J1K4 Depth of the Surface Door: Paul Basten Luke van der Palen Erwin Retel Roy van Eeuwijk Docent: Karlijn Muller.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Presentatie groep 3 Klas 2COA
Advertisements

Muziek SCHOONHEID IS EEN KLEINIGHEID.
Loverboys alles over loverboys.
Wie heeft de stickers van de juf gepakt?
Wat brengt 2014?.
Mondeling Nederlands nieuw cursus 2 thema werk en vrije tijd.
Wat is er met mijn mama? Informatie over de ziekte ALS bedoeld voor kinderen op de basisschool. (Met nadruk bedoeld om samen met uw kind door te nemen)
VOOR SLIMMEKES! Bloemen verwelken, schepen vergaan… dus koop geen bloemen en vlieg voortaan! Je zult maar een ééndagsvlieg zijn en je dag niet hebben!
“Hoe kom ik aan klanten?”
Cursus 1 het verhaal: “De nieuwe rok” “Sem en Igor in de speeltuin”
Welkom iPad of Laptop uit. Tassen tegen de achterwand s.v.p. Ga rustig zitten en wacht tot de les begint. Tafels staan opgestapeld, blaadje met pen ligt.
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
•Wat is spinning? (foto van de fiets laten zien) •Wat is Spinningevent 2009? (foto van de zaal laten zien) •Waarom Spinningevent 2009? •Wat is Villa Joep?
Mannus Menting 11 november 2009 Project Week 1 Foto’s van reclame onderweg.
Auteurs: Rinnert Deelstra Tamanna Zirak
Inspirerende gedachten
Rien Boskeljon.
SEEN “Sponsor Eens Een Notebook”. Wat? Notebook Probleem: voor studenten moeilijk te bekostigen Oplossing: verkoop van de vrije oppervlakte van de achterkant.
Door: Karlijn, Amber & Stefani. H23.
Stomme hond. Zelf Klikken Een slager is druk aan het werk in zijn winkel. Hij merkt dat er een hond in de winkel zit en jaagt die weg. Enkele minuten.
Wij horen altijd “de vrouwen-regels"
Begrijpen, Waarheid en Denken..
Breechpocket-productdossier
Onderzoek 1: Enquête Gemaakt door Mike, Dylano, Iheb en Brain.
Saca’s PowerPoint Presentatie
De buurt quiz!.
Wat maakt het leven zinvol?
Ik voel me zo alleen !.
Wonderful world Muziek: H. Mancini Bewerkt door Cecile .
Logica in al zijn zin en waanzin.
Godsdienst.
Belangrijke waarheden om even over na te denken
Pulse Clothing DennisVincentRoel. Inhoud Merk-strategieMerk-identiteit Visuele merk-identiteit Ontwerpproces Concept ontwerp.
Piet en zijn vader zitten in huis. Piet zegt dat hij naar buiten gaat. Zijn vader zegt dat hij niet mag glijden op het ijs, omdat het ijs nog te dun is.
Waarom kijkt een ambtenaar thuis niet uit de ramen?
Chantal Kenens, Anneke Risselada, Merel Schutten
Eerste zondag van de 40 dagentijd 21 februari 2010 Exodus 3:1-18 Vanuit de brandende doornstruik roept God Mozes en stuurt hem naar Egypte. De Heer ziet.
Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard
Wij horen altijd “de vrouwen-regels"
Zijn we werkelijk anders?!
Les 3: Verkeer TOETS.
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
Dagelijkse gedachten Muziek : Gene Pitney & Marc Almond: Something’s gotten hold of my heart.
Een organisatie van stad Kortrijk, Directie Cultuur, Team Jeugd i.s.m. Hogeschool West – Vlaanderen departement HIEPSO.
Mondeling Nederlands nieuw cursus 2
Vrouwen van Nederland Neem een hond!!!.
De mysterieuze beesten in de kast gemaakt door: Pien, Mandy en Ilse.
Om soms eens dieper over na te denken
{. Wat doe je als je ruzie hebt? -Je vlucht weg en denkt: Ik pak hem later wel terug. -Je pakt hem wel terug als je niet alleen bent. -Je wordt woedend.
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
TEAM TASTE Phillip Hannaart – Jesse Pesulima - Roy Osterholt - Jip van Zoest – Frans Jogchems – Anouck Steenken – Annieke den Boer.
Marleen loopt met de tijd mee Tekeningen en tekst: Dick de Jong.
Online kansen in de Automotive Aftersales markt
Hij,ze,hem,haar,zijn,deze,dit,die,dat
Het eendje... Van de buurman.
Reclame Masters | Ik en reclame!
Welkom ik maak me sterk.
DE MAN......
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Met een gebogen hoofd zit Carmen aan tafel met haar boek. Met een moeilijk gezicht kijkt ze naar de opdrachten voor zich. Over een paar weken is haar.
Mijn Leefstijl. EVEN VOORSTELLEN… Kan je een inschatting maken van de prijs van een product. Besef je dat reclame invloed heeft op wat je besteedt. Weet.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 4 Waar is het gat in de markt?
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Jongeren & geld. Zakgeld Hoeveel zakgeld krijgen jongeren? leeftijdzakgeld (per maand) 12€ 19 13€ 23 14€ 25 15€ 30 16€ 31 17€ 36.
, Sociale veiligheid is cruciaal voor kinderen om te kunnen leren Evt. logo van de school.
GGD West-Brabant Annemieke Noor Ornella Bilthoven, 4 september 2012 Make up your mind ! Praat, deel en doe!
Thema voorbereid met jongeren. Licht van de wereld U scheen in mijn duisternis, nu mag ik zien wie u bent. Liefde die maakt dat ik U wil kennen Heer’,
Etaleren en presenteren
De oude fiets.
Help want armoede is niet fijn.
Transcript van de presentatie:

J1K4 Depth of the Surface Door: Paul Basten Luke van der Palen Erwin Retel Roy van Eeuwijk Docent: Karlijn Muller

Briefing 1 e reclame Doelgroep Propositie

Doelgroep Succesvolle zakenlieden. Vermogend. Design.

Propositie Comodo positioneren als : Schoonheid. Comfort. Exclusief.

Moodboard

Het concept Overal waar een jongen loopt zien we alles veranderen in graffiti. De jongen is als het ware zijn wereld aan het customizen geheel naar zijn smaak. Onderweg stoot hij tegen een saai geklede voorbijganger die tot zijn verbazing opeens vette, kleurvolle kleding aan heeft. Eenmaal bij zn bike aangekomen verandert die ook mee. Your World, Your Style, Your Bike. Gotan.

Scenario Een jonge ondernemer wordt op een ochtend wakker op zijn zadelkussen en rekt zich uit. Hij loopt naar de badkamer en legt zijn zadelkussen op de badrand. Hij kijkt tevreden in de spiegel en doet een “duur” luchtje op. Na gebadderd te hebben op zijn zadelkussen trek hij zijn nette pak aan. Hij loopt met goede moed / vrolijk naar beneden en neemt iets duurs te eten (bijvoorbeeld kaviaar op een cracker. o.i.d) en gaat op de stoel zitten waar een zadel ligt als kussen. Hij staat op en loopt vrolijk naar het kastje waar zijn sleutels liggen, pakt zijn sleutels en loopt richting de garage. In eerste instantie rijd hij zijn auto naar buiten maar stapt vervolgens uit zodat hij er langs kan met zijn fiets. Vervolgens rijd hij de straat uit richting zijn werk.

Resultaat

Analyse

Briefing 2 e Reclame

Doelgroep onderzoek We zijn onze doelgroep beter gaan kennen doormiddel van : Deskresearch Enquête

Tegen wie praten we ? Jongeren tussen de 16 en 20 jaar. Deze jongeren zijn bij de tijd, hip, cool, stoer, vet en dope. Opzoek naar hun eigen identiteit. Intresses zijn muziek, uitgaan, sport en mode. Uniek zijn is een belangrijke eindwaarde. Hiphopmuziek en kleding is erg belangrijk voor de doelgroep

Wat denkt, voelt en doet de doelgroep nu? De doelgroep is van mening dat Chinese fietsen die voor hele lage prijzen te koop zijn nooit van goede kwaliteit kunnen zijn. Gebruikt op dit moment kleding, accessoires en gadgets om (onbewust) hun identiteit uit te dragen.

Moodboards

Analyse briefing

Wat willen we dat de doelgroep gaat denken, voelen en doen? Gotan Urban bike een onderdeel wordt van de levensstijl van de doelgroep. De doelgroep voelt zich uniek met hun eigen samengestelde urban bike.

Doel van de communicatie. Het merk Gotan te (her)positioneren in Nederland. “Slechte naam” die Chinese fietsen hebben in Nederland te veranderen. Urban bike in de markt zetten als een hippe en goede fiets tegen een betaalbare prijs

Propositie.. Gotan Urban bike een onderdeel wordt van de levensstijl van de doelgroep. De doelgroep voelt zich uniek met hun eigen samengestelde urban bike.

Concept Overal waar een jongen loopt zien we alles veranderen in graffiti eenmaal bij zijn bike aangekomen verandert die ook mee.

Scenario Een zeer coole jongen is op weg naar zijn fiets. Hij springt van een muurtje af en zet zijn koptelefoon op. Hij wordt gevolgd door een sliert van graffiti die de muren de kleur en vrolijkheid van hem aannemen. De jongen past zijn wereld om zich heen aan. Op een gegeven moment komt een andere jongen hem tegemoet. Deze jongen ziet er saai en kleurloos uit. Onze hoofdrolspeler stoot hem tijdens het langslopen aan. Een vonk van kleur springt over naar de andere jongen waarnaar hij plots is gekleed in vette kleding en niet meer die saaie kleurloze jongen van eerst is. De hoofdrolspeler loopt even verder, staat even stil en laat zijn fiets uit de graffiti tot leven komen. Hij stapt op zijn fiets en fietst weg.

Het resultaat

Analyse commercial

Einde presentatie bedankt voor uw aandacht !