Ouderen in het verkeer, hoe bereik je die? Arjan in ‘t Veld (Bureauvijftig)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Enquête bij de leden van Fietsersbond Halle Resultaten.
Advertisements

Nieuwe impulsen voor de fiets
Op zoek naar emotie Gemaakt door: Chantal en Carlijn.
Informatie over World Tour
De e-fiets in Nederland ontwikkelingen en mogelijkheden voor overheden Fietsberaadbijeenkomst ‘Kansen voor de elektrische fiets’, 29 januari 2009.
Colofon Het boek dat hierbij hoort heet - zo leer je nog eens wat over de invoering van de vmbo ict-route. Geschreven door Jos de Kleijn en Carla van.
•2005 versus 2000 •PC panel: database met huishoudens •600 vrouwen, 100 mannen, jaar •De Nederlandse digitale vrouw in kaart brengen •Uitsplitsingen.
Proefpresentatie CV206b Britt Koning Marielle Amahorseja Katja Pravnik
TALENT groep jaar Hoe ondersteun ik mijn kind met talent?
Gewoon by Treadwheel. Dé mobiele applicatie van Albert Heijn.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Fietsen in Tilburg Fietsberaad 16 maart 2006 Fietsen en Luchtkwaliteit Liesbeth Trip.
Nederland telt in 2021 volgens CPB 17,3 miljoen inwoners. In 2011 was dat 16,7 miljoen. Het aantal 65– plussers stijgt de komende tien jaar met bijna.
Veghel Transparant (lid VPPG)1 Hoofdlijnenprogramma raadsverkiezingen 3 maart 2010 Veghel Transparant! voor leefbaarheid & gezondheid.
Gezondheidseffecten van elektrisch fietsen
Hoe ga jij vanavond danken?
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
Max van der Poel Gyor Moore Xander Kerasovopoulos Micheal Bosker.
Domotica en kwaliteit in de (ouderen) zorg
Een levensboek voor ouderen
Lenvis: ideeën van gebruikers Efrath Silver.
13/02/2014 Onderzoek Happy Aging 1 : De context. Wie zijn die ouderen (verschillende profielen: leeftijd, opleiding, voormalig beroep, locatie, interessen,
I Familie Panorama – Cliënt op 5 jarige leeftijd Doel: Voor mezelf kunnen kiezen Test: Collega na coachingssessie opbellen en afspraak afzeggen 1 meter.
Doel onderzoek : ALGEMEEN : De kwaliteit van leven in de verschillende zorggroepen. Is er een verband tussen : veranderingen in fysieke, psychische en.
Deze presentatie kan als hulpmiddel gebruikt worden om het programma te presenteren aan het bestuur of bv aan sponsoren. Advies: voeg gerust dia’s toe.
Fietsbalans®-2 Utrecht
STUDIEDAG VERKEERS- EN MOBILITEITSEDUCATIE Workshopsessie Peer pressure 14 januari 2014 Provincie Limburg & Departement MOW Vlaanderen.
MARKTVERKENNING Gemaakt door Demy, Reda en Matthijs.
Themabijeenkomst elektrische fiets 29 januari 2009 Welkom originele foto: Qwic.
AUTEURS drs. Marja Ruigrok Fernando McDougal MSc DATUM AMSTERDAM, Maart 2007 Een kwantitatief onderzoek naar het fenomeen webloggen in Nederland In samenwerking.
Magazine, Poster Website en een vrij middel: commercial Doelgroep: E-bike gebruikers (vaak 50+) Bewustwordingscampagne.
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Online kansen in de Automotive Aftersales markt
Verkeerssituatie rond onze school
Regionale Economie, Haven- en Vervoerseconomie (RHV) Retail en Mobiliteit in de binnenstad Fietsstad 2016 Symposium Bikenomics - 13 Oktober 2015 Giuliano.
Les 7 Kind en omgeving Het individu in de context Kind en omgeving Het individu in de context.
Help kinderen veilig naar school!
GUUS LIVE favorieten games Ja call of duty black ops 2. Ik houd van strategie spelletjes en dat je lekker mag schieten. Ik vind het leuk dat ik met verschillende.
Zilveren Kruis Presentatieslides 100% tekst mét subtitel Resultaten tevredenheidsonderzoek LTV Leusden 2015 Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen.
Informatieavond We moeten het met elkaar doen.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Op weg naar een duurzaam zelfvoorzienend Someren.
Afdeling Fietsen Dé stem van de fietsindustrie Amsterdam
Wat is een Theory of Change? ‘Iedere interventie is gebaseerd op veronderstellingen over wat die interventie teweeg zal brengen’ Het plaatje: welke interventie.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
The Future of Carsharing Welkom Filip Watteeuw Schepen van mobiliteit Gent.
, Sociale veiligheid is cruciaal voor kinderen om te kunnen leren Evt. logo van de school.
ClubMonitor. Algemeen Finance & admin. Lidmaatschapsvorm Sponsoring Hockeyvormen Families Communicatie Breedtesport Betaalde krachten Algemeen Andere.
Mobiliteit en Transport LEF-sessie 1 8 maart 2013 Slimmer en ander mobiliteitsgedrag Inleiding Bert van Wee, TUDelft/TRAIL.
Sofie Vantornhout 1BaTPb1.   Inleiding  Hechting bij normaal begaafde en niet-autistische kinderen  Hechting bij kinderen met autistische stoornis.
Stichting School & Veiligheid ondersteunt scholen bij het bevorderen van een sociaal veilig klimaat. Ouderavond over pesten in.
Klankbordgroep vervoer Claudia Landewé. Programma vanavond Terugkoppeling uitkomsten vervoersenquête Alternatieven voor voorliggende vervoersvoorzieningen.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Blok 1 Wonen in een stad Deelvraag:
Mediagedrag van Millennials
Klankbordsessie 2 december 2015
Doelen behalen met activiteiten
Klankbordgroep vervoer
Doelen behalen met activiteiten
Proefpresentatie CV206b Britt Koning Marielle Amahorseja Katja Pravnik
De zorgboerderij.
‘De effecten van alcohol en de kwetsbarheid voor verslaving’
Thuiszorg: ruil de auto in voor de e-bike Inspiratiesessie mobiliteit en logistiek in de zorg 12 april 2018.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
> Een veel belovend model voor opvoedondersteuning
Tips en trucs en de belangrijkste veranderingen in 2018
Je mag met iemand in de auto meerijden, maar hij/zij gaat bellen tijdens het rijden! Wat vind jij daarvan? Hoe voel jij je hierbij? Heeft het gevolgen.
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Vier het Leven 2019.
Transcript van de presentatie:

Ouderen in het verkeer, hoe bereik je die? Arjan in ‘t Veld (Bureauvijftig)

Wat zijn ouderen?

50

Ouderenmarketing

Ouderenmarketing

HET NIEUWE OUDER WORDEN

Regie over leven houden is belangrijkste Clouderen: apps

6,3 miljoen 50-plussers 75% van het vermogen 83% dagelijks online e-bike redding fietsindustrie gemiddeld 53 jaar opa of oma 75% van de nieuwe auto’s

Highlights uit diverse onderzoeken Voor 47,7% auto meest gebuikte vervoersmiddel, meerderheid verwacht daar geen verandering in en voelt zich niet onzeker over rijgedrag. 81% van de ouderen gebruikt een navigatiesysteem. 36,8% overweegt aanschaf elektrische fiets. Fietsen vooral vanwege gezondheid. 91,6% maakt wel eens gebruik van OV Leeftijd speelt geen rol

Welke vervoersmiddelen gebruiken ouderen? Van welke vervoersmiddelen maakt u wel eens gebruik? N=2157 Van welk vervoersmiddel maakt u het méést gebruik? N=2157

Hoe bereiken we die dan?

60 PensioenKleinkinderenZorgbehoevendPartner overlijdt Segmentatie o.b.v. levensmomenten Algemeen

Ijkpersoon: Els ●Leeftijd: 67 jaar ●Els doet 4x per week boodschappen bij de Albert Heijn om de hoek. ●Els past 2x in de week op haar kleindochter ●De veiligheid van hun kleinkind boven alles.

Hoe bereiken we Els? ●Gericht op een specifiek levensmoment ●Doelgroep kan zich in boodschap verplaatsen ●Geen directe koppeling met leeftijd ●Realistische foto ●Geloofwaardig ●Herkenbaar

Vragen?