John, Tara, Fanisca, Johan.. Inhoud van de Pitch.. 1.Voorstelronde 2.Opdracht- formulering 3.Wie zijn wij, als bedrijf… 4.Doel 5.Productinformatie 6.Einddoel.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Organisatiekunde.
Advertisements

DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
Marketing Arendonk Philippe Dilen Maarten Hoyberghs Kristof Jacobs
Onze presentatie over het ramp gebied in de Filipijnen en wat wij voor actie doen.
Definitiestudie.
GOMARUS COLLEGE ASSEN. 2 DE DEELNAME  We wilden vanuit de oude situatie als school een nieuwe start maken t.a.v. ons kantine aanbod en beleid. We hebben.
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
Manager Penningmeeste r Inkoper Verkoper willemijn bram.
Hoe kun je de kwaliteit van onderwijs in je eigen project verbeteren?
Marketing H.2 Marketingbeleid.
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
Boekje: Kopen en Werken Hoofdstuk 1:
Welkom. Teamleider HAVO/ VWO De heer C. Bentlage.
Marketing Organisatie Marketing Product product TW positionering Klant doelgroep Promotie promotie Omzet.
1.Hoe heet ons bedrijf 2. voorwoord 3. wat was de opdracht 4.de vliegtabel met kosten van de vliegreis Londen naar New York 5.de vliegroute op wereldkaart.
The force WE GOT IT!.
Onthaal en service.
Evenementenorganisatie
Get 5 Get Rich Get 5 Rich. © 2001 Goovaerts & Menick Wat Zou u Doen of Kopen Als u Zoveel Geld Zou Hebben en Niet Op De Prijzen Zou Hoeven Letten?
Ziekenfonds Yoghurt++
Hoofdstuk 1 Management accounting: informatie die waarde creëert.
Visie & Strategie.
Day for Change – Haagse Hogeschool. Actieorganisatie, opgericht in 2006 door Marc Klein Essink, Arthur Hoogendijk en Diederik Laman Trip Kennis over en.
Welkom op de app van MasterIce Deze PowerPoint is speciaal gemaakt voor extra informatie over MasterIce- Winkel.
Incentive days the perfect key value to return-on-message.
Tatiana Constandse John Ouderling.
De markt veroveren GETTING THE MARKET MARKET GETTING MARKETING.
Detailhandelsmarketing
MARKETINGMIX.
.  Wie zijn wij  Probleem  Enquete  Oplossing  Doelgroep  Concurrentie  Productie  Starterskosten  Financien broek  Financien bodywarmer 
 De opdracht  Dag 1  Foto’s  Dag 2  Foto’s  Budget  Afsluiting.
En toen was het voorbij Vraag jij je nooit af wat mensen moeten denken net voor dat ze een ongeluk krijgen of zelfmoord plegen Hier kun je proberen om.
Good energy Gemaakt door : Jelle Verheul, Mitch Bosman, Guillermo Entzinger.
Ondernemen moet je doen
Positionering Den Beiaard How-project door Kateryna Glushak.
Ondernemen moet je doen
Gonneke Campen Directeur Nederland YOUNG AFRICA. Wij geloven in de kracht van jongeren en in de potentie van Afrika. In samenwerking met lokale ondernemers.
Sociale Hygiëne Les 1.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 6 Hoe ziet jouw product eruit?
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Presentatie Project Pameijer Robbert, Mark, Tarik en Matthijs.
Online Muziekschool New Media Skills 15 sep 2009 Jeroen Bouman.
Daarvoor moet je opvallen! MEER OMZET?.  Waarom heb ik een reclame bureau nodig / schoenmaker blijf bij je leest  Wie zijn Reclamebureau Lansingerland.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 5 Wat doen leidinggevenden?
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Hoofdstuk 7.2 Les 1.
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Hoe kan ik het beste in Nederland een eigen Game bedrijf opzetten?
LOB Presenteer je stagebedrijf
LOB Presenteer je stagebedrijf
Les 2: Van productie tot verkoop
What will you do to change the
Welkom Havo 5..
Welkom op dag 4 van Jong Ondernemen
Stagepresentatie Joris Sport
We zijn in het bureau van Mr. Moking.
Dit is onze bedrijfsnaam
We zijn in het bureau van Mr. Moking.
Uw bedrijf en de groei.
We zijn in het bureau van Mr. Moking.
Bob D’hondt, Laura Van Endert & Alessandro Royens
Het uitbesteden van overheidstaken aan de particuliere sector
Les 2: Van productie tot verkoop
ONDERNEMEND LEREN LES: OUD SPEELGOED.
We zijn in het bureau van Mr. Moking.
Materiaal en methode Welke materialen en methode worden er gebruikt?
Transcript van de presentatie:

John, Tara, Fanisca, Johan.

Inhoud van de Pitch.. 1.Voorstelronde 2.Opdracht- formulering 3.Wie zijn wij, als bedrijf… 4.Doel 5.Productinformatie 6.Einddoel 7.Vragen

Voorstellen Wij zijn John, Johan, Tara en Fanisca…

Opdrachtformulering Waarom? Voor het vak ISP zijn we bezig met het Project Ondernemerschap. Het geld die we ontvangen gaat naar een goede doel. De bedoeling is om u (Day for Change) te overtuigen voor een microkrediet.

Wie zijn wij, als bedrijf.. Wij zijn als bedrijf een snackbar genaamd French Frites. Wij verkopen als bedrijf snacks en friets. Wij proberen door lekker FRIET te maken, veel winst te realiseren.

Doel Doelgroepen te benaderen. Zorgen dat er veel klanten komen. Goede reclame maken. Veel winst maken.

Productinformatie Ons product is het verkopen van patat Het is niet zomaar patat, maar patat van hoge kwaliteit. Daarnaast zijn onze producten snacks en dranken.

Einddoel ons eind doel is veel winst maken voor day voor change. We hopen door middel van deze powerpoint een micro crediet te krijgen van 5 euro van u.

Vragen ? Zijn er nog andere vragen eventueel ?