Kwaliteit. Theorie en Toetsing Theorie is te vinden op Wordt vandaag klassikaal.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Klik op de app om de e-learningapplicatie te starten.
Advertisements

Hoe presenteer ik mij in de markt Mijn website als visitekaartje
Definitiestudie.
Geld verdienen met trends
Sollicitatiegesprek.
Training Omgaan met service Les 3: klachten
Marketingmix & Concept
Een startersgids voor innovatie
Het verslag en het belang ervan
Redactioneel schrijven Les 1
Zaterdag 20 september 2014 Training Omgaan met Service Les 3: klachten.
PRESENTATIES IN A NUTSHELL.
StepStone Product Presentatie
“De valkuil(en) van een richtlijn in de praktijk”
I LONA D UIVENVOORDE. 1. I NTERPERSOONLIJK COMPETENT Kindvriendelijk. Luisterend oor. Vertrouwen bij leerlingen. Laat niet over me heen lopen. Bewaak.
MUURTJE BOUWEN. Muurtje bouwen Welke houding is nodig om de studie succesvol te doorlopen? Groepen van 5 of 6 Kies 12 bouwstenen Bouw muurtje met drie.
Tatiana Constandse John Ouderling.
Presenteren en communiceren
Rabobank ….. en AOC-plaatsnaam
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
Controles Welke, wanneer, waarom??. Welke controles zijn er? Ingangscontroles Procescontroles Productcontroles Eindcontroles Hygiëne controles (ruimte,
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
PMG Week 1.  Pascal van Schajik    Kantoor L
Communicatie 2 – kw 2 Les 3. Wat gaan we doen? Herhaling vorige week Feiteninterview Stagegesprekken Opdracht voor volgende week.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Sociale Hygiëne Les 1.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
JONG ONDERNEMEN op de afdeling handel & administratie.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Activerende teksten.
Hoofdstuk 9 M&O JUNI 2016 H3. Wat gaan we doen? - Hoofdstuk 9 M&O - Introductievragen - Uitleg / aantekeningen - Sommen maken.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
DUURZAAM ONDERNEMEN in het bedrijfsleven Een gezond, winstgevend en succesvol bedrijf door duurzaam ondernemen (SPRINT) MARKETING EN COMMUNICATIE.
Burgerschap – H. 1 Sociaal Maatschappelijke Dimensie – 1.5 Jij en ik zijn gelijk.
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
Kwaliteitszorg
Communicatie Les1.
Deel 4: Spreken en gesprekken
Functioneren en beoordelen
Psychologie Les 1: Introductie.
LOB Presenteer je stagebedrijf
Aantekeningen maken en navertellen
Veilig vrijen.
Instructie geven en uitvoeren
LOB Presenteer je stagebedrijf
Les 2: Van productie tot verkoop
Les 5: Het marketingplan
Kwaliteitszorg Les 4.
Consumentengedrag Les 1: Introductie
Begroten & Budgetteren
Presentatie bedrijfsplan
Veilig vrijen.
Studie vaardigheden Thema 8 : Ups & downs.
Beste havo 4..
Marketing Week 2, les 1 Enquêtevragen maken.
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Gesprekstechnieken Les 1.
Ontwikkelingen in de recreatie
Kwaliteitzorg Les 5.
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Lotgenoten Bijeenkomst 7.
Les 2: Van productie tot verkoop
ADL Les 1.
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Presentatie VMBO 1&2.
ADL Les 1.

Transcript van de presentatie:

Kwaliteit

Theorie en Toetsing Theorie is te vinden op Wordt vandaag klassikaal behandeld Wordt volgende week (25 maart) getoetst (10 vragen) Je mag deze les aantekeningen maken die je volgende week mag gebruiken bij je toets Je mag geen andere hulpmiddelen gebruiken bij de toets Je krijgt daarnaast via de mail een opdracht die over je stagebedrijf gaat. Heb je nog geen stagebedrijf dan mag je deze opdracht ook over een andere organisatie/bedrijf maken. Deze opdracht voor 29 maart worden ingeleverd

Kwaliteit Wat is kwaliteit?

Bedrijfsformule Functie van de bedrijfsformule De zes P’s van de bedrijfsformule  Plaats  Presentatie  Personeel  Product  Prijs  Promotie

Gelijke kwaliteit Wat houdt dat in?

Voordelen van kwaliteit Tevreden gasten Kwaliteitszorg

Kwaliteitszorgsysteem Wat houdt dat in? Het meten van kwaliteitszorg met indicatoren

Kwaliteit bewaken De verwachtingen van de gast waar kunnen maken

Verwachtingen van de gast  Maak duidelijk wat voor soort bedrijf het is  Probeer gasten aan te trekken die je wilt hebben  Probeer gasten te vermijden die je niet wilt hebben  Wees eerlijk, als mensen om informatie over het bedrijf vragen

Zelf de kwaliteit bewaken  Voer regelmatig controles uit  Luister naar suggesties van gasten  Informeer mondeling bij gasten  Informeer schriftelijk naar de mening van gasten