overheid
5
AANDACHT ANALYSE ACTIVEREN VERKOOP REALISATIE NA ZORG Track & trace Begeleiding op hele traject Verdien model vraagbundeling aanbodbundelng
6
EnCo-Bres Stichting BRES Raad van Toezicht Coöperatieve Vereniging BRES UA Bres Realisatie BV. Een uitvoerings maatschappij, gericht op woningverbetering. Gaat verplichtingen aan namens BRES. Werkt alleen voor de Coop. Ver. UA Wijken: Buurtavond -> KTG’s, andere wijkinitiatieven Alle leden van de overeenkomst is gesloten Producten/diensten: Windaandelen Zonaandelen Alle leveranciers en (onder)aannemers
7
EnCo-Bres Stichting BRES Raad van Toezicht Coöperatieve Vereniging BRES UA Bres Realisatie BV. Een uitvoerings maatschappij, gericht op woningverbetering. Gaat verplichtingen aan namens BRES. Werkt alleen voor de Coop. Ver. UA Wijken: Buurtavond -> KTG’s, andere wijkinitiatieven Alle leden van de overeenkomst is gesloten Producten/diensten: Windaandelen Zonaandelen Alle leveranciers en (onder)aannemers
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.