Ouderen in het verkeer, hoe bereik je die? Arjan in ‘t Veld (Bureauvijftig)
Wat zijn ouderen?
50
Ouderenmarketing
Ouderenmarketing
HET NIEUWE OUDER WORDEN
Regie over leven houden is belangrijkste Clouderen: apps
6,3 miljoen 50-plussers 75% van het vermogen 83% dagelijks online e-bike redding fietsindustrie gemiddeld 53 jaar opa of oma 75% van de nieuwe auto’s
Highlights uit diverse onderzoeken Voor 47,7% auto meest gebuikte vervoersmiddel, meerderheid verwacht daar geen verandering in en voelt zich niet onzeker over rijgedrag. 81% van de ouderen gebruikt een navigatiesysteem. 36,8% overweegt aanschaf elektrische fiets. Fietsen vooral vanwege gezondheid. 91,6% maakt wel eens gebruik van OV Leeftijd speelt geen rol
Welke vervoersmiddelen gebruiken ouderen? Van welke vervoersmiddelen maakt u wel eens gebruik? N=2157 Van welk vervoersmiddel maakt u het méést gebruik? N=2157
Hoe bereiken we die dan?
60 PensioenKleinkinderenZorgbehoevendPartner overlijdt Segmentatie o.b.v. levensmomenten Algemeen
Ijkpersoon: Els ●Leeftijd: 67 jaar ●Els doet 4x per week boodschappen bij de Albert Heijn om de hoek. ●Els past 2x in de week op haar kleindochter ●De veiligheid van hun kleinkind boven alles.
Hoe bereiken we Els? ●Gericht op een specifiek levensmoment ●Doelgroep kan zich in boodschap verplaatsen ●Geen directe koppeling met leeftijd ●Realistische foto ●Geloofwaardig ●Herkenbaar
Vragen?