Cliënttevredenheidsonderzoek 2013 Praktijk van Iersel Gemaakt door: Drs. J.H. van ’t Hoog 15 november 2013.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Tevredenheid met behandelaar en behandeling.
Advertisements

Cliëntwaarderingsonderzoek september - oktober 2011.
Preminiemen in competitie Kristof De Loose 26 november 2012.
De uitkomsten van de enquête op hoofdlijnen. -Geslaagde pilot uitgevoerd weken van de gastlessen -Optimaliseren van voorbereiding leerlingen op school.
StartDOCUMENT Petje op petje af Muziek van holland spot of fimpje.
Tevredenheidonderzoek Maatjesproject
Flip Jan van Oenen Clemens Bernardt
Verrichtingen getal Eddy Reynders, huisarts, 2009.
In opdracht van: Project: April 2006 Nationale Ontvangst Barometer 2006.
KTO Telefonie Oordeel telefonische bereikbaarheid algemeen.
Certes tevredenheidsenquête Resultaten enquêtes 133 enquêtes > Verdeling per makelaar.
‘Op weg naar de huisarts’
Toekomst visie TA.
Agenda – Kennismakingsrondje
Scholing NPZE 6 maart 2014 Omgaan met rouw en verlies
Werkt werken? Reinier Kuijsten, Jane- Murray Cramm, Job van Exel en Harry Finkenflügel.
Behoefteonderzoek senioren 2008
Samenwerkingsafspraken terminaal hartfalen
Pijn in de palliatieve zorg
Optimale Parkinsonzorg
En begrijpen we elkaar dan? Hoe benaderen we elkaar ? Ellen Witteveen 6 november 2010 ‘Roeien met de riemen die je hebt’
‘De palmboom’ buurtgericht kinderdagverblijf
Enquête professionaliteit van MRen GMR, SPO Utrecht September 2010.
Doel contactpersoon Palliatieve zorg
Klanttevredenheid onder cliënten van trombosediensten aangesloten bij Cliëntenraad Trombosediensten Drs. Hans H. Muis, manager Juni 2004.
De Hoge Kleij - Klanttevredenheidsonderzoek
Vorming E-zorgplan.
Spiegelinformatie voor kraamcentrum
Behoefteonderzoek senioren 2009
Klanttevredenheidsonderzoek 2012
Servicegaranties en patiëntenparticipatie drs Jean-Pierre Thomassen
1 Spiegelinformatie voor kraamcentrum KTO vragenlijst Bureau Kraamzorg Extra KTO resultaat Ronde II 2014 – landelijke cijfers KTO resultaat Ronde.
Kansarmoede en ouderbetrokkenheid
Psychosociale begeleiding bij kanker
ZorgSaam Kliniek Hulst. Ontstaan ZorgSaam Kliniek Hulst ± 1986: Politieke belofte bouw dagbehandelingsunit bij de polikliniek Hulst. Wens om huisartsenpraktijken.
Klanttevredenheid: 8,6 Eerste halfjaar 2015 Op basis van 174 respondenten.
Onafhankelijk Gefinancierd door de provincies, stadsprovincies, ministerie voor jeugdzorgPlus en landelijk werkende instellingen LJ&R en WSG Wet op de.
Denise Goessens-Nix, ketencoördinator CVA keten Parkstad Utrecht, 7 oktober 2015.
De GGZ in de HA praktijk Wat betekent dit voor jou?
De rol van de huisarts in de laatste levensfase
Relatie en donatie Een onderzoek naar de behoeften van echtparen bij een relatiedonatie Ans Berkhout Presentatie werkstuk Opleiding Kempler Instituut,
COACHEN; zelf aan het werk! HELICON MBO Den Bosch W43
Psychosociale begeleiding bij niertransplantatie
Onderzoek beeldvorming Smart-Coach Cliënten & medewerkers Oktober 2012.
OM en medisch beroepsgeheim Openheid & OM OM legt op zitting steeds verantwoording af; Openheid is een pijler van de rechtstaat; Macht die.
Psychosociale behoeftepeiling versus aanbod van zorg aan adoptief-pleegkinderen met FAS(D) Margreet Wolthuis, student toegepaste psychologie.
Resultaten “Waar staat je gemeente.nl” Najaar 2011.
Nulmeting Jeugdbeleid van Eijsden-Margraten Marjolein Nicolaes Margraten februari 23, 2015.
De beschikbaarheid van kwalitatief goede zorg voor expats Lucie Cunningham, Delft Business Consultancy Adviseur Expat Project Team Delft.
Uitkomsten van de enquête van ouders Februari 2016.
Woonservice gebieden Resultaten Enquête Door Mark Paalman.
Kenmerken van de vrijgevestigde praktijken die bij PsyDirect zijn aangesloten: Lokaal verankerd Laagdrempelig Snel (korte wachttijd) Klantvriendelijk Persoonlijk.
19 september 2016 Herinrichting Stevensbeekseweg door Bas Verwayen.
Oudertevredenheidsonderzoek:
EEN VRIJWILLIG ENGAGEMENT
Colette de Bruin Bron: Geef me de 5 Colette de Bruin Bron:
Dr. Els M.L. Verschuur Invitational Conference NPZZG
PILOT BEELDBELLEN Dionne de Vries – Giesen Kwaliteitsfunctionaris
De nieuwe rechten en plichten van de OC
Klanttevreden-heidsonderzoek Regiotaxi Flevoland 2013
Lichen Planus Vereniging Nederland,
Politieke socialisatie Politieke institutie Sociale institutie
De Ondernemingsraad.
Uitkomsten onderzoek (2018)
Effectiviteit van een dieetbehandeling
Effectiviteit van een dieetbehandeling
Gemaakt door Daan de Vries en Rob van de Wiel MTD1A4
Sanne van Beek en Willisa Kragt
Opdracht 2 bij EX16/20: Ondersteuningsplan vaststellen en onderbouwen
Transcript van de presentatie:

Cliënttevredenheidsonderzoek 2013 Praktijk van Iersel Gemaakt door: Drs. J.H. van ’t Hoog 15 november 2013

Kenmerken steekproef Aantal respondenten – N = 66 Geslacht Gemiddelde leeftijd 51,9 jaar (Range jaar)

Opleidingsniveau

Zorgverzekering

Hoe bent u in contact gekomen met Praktijk van Iersel?

Cliënt beoordeling Beoordeling van de communicatie bij Praktijk van Iersel (informatie, website, telefonische voorlichting) 8,3 Bereikbaarheid voor vragen en/of overleg 8,4 Wachttijden tussen aanmelding en start van de behandeling 8,3

Cliënt beoordeling Beoordeling van de informatieverstrekking over de behandeling en de gang van zaken 8,5 Sluit de informatie aan bij uw verwachtings- patroon en reden van behandeling? 8,5

Cliënt beoordeling Beoordeling van de inspraak die de cliënt heeft bij de manier hoe behandeling wordt ingevuld. 8,2 Waardering voor de accommodatie 8,5

Cliënt beoordeling Deskundigheid therapeut 9,0 Vertrouwensband met therapeut 9,0 Respectvolle benadering 9,1 Interesse therapeut in uw problemen / situatie 9,1

Cliënt beoordeling Tevredenheid over de wijze waarop de behandeling verliep 8,8 Tevredenheid over de manier waarop de resultaten en het beloop van de behandeling met u besproken zijn 8,8

Cliënt beoordeling Overall beoordeling van de behandeling en praktijkvoering 8,9

Cliënt beoordeling Percentage cliënten die deze praktijk zouden aanbevelen aan anderen? 100%

Aanbevelingen door cliënten wachtruimte Obifit is niet duidelijk waar je moet wachten. Als je geen lid bent van Obifit kun je als patiënt niet gelijk naar binnen roeiding weg, loopband erbij meer dry needling therapeuten ivm wachttijd naast dry needling ook massage Wachttijden informatie over de aanwezigheid van de th. secretaresse zouden beter geinformeerd moeten zijn wbt klachten, ivm inlevingsvermogen. water in de wachtkamer ruimere parkeergelegenheid door op deze manier /wijze door te gaan kan het uiteindelijk alleen maar tot het resultaat zeer goed leiden koffie met koekje