SMART-leerdoelen. Competentiegebied 1: Ik wil na zes weken de zes VVE methodieken kunnen toepassen bij het opvoeden van jonge kinderen. S: het kennen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Gebruik van enquête voor teamleiders binnen Scouting Academy
Advertisements

Presentatie titel STAGE Leren in de praktijk
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 STAGE Voor stagedocumenten ga naar: Stagevoorlichting MT januari 2013 Leren.
Bruggen bouwen tussen school en thuis
Lectoraat Interactie en taalbeleid 1 Ouderbijeenkomst 2 Gesprekken thuis: hoe doe je het als ouders (nog) beter!
Pestprotocol Naam:leerlingenraad Groep:5,6,7,8
Schoolplein Rachelle Lisa Chantal Xian Leroy.
Kritisch leren kijken naar de praktijk en theorie:
Nationaal Congres Leerlingbegeleiding 17 maart 2012 Frits Roelofs (Han)
Schooloverstijgend samenwerkend leren
De Proostdijschool School vol talenten Prachtig om er kind te zijn, Prachtig om er te werken.
Identiteit is geen kwestie van kiezen, maar van delen. SOPOW, 31 oktober 2012 Vereniging Openbaar Onderwijs.
De weg naar het voortgezet onderwijs
Nooit meer alleen Ook al gaat mijn weg door een diep Dal van duisternis heen, Uw liefde drijft de angst uit in mij. Ook al loop ik vast, overvallen Door.
Groot ICT-project Visie Daniëlle de Winter.
Ontwikkelingspsychologie
Door oplossingsgericht begeleiden naar opbrengstgericht werken
Lees- en Taalonderwijs op de Beatrixschool: ‘naar een zo hoog mogelijk niveau van functionele geletterdheid’ Jaarplan 2011.
“ Op weg naar……..” Vitaliseringstraining voor het primair onderwijs.
Een website bouwen, hoe doe je dat eigenlijk?. Website bouwen Wat zet ik er op? Hoe deel ik mijn pagina’s in? Welke knoppen moet ik gebruiken?
Ouderavond 26 maart 2013 Doel: Informatie geven over de aanpassing van ons onderwijsconcept per september 2013.
Het Werkplekleren van de Opleidingen Pedagogiek
DIGITALE COLLAGE ESTHER
preek over Deuteronomium 6:20-25
Leerdoelen SMART maken
Ik ben Urbanus Zo ben ik in het echt En ik ben heel bekend.
Taalbeleid: Van brabbel tot babbel Inspiratiedag VVSG 2 april 2015
Talent 1 Ik heb talent, ik heb talent Ja dat is algemeen bekend
PRL les 2.
Communicatie 2 Docent: Johan v.d. Sloot Kwartaal: 1 Les: 3 – week 4 Kamer: L
WELKOM Ouders / Verzorgers leerlingen 4HTL.. Vervolgstudiekeuze 1.Keuze moet bij de leerling passen; Wie ben ik? Waar ben ik goed of slecht in? Waar liggen.
MEDIAOPVOEDING. 1. EEN NIEUW LEERPLAN zie blz. 5 Mediamaatschappij Beleidsdiscours rond mediawijsheid/ geletterdheid/digitale kloof Mediageneratie van.
Week 7 Jacqueline Koopmans Docentenkamer PH 01.12
Studieloopbaancoaching Kwartaal 2 week 1
Onderzoeksvaardigheden 3
Pemprl.
Pedagogisch werken in de wijk Kwartaal 1 Les 1 Kamer L
Voorwaarden scheppen voor opvoeding en ontwikkeling van het jonge kind
PEMVT1A Praktijkleren PEMPRL01vx (periode 1). Programma vandaag De hand Praktische zaken/mobiel/hint app/wifi/afwezigheid/jaarraad Weekplanning kwartaal.
Slc kwartaal 3. programma Hoe is het gegaan Verwachtingen Tips and tricks Opdrachten slc.
De 5 competentiegebieden. Gemaakt door: Amina, Nabou, Ishani, Maria, Khadija en Patricia.
PRAKTIJKERVARING EN REFLECTIE HAFIDA EL GHARBAOUI KAMER L
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2
Kerntaak 5 Professionaliseren Noëlani Charmaine Yosra Elizabeth Mabel
Kerntaak 3. Voorwaarden scheppen voor opvoeding en ontwikkeling.
Starr methode.
Competentiegebied 2 Ouders en opvoeders ondersteunen bij opvoeding en ontwikkeling van het jonge kind.
Docent: Jennifer de Vries-Aydogdu
Competentieprofiel Nina, Jacqueline, Aysun & Aruna.
Slc. Hoe gaat het ?? 4.5 Opdracht: Mijn studievaardigheden Planning: kwartaal 2 Inleveren via: Inleverknop van module SLC via Voor deze opdracht.
OUDERBETROKKENHEID Bijeenkomst 2. VORIGE BIJEENKOMST  Voorstellen  Uitleg module  Introductie ouderbetrokkenheid  Woordspin ouderbetrokkenheid  Woordspin.
Competentie gebieden Kerntaak 1.
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2.3
KERNTAAK 1.1 NIVEAU 1 ABC ROBINETTE, DINOTRA, WENDY, RANOE EN CEONA.
SMART- leerdoelen Competentieprofiel
LEERDOELEN COMPETENTIEPROFIEL PLOZEE, NINA, NICOLE, SABIHA EN PATRICIA.
1.1 competentie G 1.1 competentie H 2.1 competentie A
Workshop – VRAAK Dorinda Oortwijn Demi vd Wildenberg Inge Diepenveen Cheniva le Couvreur.
Het jaartje rond … januarifebruarimaartaprilmeijunijuliaugustusseptemberoktobernovemberdecember.
Weblog. Waarom?? Ouders de school in halen Kinderen over ervaringen laten schrijven en tekenen Samen werken aan een eindproduct ICT bij jonge kinderen.
Meer Kansen Met Ouders..... en de ontwikkeling van schoolspecifiek ouderbeleid 15 april 2010 Marion van de Sande en Amal Aakif Kenniscentrum Jeugd en Opvoeding.
WELKOM Ouders 4 HAVO & 4 Atheneum..
Professionalisering Sociaal Werk
Het loopt niet zoals we verwachten
Wat is het Europees raamwerk?
Workshop “de coachende praktijkopleider”
Visie anders leren Ieder kind ontwikkelt zich optimaal als persoon & cognitief. Vanuit deze visie zijn we gestart met ‘anders leren’, gericht op onderwijs.
Startblokken vanaf 0 ! Ontwikkelingsgericht werken
? Wie is dat? Ik weet het niet.  Ik VRAAG het.
Transcript van de presentatie:

SMART-leerdoelen

Competentiegebied 1: Ik wil na zes weken de zes VVE methodieken kunnen toepassen bij het opvoeden van jonge kinderen. S: het kennen van de VVE Methodieken. M: zes methodieken. A: per week 1 VVE methodieken. R: het is haalbaar. T: Na zes weken. leerdoel van: Chantal

Competentiegebied 2: Ik wil voor de kerstvakantie kunnen communiceren met ouders met een andere taal. S: het communiceren met ouders met een andere taal. M: 4 ouders. A: ik zie ze elke week 2 keer per week. R: het is haalbaar. T: voor de kerstvakantie. Leerdoel van : Angela

Competentiegebied 3: Ik kan binnen 1 maand profileren als PEM’er tijdens teamvergaderingen. S: Profileren als PEM’er tijdens teamvergaderingen. M: binnen 1 team. A: dit wordt mijn rol. R: Ja, want er heerst dan een goede samenwerking. T: binnen 1 maand. Leerdoel van: Chandenie

Competentiegebied 4: Ik kan een projectplan schrijven op F3 niveau voor de activiteiten in December S: kan een projectplan maken op F3 niveau. M: voor op de groep. A: F3 niveau is MBO niveau en we doen HBO. R: dit doe je in de dagelijkse praktijk. T: voor December Leerdoel van: Angela

Competentiegebied 5: Ik kan reflecteren op mijn eigen functioneren tijdens gesprekken met mijn praktijkbegeleidster binnen twee kwartalen. S: kan reflecteren op eigen functioneren. M: bij de functioneringsgesprekken op de praktijkplek. A: Je ziet wekelijks hoe je functioneert. R: Ja, met feedback van praktijkbegeleidster. T: binnen twee kwartalen.