MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het tweede werkstuk.
Advertisements

Tevredenheids onderzoek Door Lizanne Jespers HBO-V studente Maart 2014
Identiteitsverankering
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Sporten.
Averechtse selectie & marktfalen “Een Experiment”
“Hoe kom ik aan klanten?”
Intuïtie Elk mens maakt gebruik van de intuïtieve communicatie. Zonder dat de meeste mensen dat zich bewust zijn. Je toetst de sfeer als je ergens binnen.
Mijn spreekbeurt: Wat is diabetes?
Mijn spreekbeurt: Wat is diabetes?
Wie is DVN Oost-Nederland & Diabetes op school
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
Mannus Menting 11 november 2009 Project Week 1 Foto’s van reclame onderweg.
H1 wikken en wegen Paragraaf 1+2.
Naam: Mijn info : Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “sport” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
Kopen en verkopen les 74.
Portfolio Website Tim Klijn Klas: MBI m1 Datum: 21 november 2007
Definitiestudie.
Rien Boskeljon.
Samen bouwen aan zelfvertrouwen
Veilig Internet Geef antwoord op de vragen en ontdek of jij veilig gebruik maakt van het internet!
Omdat je voor mij heel belangrijk bent…
Stoute Spreuken Stoute Spreuken 6 maart 2010 zaterdag 6 maart
Website Usability.
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
Paragraaf 3+4. Hoe kan het dat je besluit een nieuwe telefoon te kopen?  De mening van vrienden en familie  De eigen smaak en leeftijd  De financiële.
HERBALIFE = NETWERKMARKETINGBEDRIJF
Hoe en waarom brengt de burger zijn snoeihout snel naar de biomassa verbrander? Van consument tot biomassaleverancier.
Iedereen coach naar Jef Clement.
WELKOM! Bij de Workshop “Blik op jezelf” Oftewel BLIK OP IK..!
Lagoonia.
Ik ben Ulrike Seynaeve en ik ben 18 jaar oud. Op 18 november 1991 werd ik geboren te Torhout, maar al men hele leven lang woon ik te Lichtervelde. En.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Deze PowerPoint gaat over de website leukedingetjes1.weebly.com!
Luca Knegtering 3dd. Luca Knegtering 3dd Proefjes: Door de proefjes die we hebben gedaan in crosslab ben ik meer te weten gekomen over hoe je zintuigen.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Communicatiehandvatten Blijf in contact
Wat ik wil…..
Vrienden.
Oefening 17 p. 97 – les 5.
Het opbouwen van een data base
Hoe kun je Geloven? Een jaar of tien geleden zat ik in een studentenkamer. HIJ zat tegenover me. Als ik eraan terugdenk voel ik mijn wangen weer gloeien.
Woord van Leven Juli 2014.
Filmpje 1: Lisa Ramkema, winnares NK Evelator pitch 2011
Meubelindustrie/ interieurbouw Op stap in de Welkom!
Onze school, Albeda colege Schiedam Nieuwland.
HS 4 Aandachtspunten bij een verkoopgesprek
Ik ben naam, functie Wie zijn jullie? bedrijfsnaam Welkom bij.
Slim en veilig online winkelen Hein van Dijk
Het leukste verhaal van cars.. Morgen is het het belangrijkste race van het jaar. Daar moet ik naar toe.
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
Iedereen gebruikt social media.
Luca Badts MEB A 10/11/2015 KSA accessoires Webshop.
Buy Your Pin | Why do it yourself? |. Koop de DIYs die je nooit zou maken Bij Buy your Pin kan je eindelijk al die leuke pins die je opgeslagen hebt maar.
Mapping the field. ALEX KLAASEN Eigen website Beginpagina is stijlvol en nodigt uit om verder te kijken op de site. Helaas is de inhoud.
WAT maakt ons UNIEK?. We houden van aanpakken! We leren door gewoon te doen de praktijk We houden niet van boeken We zijn schatten We willen graag nu.
Mijn Leefstijl. EVEN VOORSTELLEN… Kan je een inschatting maken van de prijs van een product. Besef je dat reclame invloed heeft op wat je besteedt. Weet.
Waarom? Je hebt de afgelopen lessen je interesses, vaardigheden en persoonlijkheid in kaart gebracht. Waar dat samenkomt, daar ligt je passie. Dat.
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
EIGEN WEBSHOP: ‘SIMPLE CAR’ Vandenbussche Bryan, 1 MEBD.
Frozen. Op mijn webshop “Frozen” verkoop ik diepvriespizza’s die thuis worden geleverd.
Powerpoint presentatie.
Intervisie Door: Chantal van der Gouwe.
Copyright 2008 – Morningstar Systems – All rights reserved 1.
Les 1. Wat voor les krijgen we nu? Tijdens de lessen over hoofdstuk 9, 10 en 11 krijg je op een andere manier les. Het doel is om je zelfstandigheid te.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Transcript van de presentatie:

MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D

HOME PAGINA

OVER MIJN WEBSHOP  Fotografie, mijn passie !  Ik ben Yanah Pruym, en mijn webshop gaat over het verkopen van mijn fotografie. De koper kan deze in 3 verschillende maten krijgen en op 3 verschillende materialen namelijk hout, doek of plastiek.  De sterke punten van mijn bedrijf zijn communicatie, eenvoudigheid en kwaliteit voor een kleine prijs. Commnicatie is heel belangrijk omdat de klanten hun vertrouwen in je bedrijf baseren op hoe goed de communicatie is. Dus hoe persoonlijker hoe beter. Er is natuurlijk nog steeds een verschil tussen persoonlijk en privé ! Eenvoudigheid is belangrijk omdat mensen graag een net, en eenvoudige webshop zien zodat ze snel hun producten kunnen vinden en aankopen. En kwaliteit is gewoon een basisrecht !

OVER ONS PAGINA

OVER DE OVER ONS PAGINA  Het is belangrijk om je klanten te laten weten wie je bent, van waar je komt en uit te leggen wat je doel is. Zo krijgt de klant een soort persoonlijke band met je. Ook is belangrijk dat ze altijd heel makkelijk contact met je kunnen opnemen, zo weten ze dat zich geen zorgen moeten maken over de communicatie tussen zichzelf en de verkoper. Mensen baseren zich ook op de suggesties en de meningen van andere. Dus hoe beter je contact en communicatie met je klanten, hoe meer succes je webshop heeft.

CONTACT PAGINA

OVER DE CONTACT PAGINA  Ook deze is zeer simpel ingesteld met zo weinig mogelijk knopjes. Het is dus zeer makkelijk om contact op te nemen met de verkoper, en alles is duidelijk.

ARCHITECTUUR PAGINA

OVER DE ARCHITECTUUR PAGINA  Het is belangrijk dat men weet waarom je iets doet, of waarom je een passie hebt. Mensen willen graag weten van waar de ideëen komen. Zeker als je een webshop maakt, dan is alles veel persoonlijker. Je deelt namelijk je passie met mensen dus wil je ook dat ze weten waarom het je passie is.

LANDSCHAP PAGINA

OVER DE LANDSCHAP PAGINA  Hier hetzelfde, mensen willen graag weten waarom je iets doet of maakt en hoe je over bepaalde dingen denkt.

DE SHOP

 De shop moet heel eenvoudig zijn. Mensen zien graag alles georganiseerd, en koopjes zien ze graag duidelijk staan. Daarom heb k mijn webshop zo eenvoudig mogelijk gemaakt, maar je kan merken wanneer iets in solden is of niet.

DETAILS

OVER DETAIL  Mensen zien het winkelwagentje snel staan, wat belangrijk is als ze inkopen doen. Ook de contact pagina’s zijn goed weergegeven voor als de klant een dringendere vraag heeft of nog niet zeker is of die de site kan vertrouwen of niet. Hoe persoonlijker je het maakt, hoe meer vertrouwen er gaat zijn.

EINDE PRESENTATIE  Fotografie, mijn passie ! Bedankt om te luisteren.