Website Kwaliteit Cliëntenraadpleging 2014 en 2015 De Zorggroep laat onderzoek doen naar de ervaringen van haar cliënten met de zorg- en dienstverlening.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Kwaliteit van leven voor ouder wordende mensen en de betrokkenheid van familie Zorg en ondersteuning voor ouder wordende mensen met een verstandelijke.
Advertisements

KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK PM BELASTINGADVISEURS
Wat is BUDDYZORG LIMBURG ?
Het gebruik van cliëntervaringen bij kwaliteitsbevordering
Ontdekzondag Kijk… naar de leden van je gemeente als een moeder naar haar kind.
Succesvol verbeteren.
Zorg. is een menselijke waarde Verpleegkundige zorg is.
Recept voor kwaliteit van Zorg Platform PI symposium Jacquelien Noordhoek MA MSc directeur NCFS #Platformpi #Q.
Retailmanagement hoofdstuk 1, paragraaf 1
Agenda – Kennismakingsrondje
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Zorggroep Fysiotherapie Zutphen Oost Achterhoek. De stand van zaken, hoe staat het ervoor? Zorgstandaard Integrale bekostiging Ketenzorgorganisatie Monodisciplinaire.
Ervaringen cliënten cruciaal voor verantwoorde zorg Marielle Rompa, 24 april, Rotterdam.
meten - weten - verbeteren - meten - weten -
Presentatie Missie en Visie Lomoz 2012 Anton Rijkers.
Uw patiënten zijn uw beste leermeesters! Maar hoe vaak krijgt u in de praktijk echt concrete en directe feedback?
Proeve van Bekwaamheid
Kennis is macht? De rol van informatie
Klanttevredenheid onder cliënten van trombosediensten aangesloten bij Cliëntenraad Trombosediensten Drs. Hans H. Muis, manager Juni 2004.
Kwetsbare ouderen zonder thuiszorg
Taalportfolio Les 5, jaar 1, Zomer 2008 Afronding: beoordeling en publiceren tekst.
Doel onderzoek : ALGEMEEN : De kwaliteit van leven in de verschillende zorggroepen. Is er een verband tussen : veranderingen in fysieke, psychische en.
Presentatie resultaten monitor landelijk versus lokaal maart 2014.
Samenwerken of meebewegen?
Inhoud  Aanvragen door 41 scholen  Gehonoreerd - 33 aanvragen  Niet gehonoreerd- 8 aanvragen Verdeling over de regio: Elburg 3 Epe 4 Ermelo 6 Harderwijk.
Dag voor de zorg Zaterdag 14 september 2013 Workshop Alfaconstructie.
Presentatie voor basisvrijwilligers
Gelukkige Medewerkers presteren beter!
Ondersteuningsplanraad OZKNV
alles over merk gekeurd
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Denise Goessens-Nix, ketencoördinator CVA keten Parkstad Utrecht, 7 oktober 2015.
Discussiegroepen - resultaten
Welkom “Natuurkracht” Oldebroek in De Diamant van Midden-Nederland
Fact pack GGZ NHN_Jko1.pptx VGZ Curatieve GGZ Sep 11.
Veranderingen in ABWZ, veranderingen in onderwijs?
Werkconferentie `... Respijt op maat Drenthe’ Uitkomsten onderzoek Respijtzorg.
Vernieuwde werkwijze Kwaliteitskader Gehandicaptenzorg Anders denken, anders doen.
1 Onze cliënten aan het woord – onderzoek naar cliëntervaringen Leekerweide en Ipso Facto Ipso Facto beleidsonderzoek Postbus AG Gouda T:
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
V&VN Geriatrie & gerontologie 1. Organogram V&VN 2.
Abrona eigen wijz(e) workshop Cliëntenraadpleging Abrona/Vilans.
Cliëntenraadpleging: focus op het verbeteren van de kwaliteit van bestaan Jeroen Zomerplaag NIZW Zorg.
Optimalisering inhoudelijke opname en ontslaggegevens.
Uitkomsten van de enquête van ouders Februari 2016.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
 Weten voor Beter Benchmark gehandicaptenzorg Den Haag, 13 september 2007 Perscentrum Nieuwspoort.
KLANTWAARDERING Gabrielle Luhrman 21 maart 2016.
Balanceren tussen kwaliteit van leven en veiligheid Welkom Balanceren tussen kwaliteit van leven en veiligheid.
Praktijkgericht financieel management © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
Afdeling welzijn A. Morssinkhof A. Manders
Amstelring in 7 gemeenten Verzorging/verpleging in 20 huizen
Mantelzorg en belastingheffing
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
Rapportage Kwaliteitsmeting huishoudelijke ondersteuning
ZORGGROEP DE STELLINGWERVEN
De Kwaliteit Verbetercyclus
Kwaliteit: Terug naar de kern
Van mens tot mens
Bijeenkomst in Gastel 28 mei Bijeenkomst in Gastel 28 mei 2018.
  Verzorging van ouderen in de thuissituatie. Waar lopen wij als verpleegkundige tegenaan?
Uitsplitsing cijfer beoordeling eigen kookkunsten & inschatting kookkunsten gemiddelde Nederlander.
ERIC WESSELIUS LID CLIËNTENRAAD TROMBOSEDIENSTEN Nederland – CTD Nederland CLIËNT TROMBOSEDIENST FRIESLAND-NOORD.
Transcript van de presentatie:

Website Kwaliteit Cliëntenraadpleging 2014 en 2015 De Zorggroep laat onderzoek doen naar de ervaringen van haar cliënten met de zorg- en dienstverlening. Dit onderzoek vindt minimaal eenmaal in de twee jaar plaats zodat er een goed beeld van de ervaren kwaliteit ontstaat. Een onafhankelijk onderzoeksbureau Van Loveren & Partners voert deze onderzoeken uit. Zij bevraagt een vertegenwoordiging van cliënten in de woonzorgcentra, contactpersonen van cliënten met een psychogeriatrisch ziektebeeld, cliënten die thuiszorg of huishoudelijke zorg ontvangen en cliënten die deelnemen aan de dagactiviteiten. Van Loveren & Partners presenteert de resultaten van de onderzoeken aan de cliëntenraad, het management en de medewerkers van de Zorggroep. Ook worden de uitkomsten gepubliceerd op De gemiddelde cijfers die voor onze zorgverlening en onze organisatie zijn gegeven, leest u hieronder.

Rapportcijfers gegeven door cliënten aan de zorgverleners van Loveren & Partners bv Score: 8, ,8 7,8 7,8 7,8 7,5 7,5

Rapportcijfers gegeven door contactpersonen van PG cliënten aan de zorgverleners van Loveren & Partners bv Score: 8,5 8,4 8,3 8,2 8,2 8,2 8,1 8,1 8,0 7,9 7,8 7,6

Cliënten thuiszorg geven rapportcijfer aan de zorgverleners Totaal8,4 Ermelo8,4 Harderwijk8,5 Nunspeet8,4 Putten8,2

Cliënten DAO geven rapportcijfer aan de zorgverleners Totaal8,4

Cliënten die huishoudelijke verzorging ontvangen geven Totaal8,6