Kwaliteit
Theorie en Toetsing Theorie is te vinden op Wordt vandaag klassikaal behandeld Wordt volgende week (25 maart) getoetst (10 vragen) Je mag deze les aantekeningen maken die je volgende week mag gebruiken bij je toets Je mag geen andere hulpmiddelen gebruiken bij de toets Je krijgt daarnaast via de mail een opdracht die over je stagebedrijf gaat. Heb je nog geen stagebedrijf dan mag je deze opdracht ook over een andere organisatie/bedrijf maken. Deze opdracht voor 29 maart worden ingeleverd
Kwaliteit Wat is kwaliteit?
Bedrijfsformule Functie van de bedrijfsformule De zes P’s van de bedrijfsformule Plaats Presentatie Personeel Product Prijs Promotie
Gelijke kwaliteit Wat houdt dat in?
Voordelen van kwaliteit Tevreden gasten Kwaliteitszorg
Kwaliteitszorgsysteem Wat houdt dat in? Het meten van kwaliteitszorg met indicatoren
Kwaliteit bewaken De verwachtingen van de gast waar kunnen maken
Verwachtingen van de gast Maak duidelijk wat voor soort bedrijf het is Probeer gasten aan te trekken die je wilt hebben Probeer gasten te vermijden die je niet wilt hebben Wees eerlijk, als mensen om informatie over het bedrijf vragen
Zelf de kwaliteit bewaken Voer regelmatig controles uit Luister naar suggesties van gasten Informeer mondeling bij gasten Informeer schriftelijk naar de mening van gasten